Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už dlouho jsem...

14. 05. 1999
0
0
1912
Autor
Dony

14.5.1999 16:02 Napadají mě dnes jen hloupá slova!!??? Snad ...... A to možná od Vás uslyším VÍCE... Nehouká mi do myšlenek sova nespím v lese a o to více mě myšlenky a slova jiných lidí zas ubíjejí dokola. Já spím.... při jejich slovech A jejich smysl my uniká vším. Nedokážu se snížit však smutno je mi ze mne že nehne se a smutní moje pěsti ty myšlenky mnou běsní hrůzou a nespokojeností. A zas slova a slova a slova... To pouhá jejich obrana mi zachová nespaní DO RÁNA. A smůlu mám, že je mi jich líto... NE NE NE nechci být takový... A jedno je mi, že mi to jedno není.. Teď,... ale zítra budu makový... Jen snad být jiný nehodilo by se mi. JEN JEN A POUZE.. jak málo¨....
Lea
24. 05. 1999
Dát tip
Těžko soudit, když mysl zmatená je,
a rozum jako by se toulal,
to svědomí je ten, kdo obviňuje,
a ty jak do studny bys volal...

Print
19. 05. 1999
Dát tip
Kéž bys to pochopil, Papoušku, jakou svou sebekritku a usiloval o to, aby se ti rozjasnilo:-)

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
fandím ti, že o něco usiluješ, ale není mi moc jasné o co..

Print
14. 05. 1999
Dát tip
V tentýž den - v 17.51 tě čtu a doufám, že nespíš...a pokud ano, vzbudím si tě... Stojíš mi za to, Dony...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru