Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hranolky nebo krokety?

05. 09. 2003
0
0
3995
Autor
houmles

nemam slov.

zde muzete diskutovat o vasich preferovanych bramborarskych i jinych kulinarskych pochutinach. dost bolo pissmaga! dobrou chut.

Erendis
08. 01. 2004
Dát tip
Milly: Dobrý jídlo je prostě dobrý jídlo...:) Je to relativna a záleží na spoustě věcí... ale třeba teď by mi jako dobrý jídlo přišlo něco jako vepřo knedlo brambory.....:) a jsme zas u těch brambor

Erendis
08. 01. 2004
Dát tip
SarahMarieSchwarz: ne... ale možná by jim to někdo měl poradit protože je to viditelně ještě nenapadlo... a mohl by si tím vydělat majlant :)

Milly
07. 01. 2004
Dát tip
Brambory jakkoliv, když je to dobře udělaný, ale ty bramboráky.......hlavně.............................................................asi se půjdu najíst..................................... ;-)

Erendis
07. 01. 2004
Dát tip
Milly: jo...asi půjdu taky. Nemáš něco dobrýho?

JiKo
07. 01. 2004
Dát tip
Existují hranaté krokety a kulaté hranolky?

jiko, tot otazka... ale ve svete kde existuji plastove sklenice je ais mozhne i tohle hranolky jsem videla vlnity a krokety ktery delam ja sice nejsou hranaty, ale kulaty taky ne...;-)

Já myslím, že u stýčka megdonalda ty hranatý krokety a kulatý hranolky brzo zavedou ve jménu větších zisků. Jen si představte tu reklamu: " JOOO! Tak tohle tady ještě nebylo!! Jsou báječné, jsou sexy, jsou hranaté! Krokety! Ty nejlepší! Užijte si chuť vaší zamilované pochoutky v naprosto novém tvaru. Jen u nás...za SUPER cenu." Myslí si někdo, že přeháním.......? :)

Milly
07. 01. 2004
Dát tip
Erendis:pozdě, už jsem zase zpátky...To víš, když člověk sedí (vyjímečně) celej den na Písmákovi, tak jednomu vytráví... ;-) Jsem na intru, takže tady nic fakt dobrýho nemám-až doma...-i když...to podle toho, co považuješ za dobrý jídlo.....?

°bramborová kaše

Erendis
12. 09. 2003
Dát tip
FLO: jo...ty co dělaj u nás ve škole každopádně...ig

FLO
12. 09. 2003
Dát tip
Já dělám nejlepší :o)

FLO
11. 09. 2003
Dát tip
Bramboráky ze sáčku sou pěkně hnusný.

KennyG
10. 09. 2003
Dát tip
opeceny brambory ve slupce s dressingem z nivy a koreni a mleka

hranoky nebo krokety? jednoznacne kotlety ;-)))

V popelu!

Orbi
09. 09. 2003
Dát tip
Alodiruk: a proč ne hranolku?:-)) kroketu...

proto...

Erendis
09. 09. 2003
Dát tip
... a američani navíc ani neznaj americký brambory...barbaři :) ... jinak brambory víceméně jakkoliv, ale protože to tu ještě nebylo zmíněno tak BRAMBORÁKY :))))))))

REDH0T
09. 09. 2003
Dát tip
na kašu

Timber
08. 09. 2003
Dát tip
ve šlupce..jedině pečený v popelu z bramborové natě...jedna z mála podzimních radostí :-)

FLO
08. 09. 2003
Dát tip
Bramborová kaše, ale poctivě udělaná a žádný šity ze sáčku!!!!

Hranolky. S tatarkou. Rozhodně.

ALoDIRuK
08. 09. 2003
Dát tip
bramborku...

FLO
08. 09. 2003
Dát tip
A nebo brambory ve šlupce s mlíkem a máslem ... a pořádně osolit, mňamiky papiky...

houmles
08. 09. 2003
Dát tip
reb: hmm skoda, tou dobou jsem akorat odjizdel na sraz jawaklubu. i tak thx za pozvani, treba priste.

aramis
08. 09. 2003
Dát tip
to je fuk, pokial je k tomu riadny bravcovy rezen :o)

Dabi
07. 09. 2003
Dát tip
Jo! V trojobalu!:o)

Krel
07. 09. 2003
Dát tip
americký brambory...

Dabi
07. 09. 2003
Dát tip
americký... to jsou naše obyčejnský, osmažený ve šlupce, jak si je dělali lidičky v podhůří:-)

Krel
07. 09. 2003
Dát tip
Dabi: přesně tak:-)

brambory akorát tak prošlý přes lihovar.

Lucíšek
07. 09. 2003
Dát tip
bramborová kaše :-) Hodně mlíka a másla a jedině rozšlehat šlehačem. mňam mňam mňam

Katerina
07. 09. 2003
Dát tip
krokety!!!!!

Nessuno
06. 09. 2003
Dát tip
spaghetti!:o)

_NoBody_
06. 09. 2003
Dát tip
ja rada brambory na jakejkoliv zpusob krome ohrivanych! ale takovy hranolky........ :o)

hranolkama se dá vypíchnout oko. kroketou se udusíš. žeru rejži.

Timber
06. 09. 2003
Dát tip
krokety...mňam :-) hranolky..ne-e

papouch
06. 09. 2003
Dát tip
Nejlepší brambory jsou ty přes prase.. :-)

houmles
05. 09. 2003
Dát tip
zazivam to i na jinych konferencich, serverech, komunitach atd atd... po nejake dobe jednomu rupne v kouli a nasledne rupne v kouli vsem. cele do te doby "tvurci" mysleni se smrskne do jedineho paprsku, idealniho k vyhrevu mikrovlnky a dobreho tak leda k ohrati vyse zminenych dobrot. a tak se jedinym tematem stava tema samo, to jest smysl existence tohoto tematu. tramtadaaa... vitejte v kruhu, ja radsi bandor vareny.

tloudev
05. 09. 2003
Dát tip
ja bysem si dal stavnatouskou lybisku. glum...

houmles!!! dneska je koncert FNB !!! jdu tam s Climasterem!!! pojď taky !!! 20:00 squat Milada, Praha 8 - Troja za vysokoškolskejma kolejema a bude i čtení - čte Frances!!! Melina = rebecca13

JiKo
05. 09. 2003
Dát tip
hranolky sou daleko lepčí ale jedině s tatarkou :-]

Danny
05. 09. 2003
Dát tip
u mě vedou hranolky, těsně za nimi v závěsu americký brambory

Dero
05. 09. 2003
Dát tip
Rozhodně americký brambory, těsně v závěsu hranolky ... :)

Aki
05. 09. 2003
Dát tip
stejně jako Dero :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru