Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dítě ve mně

18. 07. 2000
2
0
1515
Autor
Skorpil

škoda, že už to není...

V mysli tma venku světlo kam si dítě ve mně uteklo? Zkouším tě najít nejde to snadno pojď, pojď se sejít já nechci na dno!!! Zavzpomínáme. Zahrajeme si. Zavrávoráme, …abychom nakonec opět smutně konstatovali, že už je to všechno dávno a nenávratně pryč.

Vio
19. 07. 2001
Dát tip
Někde v nás je kousíček pořád zasunutý... ale doluje se těžko, viď? (pohled o rok z5)

alina
02. 09. 2000
Dát tip
Nějak mě to roztesknilo. Málem tu začínám ronit slzičky. Ve mně to bejby pořád ještě je, někdy je s ním děsně faj a jsem šťastná, že tu je, ale občas taky pěkně komplikuje život. Obzvláště ve chvílích, kdy se po člověku požaduje, aby byl dospelý a rozumný. Zrovinka teď, jako dítě bych si tu mohla sednout na bobeček a začít hořce plakat, protože je mi smutno. Ale jako ten dospělej člověk vím, že to nejde, že mi nikdo slzičky utřít nepřijde, a že to musím zvládnout sama. Promiň!!!! Nějak se mi to trefilo do jakési bolístky v dušičce a já se tu takhle blbě rozkecala. Fakt sorry!!

Skorpil
02. 09. 2000
Dát tip
nemas zac se omlouvat - nekdy to tak k cloveku prijde, ta Teskna, ale neboj, ona zase odkraci :-)) papa

Sadaf
23. 08. 2000
Dát tip
Ne není to všechno pryč, a věřím tomu, protože tomu věřit chci.

Blinky
24. 07. 2000
Dát tip
"In every man there is a child hidden inside" CH. Morgenstern Myslel jsem, že nemám rád svoje dětství, ale čím jsem starší, tím na tu dobu vzpomínám raději a raději.

Skorpil
23. 07. 2000
Dát tip
sorry za mou reakci na tvou kritiku nahoře. nebyl sem zrovinka v duševní formě, o.k.?

Merle
19. 07. 2000
Dát tip
souhlasím s koloběžkovým anonymem... (já to bohužel zjistil pozdě)

Zaja
19. 07. 2000
Dát tip
Ve mě je dítě pořád,doufam,že se hned tak neztratí,i když nevim,co se může stát... Anonym to s tou koloběžkou vystihl moc pěkně Jako báseň dobrý.

Skorpil
19. 07. 2000
Dát tip
Zaja: diky, snad ho v sobě znova najdu...

Tynic
18. 07. 2000
Dát tip
Tak tohle zažil asi každý...:o(

Skorpil
18. 07. 2000
Dát tip
dík, žes´mi to řekl, sám bych na to nepřišel...

Anonym
18. 07. 2000
Dát tip
...to je hloupost. Když to dítě nenecháte umřít tak nic takového zažívat nebudete. Jen - o děti je nutno pečovat - dávejte na něj pozor a každý den si s ním alespoń trošičku hrajte. Potřebuje váš čas, vaši lásku a vaši pozornost... a co vám za to dá? děsně moc. Tak pa - a...kde mám tu koloběžku?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru