Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je to láska ?!....

04. 09. 2003
0
0
825
Autor
AndělKačka

Takže ..... Co je Láska ? Jaká je ? Jak ji vlasně poznáme ?? No myslím, že pokud to cítíte takto - je to láska !!!!! :


"Láska je trpělivá, laskavá, nezávidí,
láska se nevychloubá a není domýšlivá.
Láska nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch,
nedá se vydráždit, nepočítá křivdy.
Nemá radost ze špatnosti, ale vždycky se raduje z pravdy.
Ať se děje cokoliv, láska vydrží, láska věří, láska má naději, láska vytrvá.
Láska nikdy nezanikne. "

kapybary
24. 08. 2006
Dát tip
Tak tu sem nečetla :)

andileknika
14. 07. 2006
Dát tip
a ta kniha se nazývá Bible, sv. Pavel - Korintským

kapybary
28. 04. 2006
Dát tip
"Láska je trpělivá, laskavá, nezávidí, láska se nevychloubá a není domýšlivá. Láska nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch" Tak přesně tohle jsem četla nedávno v nějaké knize...

Bezinka
30. 09. 2005
Dát tip
snažit se definovat Lásku ?...proč ne.... ale myslet si, že jsme ji postihli ve své podstatě a definici našli či vytvořili.... to je bláhovost.... a velká.... láska by měla přerůstat všechny pokusy o zaškatulkování, měla by být v našich postojích....

Franklina
05. 09. 2003
Dát tip
No tak to vůbec netuším co tím chtěl básník říci...

Franklina
05. 09. 2003
Dát tip
No tak to vůbec netuším co tím chtěl básník říci...

tapilka
05. 09. 2003
Dát tip
Já bych lásku neviděla jen "jako postoj k druhé osobě". Dávám přednost "lásce k životu a Zemi". To znamená k víře, lidem, kytičkám, zvířátkům, stromům, větru, ohni... a ta nezaniká vůbec...

FLO
04. 09. 2003
Dát tip
To sou jenom naivní řeči.

Klarka02
04. 09. 2003
Dát tip
takovou věc je možné říct nekonečněmnoha způsoby...a nic z toho nebude lež a nic z toho jistá pravda. Nedávno jsem to na internetu četla takhle: "Láska Co je to láska ? Stát při tobě v dobrém i zlém ? Milovat a nikdy neopustit ? Odpouštět i když to moc bolí ? Líbat tvé rty a oddávat se nekonečné rozkoši ? Bát se když mi zmizíš z očí ? Proplakat noci u tvé postele ? Dívat se na tvář plnou bolesti ? Modlit se za tebe ? Naslouchat, chápat, rozumět? Je – li tohle láska Pak tě miluji " jinak řečeno v podstatě totéž... ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru