Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

:-) ... začať vraj treba od seba!

08. 08. 2003
4
1
1212
Autor
zvedavec

:-) ... začať vraj treba od seba!

 

 

tak

teraz prvý raz

 

začínam chápať,

čo počula som nespočetnekrát:

 

to naozaj je

i taká možnosť, že

 

... ja sama ...

nežnú lásku si dám!

 

no neslýchané!“

 

to najnežnejšie pohladenie

najvrúcnejšie objatie

odpustenie

a aj pochopenie

 

a naplním nádobu v sebe

čo žiada ...

čo pýta ...

a hľadá ...

 

„som, aká som, beriem!“

 

svojím citom obdarím sa

ja sama

prajne, bohato a plnou mierou

 

(v duchu) – to  naozaj!

 

***

 

i keď už

počujem svoj text k sebe:

 

Choď a neotravuj!

Pozri, koľko je ostatných,

koľko núdznych a čakajúcich!“

 

;-)

 

to teda nie je

 

ani spravodlivé...

ani pekné...

 

ČLOVEKA,

veď on je tiež

JEDEN Z NÁS,

takto ukracovať!

 

čo na tom, že som to

práve JA ?

a to preto mám byť -

- diskriminovaná?

 

a ešte k tomu -  sama sebou?

 

:-)

 

VEĎ OD INÝCH ŽIADAM VIAC!

 

:-) ... začať vraj treba od seba!


1 názor

zvedavec
12. 08. 2003
Dát tip
vdaka. Don´t_worry: z mojej strany: je to prepchate smajlikmi, lebo je to trochu AJ saskovanie, robenie si srandy zo seba. nemyslela som to cele az tak celkom vazne. Ale celkom vazne: polovazne ano. :-)

Liso
12. 08. 2003
Dát tip
Hladas prirodzenost spravania v uchopeni ROZUMOM istych veci. Mozno sa Ti to nepodari. Aspon ja si myslim, ze to nejde! Ze ak objimam zenu, nemozem to analyzovat a zaroven robit dobre ;-) (ze budem strnuly ak kazdy moj pohyb bude vysledkom premyslania) Nepomoze mi ani SUPER analyza! ;-) Chces objatie od seba samej, ale nedosiahnes ho tak, ze budes analyzovat ako to urobit! Proste sa objim a uvidis ako sama zareagujes! Ja si myslim, ze si nedas kosom!! :-))) Ved skus! Ak sa mylim, daj vediet! :-)

Liso
11. 08. 2003
Dát tip
Za koho vravis? Za toho co sa domaha pozornosti, alebo za toho co ospravedlnuje svoju nepozornost? Alebo vravis o neschopnosti dorozumiet sa navzajom? ;-) Vies, podla mna su totiz VINNI OBAJA!!! :-)

zvedavec
11. 08. 2003
Dát tip
za seba vravim. Vyjadrujem svoju aktualnu naladu, svoju obcasnu chut po urcitych veciach, ktore jednoducho mi nie su (aspon nie vzdy) dane. Nadarmo mi hovoris, ze vinni su obaja. :-) Tentoraz neskumam vinu ci nevinu. ;-)Dokonca, kedze nie som momentalne nastvana, ani vo vinu neverim. Vazne. Myslim si len, ze vdaka svojej hluposti, ci coho, nedokonaleho poznania, neodstraneneho nesuladu, hoci nik o to nema zaujem, ani zly umysel, ani ja, ani nik iny, som z casu na cas v stave, ked mam pocit, ze...zacat treba od seba. *** ale odpovedou by bolo i to, ze samozrejme, ze ak sa teraz s Tebou pohadam, alebo ak poviem nieco zle, nepekne, vinny si uplne rovnako ja ako i - Ty! A ak Tvoje slova - tie iste, ktore si doteraz napisal, prijmem, tak ani jeden z nas! :-)))

POMNĚNKAa
11. 08. 2003
Dát tip
!!tak tohle se mi moc líbí

Líbí se mi to podání, ale nelíběj se mi tam ty smajlíci, dva bych tam ještě tolerovala..../tak, aby to nevyznělo moc vážně ode mě, tak :-)/

Lúmenn
08. 08. 2003
Dát tip
Povedené

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru