Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Devcatko

16. 11. 2003
2
2
2021
Autor
Mila_cik

To neni z moji vlastni tvorby, to sem vam jen prepsala, protoze se mi strasne libila!! A vas nazor???

 

DEVČÁTKO...

 

       Byla o tři roky mladší, a přece řikal, že ona je ještě dítě.Smál se a tvrdil, že ji nemůže mít rád. Plakala.

Oči měla stále uplakané. Ono ji bylo 15, ale měla ho ráda. Potřebovala ho.

Byla dětská, to ano,

ale krásná. Plakala celé noci, pak odešel na vojnu.

Za dva roky se

                       vrátil a...

umřela. Jeho ditě už nežije.

"Umřela chudinka" řekla maminka. 

"Mnoho trpěla, až do posledního dechu volala Tvé jméno!"

Natrhal ji kytičku fialek, položil na hrob a zašeptal: "Devčátko moje, vždyť já TĚ jenom zkoušel..."

 

 

 

 

 


2 názory

Mila_cik
25. 11. 2007
Dát tip
:-/ no sleeping je drsňačka..

gab_1
25. 11. 2007
Dát tip
...sakra, Ty jsi tady v 16 rozpoutala vášnivý diskuze :-))...ach jo, kdyby() byla o 3 roky mladší, to by byla paráda...

zelva
06. 01. 2006
Dát tip
drsné...

Mila_cik
06. 01. 2006
Dát tip
zelvi: jj moc

s_b: Soudný, nebo ten, který s tebou bude souhlasit (neb není to vždycky totéž :) )...? Nicméně, tentokrát máš pravdu, safra... :)

:)

andromeda
09. 08. 2004
Dát tip
moc smutné

Bizkitfreak
22. 11. 2003
Dát tip
Souhlas se SB... bohužel e všem (Krom toho zveřejňování bez vědomí, uvedení, atd. autora je trestné...Na to si dávej bacha) Příběh je skutečně přiblblý, forma, zpracování a pod ... také. Skutečně nevidím důvod, proč to autorka uveřejnila, ale když má tu potřebu a potěší jí to, tak budiž... Vyznívá to, jako by to napsal Viewegh ve třinácti a otiskli to v místním bulváru pro vesnici dolní kozárovice...Proč se jmh zastává v tak hloupé věci, netuší. Že by osobní interest?

J_M_H
17. 11. 2003
Dát tip
Já myslím, že je to krásný... v životě se stane spousta takových smutných věcí... :-/

J_M_H
17. 11. 2003
Dát tip
sleepinh_beauty: Ale tady to přece místo nezabírá - je tu dost místa pro cokoli!! -- Jinak kdo na tom nevidí nic krásnýho, tak musí mít docela smutnej život... podle mě je to nádherný, ale smutný... a pravdivý :-)

Mila_cik
17. 11. 2003
Dát tip
J_M_H............Dekuju.......ale snesu i kritiku, kazdej ma jiny nazor!!

Vinki
16. 11. 2003
Dát tip
:(

Torolfita
16. 11. 2003
Dát tip
Je to smutné a bohužel občas (stále častěji) se to v životě stává.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru