Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty to víš ...

25. 06. 2000
3
0
1678
Autor
Kathe

Ty ... však ty to víš...! Víš, co chci říct, a přesto děláš, že nevidíš, jak umírám ... Umírám studem, touhou zároveň ... vím, že spolu nebudem, to ty nevnímáš ... Víš ... já nemůžu už dál ... tys nechal mě tu stát. Že rád mě máš...? Sám nevěříš ... Snad myslíš si to, snad...! Však to nic nemění, já umírám ... ...nechci žít! Ani umřít však! Ta zrada bolí, nevíš jak ... ty nevnímáš ... ...a já? Já umírám ...
Kathe
20. 04. 2001
Dát tip
Dík za nabídku, ale asi se nestavim - už je to 10 měsíců a poslední, co bych momentálně chtěla, je umřít PS: Tak se na to taky vykašli a ten kyanid spláchni - však víš kam ... :-) I když ... člověk nikdy neví ... ;o)

Kathe
20. 04. 2001
Dát tip
(Avízo jsem zapomněla !!!)

niXt
19. 04. 2001
Dát tip
Dobrý, dost dobrý; docela cejtim to samý, hele Kathe, někdy se zastav, já se s tebou o ten kyanid draselnej podělím! TIP jak --(__¤> ... to je vepř :*)

niXt
19. 04. 2001
Dát tip
Dobrý, dost dobrý; docela cejtim to samý, hele Kathe, někdy se zastav, já se s tebou o ten kyanid draselnej podělím! TIP jak --(__¤> ... to je vepř :*)

Kathe
23. 02. 2001
Dát tip
Bacil: ANO ... hezky řečeno . Uznávám ale, že když jsem se sem dnes ( díky Tobě ) víc jak po půl roce vrátila, mám z toho mého "umírání" trochu smíšené pocity ... :o) PS: Děkuju za všechny bacilkovský ohlasy

Bacil
23. 02. 2001
Dát tip
Kathe, není zač. Mě zase potěšila Tvoje SMSka.

Bacil
22. 02. 2001
Dát tip
Umřít pro lásku... Láska spalující, láska mysl halící, láska, věčné téma člověka, láska, největší a nejvyšší co máme... ano, ano, ano!

Kathe
13. 07. 2000
Dát tip
Regins: Když myslíš...

Regins
12. 07. 2000
Dát tip
To jsem rád,prostě mi to tak teď taky připadne...asi další věc na který se shodnem Kathe:někdy mi připadne ,že každej dělá ze smrti velkou věc,přitom to tak podle mě není,taky mi někdy nepřijde až zas tak smutná,není na ní přece nic špatnýho...

Regins
12. 07. 2000
Dát tip
Zapomněl jsem na avíza

Merle
10. 07. 2000
Dát tip
Regins: děláš mi radost...

Kathe
07. 07. 2000
Dát tip
Saxanka: Sice nevím, jaká nádhera se skrývá ve smrti...snad když je člověk smířený odejít, nebo má pocit, že tady to už nemá smysl a že tu už nebude nikomu chybět...to je přece ale taky spíš smutný...I když to se vlastně nevylučuje...Nádhera nemusí být asi nutně veselá, že ne...?Tak nějak jsi to myslela...? A jinak dík...:o)))

Saxanka
06. 07. 2000
Dát tip
Všichni víme věděli jsme a možná i budeme vědět I ve smrti je ukrytá nádhera... Ale Ty snad piš své krásné básně a neumírej byla by Tě škoda,vážně:o)

Regins
03. 07. 2000
Dát tip
Merle ze začátku (když jsem tu na písmáku nebyl dlouho) bych s tebou určitě nesouhlasil,ale teď musím uznat ,máš asi trochu pravdu. Jinak ale básnění je hlavně o pocitech a tady je jich spoustu.

Kathe
28. 06. 2000
Dát tip
Tak jo ... dik za podporu, vám všem ... umřít teda ( asi ) nehodlám ... Problém ale je, že nevim, co mam dělat, protože to, co cejtim, je naprosto k nevydržení! Furt musím myslet na to, že HO už nikdy neuvidim. To vlastně nemá nic společnýho s tím "dílkem" :o), to už bylo starší ... mnooo ... jestli toho budu schopná, tak o tom časem napíšu a možná mě pak pochopíte ...

Kathe
28. 06. 2000
Dát tip
Mladý...? No, to určitě ... ale moc mi ten fakt nepomáhá ... :o( PS: Bude fajn? Kdyz myslíš ... :o)))

Kathe
28. 06. 2000
Dát tip
Lasy...? Tak jo ... :o) K. PS: Jo a dík moc za tip ... až okolnosti mě donutily psát, a přestože to byl jen momentální nápad, tak je fajn, že se ti to líbilo ... vlastně to asi vážně pomáhá ... :o)

Lasy
27. 06. 2000
Dát tip
Pojd umreme spolu !!! Lasy *TIP*

Merle
27. 06. 2000
Dát tip
ech další umírající labuť? proč se musím smát? kdyby tu nebylo tolik nadšených ohlasů, asi bych tu nic nanapsal... doufám, že se nenecháš odradit

Eternal
25. 06. 2000
Dát tip
A neumírej za to to nestojí. :o) Pěkná pichlavá, vyčítavá básnička. Ještě že nejsem ten komu to vyčítáš.

mr_wolf
25. 06. 2000
Dát tip
Tyhle stavy já znám, ale nemá cenu to vzdávat, věř mi, jsme na to dost mladý. Stačí jen doufat. Vždyť zas všechno bude fajn... :o)

Ling
25. 06. 2000
Dát tip
Neumirej... Nikdo, co jsme tady, jsme z toho nezemreli... Pomuze ti poezie...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru