Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve mně

13. 07. 2000
1
0
1253
Autor
Skorpil

Ve mně V srdci je bouře a po těle chlad den po dni více mám po Tobě hlad. V těle jak v řece, kde hejna ryb bloudí, rozbil jsem klece má krev už zas proudí. Srostlá s mou duší přesto stavím hráz, snad abychom zůstali jeden v druhém – v Nás.
Vojta_Bíba
23. 03. 2002
Dát tip
No to je prostě super!

PetrViP
08. 08. 2000
Dát tip
A ta romatika ti jde... Velmi LIGHT...

Skorpil
17. 07. 2000
Dát tip
přímo si mi to z úst vytrhl, je to zkrátka tak :-)

Skorpil
14. 07. 2000
Dát tip
však to znáš ALOHO, někoho máš v sobě, myslíš si, že jsi v něm též, ale stejně pochybuješ... v tomto případě ani tak nejde o to, do kdy ji stavět. byl to spíše podnět k vybudování vůbec nějaké hráze v tom druhém, mně milém člověku - zkrátím to: jde o ne zcela naplněnou lásku :( díky za pochvalu, vážím si jí :-))

ALOHA
14. 07. 2000
Dát tip
rozumiem, dobrý nápad, a na to musia byť dvaja, nie tak, že iba jeden napĺňa tú druhú nenasytnú nádobu, musia sa v tom akvárku s láskou kúpať spolu, a veľmi nešpliechať von :-)

Merle
13. 07. 2000
Dát tip
líbí se mi to... konec se povedl

Skorpil
13. 07. 2000
Dát tip
oooooooooooooo, dekuji Ti, prvni poklona for me na Pismaku :-)

ALOHA
13. 07. 2000
Dát tip
a dokiaľ spolu budete, budeš musieť upevňovať hrádzu, prietrž mračien a návaly dažďa niekedy pridajú poslednú kvapku.. báseň je pekná, mať tak v tele zlatú rybku ! :-) + ALOHA +

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru