Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plk 86

10. 06. 2000
0
0
392
Autor
Robinson

Všichni mlčí
a já je za to nenávidím,
třesu jim rukou a nenávidím je.
Chci jim řici,
že je mi z toho zle,
ale nemůžu s nimi mluvit,
chci o tom psát,
ale nejde to.
V zarudlých očích schovávám vztek
a z těla dere se jen divný šepot.
Bože, jak já je nenávidím.


Robinson
30. 06. 2000
Dát tip
Silvinka: Mlcet k nejakym vecem, nerict na nic, to chce casto velkou odvahu. Obvykle je velice pohodlne (a take zbabele) rict spolecensky zazitou nebo pripustnou frazi, za kterou se schovam. Nikdo si pak o me nemysli nic spatneho, protoze jsem nevybocil z obecne uznavanych norem a pravidel. Jen neco rict, co rikaji vsichni - jak pohodlne, jak prumerne, jak sedive, jak lzive (hlavne vuci sobe lzive). Samozrejme rict svuj skutecny nazor chce jeste daleko vic odvahy :-)

Silvinka
28. 06. 2000
Dát tip
Javert, ja nemám pocit, že by si Robinson až tak veľmi protirečil. Nenávidieť mlčiacich znamená mnohokrát nenávidieť práve tých mnohovravných, pretože nevravia to, čo by človek túžil počuť. A preto svojím spôsobom mlčia, čo mi príde o dosť horšie ako mlčanie bez slov. Robinson, určite poznám silné pocity a aj takúto nenávisť, ale je to už dlho, čo mám v srdci miesto pre lásku bez nenávisti. Aj tak mám však občas chvíle, keď ma premáha zdravá zlosť. Vieš, zlo, takéto zlo ubližuje najmä Tebe samému, to páli, poznám to...

Lasy
16. 06. 2000
Dát tip
Nikdy nepodcenuj silu nenavisti ! Nenavideny LASY

Javert
14. 06. 2000
Dát tip
Nenávidět kvůli mlčení? Spíš kvůli slovům bych nenáviděl. Co si myslí oni o tobě, když také mlčíš? nenapadlo tě, že třeba i oni nenávidí, ale nemohou, stejně jako ty, mluvit?

Robinson
14. 06. 2000
Dát tip
Jevert: Neni to kvuli mlceni, proc je nenavidim. Tohle bylo napsano, kdyz jsem se ucasnil njednoho projektu, kdy ty lidi meli polna usta pomahani ostatnim lidem, soucitu a tak a jediny, co od toho ocekavali bylo, ze zbohatnou. Bohuzel se jim to povedlo

Javert
14. 06. 2000
Dát tip
"Všichni mlčí a já je za to nenávidím." "Není to kvůli mlčení, proč je nenávidím." Hohóóó!

Robinson
14. 06. 2000
Dát tip
:-)

Kangi
13. 06. 2000
Dát tip
rozumím ti... někdy... občas...

Sluníčko
11. 06. 2000
Dát tip
TOHLE DE :o)

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Jo, toto je silná koncentrovaná nenávisť. Vieš, ja myslím inak, ale aj tak Ti dokonale rozumiem. A v podstate... mám pocit, že si aspoň uvedomuješ, že svet nie je taký aký by sme ho chceli.... Robinsonček... asi ma za toto zješ, ale aj tak Ti prajem srdce bez nenávisti... mudrlant Silvinka. ;o)

Robinson
11. 06. 2000
Dát tip
Diky moc Silvinka, za Tvoje prani. Ja vim, ze je to silna kava. Ale ja to v tu chvili absolutne takhle citil, opravdu. A ten pocit byl tak silny, ze to muselo ven. Urcite to znas.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru