Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křišťálová koule

03. 11. 2003
2
0
1495
Autor
s_manga

 

 

 

 

 

 


Alíša
18. 04. 2005
Dát tip
Ahojky moje s_mango, tak jsem tě koněčně našla! Byl jsi skoro až úplně na konci. Tahle se mi líbí. Dokonce moc, někde by to šlo trochu obratněji vyjádřit, ale o tom to není. Chápu tvoje pocity..tak zase někdy v pátek Alenka a Martina

alina
11. 08. 2004
Dát tip
je tam spousta nádherných věcí ! ... ale pak jsou tam místa, kdy zase trošičku "tlačíš na pilu" a začne to být příliš křečovité, popisné a vysvětlovací ... já vím, je to těžké, pokud chceš čtenáře mocí mermo uvést do děje .. ale možná bych tam nechala víc prostoru pro jeho vlastní pocity..

s_manga
11. 08. 2004
Dát tip
ono to jak takmá být úvod - iluze, co jsem já, jak se cítím to uprostřed - příběh o iluzi, akce, popis toho co se stalo neboli důvod napsání básně konec - iluze, co jsem já, jak se cítím :o) původně jsem to nepsal ani pro nikoho čistý impuls, dalo by se říci opravdový polibek od můzy, nijak neopravováno, popravdě se mi moc líbí :o))

Čuminka
28. 04. 2004
Dát tip
tohle mi moc neuchvátilo :-( čumi

Marky2
21. 04. 2004
Dát tip
Moc hezké a milé.

Elyn
08. 11. 2003
Dát tip
nemusíš psát takovýhle prology, není třeba... Je hezká, i když bych asi nad některými řádky ještě přemýšlela...ale.. je to tvoje dílo..;) Hezký nápad s křišťálovou koulí...

cabourg
05. 11. 2003
Dát tip
musím všechen ten smutek a krásu nejdříve vstřebat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru