Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děkuji!!!

09. 06. 2000
11
0
1143
Autor
Roxana

Cyrano - neumím ti poděkovat. Tak jen poprosím - už to nikdy nedělej. Je sice krásné přijímat dárky - ale když je nesmíme oplácet cítíme místo radosti smutek... děkuji

Drahý můj bratránku nocí ti píšu psaní pošlu jej po vánku co šumí do svítání Vlákýnka pavoučí snad unesou mé řádky snad je i doručí snad nepřilétnou zpátky Tak ještě naposled oprašme dávné masky vraťme se stovky let líčidla skryjí vrásky... Zas nasaď širák svůj ukryj se pod balkón v příšeří noci stůj strun loutny vylaď tón... A tichem proudit nech slovíčka z horkých úst zrychlí se trochu dech když přerušíme půst. Kristián žádný dnes nesmí krást políbení nemusíš šeptat "lez" Kristián dnes tu není! Jsi se svou Roxanou dělí vás však ty vlny... Báseň máš dopsanou Já růže mám.... i trny. Růže? - v těch úsměv plál v trnech je pláč můj skryt Kdepak's je natrhal? Proč nenechal's je žít? Když růže posbírám co na náhrobku leží... Jak mračit dál se mám? To zvládla bych jen stěží. Jak srdce zatvrdit s náručí plnou květů? Duch můj je vůní zpit; v každičkém kvítku je tu přáníčko ze zámoří, dost možná z měsíce? V horečkách tváře hoří o radu prosíce: jak mám dnes mlčeti ni slůvka neodepsat? Nezlomit pečeti ticha. Vždyť chce se plesat... Ptám se tě bratránku: Když dvacet tři je let jak písně skřivánků učit se neslyšet? "Ne!" - říci neumím... Tak růže přijímám o sladké vůni sním; na trnech usínám...
elfka_Sea
22. 08. 2004
Dát tip
**

Craerassy
13. 03. 2004
Dát tip
Je opravdu krásná. Děkuji za tip na ni.:-)

Simona
13. 03. 2004
Dát tip
Tohle je nádherné*t

Fluctuatio
28. 12. 2001
Dát tip
skvělý.....:)***

cup_of_tea
28. 12. 2001
Dát tip
moc krasny... ***

Rony
27. 03. 2001
Dát tip
Nádhera...

Anonym
19. 02. 2001
Dát tip
Dodatečně, milovaná sestřičko, přestože si to tady nejspíš už stejně nikdy nepřečteš... :o) A kdyby jo, pozdravuj mi na Vyšehradě Ryčinku... já vím, že tam teď už máš dál, ale pořád tam můžeš častěji než já... plťavá vlaštovka

Bosonohá
15. 06. 2000
Dát tip
Mám takový sešit, kam si zapisuju věci, co mne kdy chytly za srdce (básničky, odstavce, věty..) v nejrůznějších literárních dílech. Mám tam Šiktance, Kainara, Exupéryho, Nezvala... Tvá básnička mne přiměla k rozhodnutí, že si pořídím druhý sešit. Na Písmáky. A tuhle si tam dám. A samozřejmě i neodolatelnou reakci od Anonyma. Tip.

Merle
12. 06. 2000
Dát tip
Roxy: ikdyž bych takovouhle říkací líp těžko napsal, na tip to nevidím... ale ten anonymn.... tip a hned!!!!

Anonym
12. 06. 2000
Dát tip
(pro ty méně vnímající rytmus verše... ;c) Aby nebyla mýlka: XX není latinsky 20, alébrž cenzurováno arabských 23. (konec hlášení)

Anonym
12. 06. 2000
Dát tip
no vidíš anonyme ono se ti to i docela rýmuje;o)! pár měsíců mezi námi a už si můžeš i zaregistrovat nějakou přezdívku a stát se právoplatným písmáčkem.:o)

Hackman
10. 06. 2000
Dát tip
Cyrano ach kam te odval muj cas

Anonym
09. 06. 2000
Dát tip
Pokud je to Tvuj prvni prispevek do pismaka.. blahopreji..a to podekovani dostanes asi i Ty od vice vdecnych ctenaru..

Jákob
09. 06. 2000
Dát tip
Roxi TIP (*)

Cyrano
09. 06. 2000
Dát tip
Drahá Roxanne, malé oranžové půlměsíčky jsem čtyři hodiny tlačil dráty... dnes možná uslyšíš si o tom vyprávět taxikáře, policisty, doručovatele expresních zásilek, prodavače ve večerkách, majitele nočních vináren, - ba i zdravotníky. Snad i ten náhodný chodec prohodí něco o šílených nápadech... tentokrát jsem kapituloval, navzdory své tvrdohlavosti.... přesto dala jsi mi poznat, že i bez toho dá se... i když to není tak sladké.... ;^) dekuji Ti ja. Drahá má sestřenko hle, nad hřbitovem svítá. Já zabloudil malinko - ta bitva byla lítá. Nakonec prohrál jsem boj s městem v černém hávu. Nejsem již Cyranem - byť nešlo mi o slávu. Já věřil že neskolí mě nepřátel nástrahy. Z pražského že okolí donesu plod náš drahý. S úsvitem ušlým o kus mi přišli Port de Nesle a čtyřicátý pokus. Pak vzdávaje jsem klesl. Kdo směješ se mi teď Že nepřibyl mi šrám? Jen dál si svoji veď. Na konci čekám trám. Teď vím, jen tupý bloud se bije o krev svou rty suché jako troud když k políbení zvou. Tvá krev je nezvlhčí ni úspěch v zdatném boji. Hle - můzy nemlčí. Tak okus růži svoji! Teď ona trnem hojí tvůj šrám ze starých časů. ach... city tvé se rojí v Sirénách jejích hlasů. Jen pluj tím širým mořem, stín zabělel ti líc; břeh k dosažení stvořen jak Kristián - chtěj víc! Tak stoupej k studni své a pij, a dávej pít. Spojeno retů dvé růst růží bude znít.... Ach........ krásné je snít.... Proč mají sny své trny - Proč růžím hned je vzít? Jak pouští čeřit vlny.... Však bez trnů by sny nám nevnikly pod kůži. Princ po všechny své dny by nenašel svou růži. Tak sněme směle, s vervou vesmíru rub i líc, až šaty trny servou - jen náš bude Měsíc!!!!! ... opodál širák leží byv snění zcela dán... jedinou růží svěží v poslání - ubodán....

Anonym
09. 06. 2000
Dát tip
upřímě přeji Ti přadleno přejasná ať se Ti nepřejí přijímat překrásna očima, čivami čichem i čelem slunce svit kapek pad vnímání tělem dvacet tři tříkolek přijede třeba potřást Ti třásněmi předat tetřeva slepce či hlušce mluvce či němce můzi Ti s výlamy uvijí vjence :c) (a za ten pravopis prosím mne nešetři) přeju vše nejlepší Yeti dnes XX!

Laďa
09. 06. 2000
Dát tip
Fakt já nemám slov. Ta báseň mi přišla v něčem jiná a zajímavá. No a ty reakce, ty co k tomu patří, ty k tomu prostě patří.

Roxana
09. 06. 2000
Dát tip
také nemám slov...:-)

Anonym
09. 06. 2000
Dát tip
"Anonyme" - cháchá to už mi začalo to doučování? Mám to brát jako přání nebo jako domácí úlohu:o))) To že píšeš hezčí básničky na to už jsem si zvykla ale že dokážeš nacpat 6 hrubek do 4 slov ... mám se ještě co učit:o)))))))))))))))!!!

Stepca
09. 06. 2000
Dát tip
To je žůžo, když se píše srdcem ... :-).

Katerina
09. 06. 2000
Dát tip
Umis to !!! Malokdy se mi podari precist basen az do konce nebo dokonce jednim dechem jako ted! tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru