Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Itchy & Scratchy

07. 01. 2004
9
0
8007
Autor
Igor_Indruch

Nemohl jsem si nevšimnout, že tzv. \\\\\\\"gore\\\\\\\" žánr (brutální, krvavé, morbidní, absurdní a současně veselé historky) se poslední dobou těší značné popularitě - nejen tady na Písmáku. Tož mě napadlo, že to taky zkusím, jestli bych to uměl. Co říkáte - uměl?

 

Jebal ji do zadku a při tom ji mlátil kladivem do hlavy. Ona však taky nebyla žádný béčko - pouze podcenila jeho vášeň pro anál. Teď nezbývalo než trpělivě čekat a doufat, že dostane chuť na klasiku dřív, než se mu podaří prorazit její karbonovými vlákny vyztuženou lebku. Dočkala se. Vrazil ho dovnitř a - cvak! Ocelové čelisti sklaply a tak trochu ho odmužnily.

"Jauvajs! Ty děvko! Tohle mi zaplatíš!" vykřikl Lodovico a chtěli jí zlomit vaz, ale nestihl to. Okamžik získaný momentem překvapení jí stačil, aby mu jediným úderem napřímených prstů prořízla břicho a chmátla si dovnitř pro střeva. Ruče mu je přehodila přes lustr a zatáhla. I když se nezdála, byla těžší než on, a tak se za chvíli houpal ve vzduchu. Klátil okolo sebe rukama i nohama a nadával jak dlaždič.

"Honem mě spusť dolů, ty mrcho, nebo ti obrátím kundu naruby!" ječel.

Jenom se pobaveně tlemila a kochala se pohledem na jeho bezmocnost. Dlouho jí to samozřejmě nevydrželo. Přinesla tedy železný koš s doutnajícím dřevěným uhlím a postavila ho pod zavěšeného Lodovica. Usedla na bobek a se zaujetím sledovala, jak se mu pomalu škvaří prdel.

"Ježíš to je ale bašta! Proč mi to, ty krávo, děláš, když se teď  bez ptáka nemůžu pořádně udělat!"

"To abys věděl, jaký to je, ty chlíváku, když tě někdo vyrajcuje a v nejlepším se na tebe vysere!"

"Dobře, budu si to pamatovat, ale už mě sundej, nebo se udělám, až mi poteče mozek ušima!"

"Tak jo," kývla nakonec, odsunula koš a spustila ho dolů. "Koukej se dát do pořádku, ať si můžeme dát repete."


johanne
08. 06. 2004
Dát tip
ehm, no tak tohle tedy moc ne :o)

jejda kulišárna libová:)))takové veselé:)))nebo ne???

Mně osobně to přijde trochu nereálné.

Vampirezza
12. 01. 2004
Dát tip
Tato kategorie není vůbec špatná,, možná že taky něco napíšu v tomto stylu... ale k dílku, je docela brutální ale dobře napsané, Igore ty nas opravdu neustále překvapuješ..

Notreal
11. 01. 2004
Dát tip
myslím, že založím v klubu pár nových rubrik, protože "gore" a "splatterpunk" jsou styly (sice trochu hrubé), ale velmi inspirativní *

pozorovatel
11. 01. 2004
Dát tip
Ale jo. Je to dobrý. I když to mohlo být ještě lepší. Mně se nejvíc líbí konec, kterej to uhlazuje a dělá pohádku pro dnešní děti:) Bude pokračování? Určitě by to tu četlo hodně lídí...(je to správně blbý)

Blue_clown
10. 01. 2004
Dát tip
nesporně zajímavé. Možná bych malinko rozvinul pozadí a napsal to delší, i když potom by to asi ztratilo tu údernost.Ale riskl bych to. i tak ovšem dám tipa

Yossarian: Perem markýze de Sade možná není špatnej film, ale o Sadovi vypovídá naprosto nepravdivě. m11: Viděl jsem ledacos, ale začínáme se bavit o hruškám a jabkách - já jsem mluvil o gore fikci. Ale v podstatě i o tom, co ty - proč ještě gore fikce, když realita je dostatečně "gore"? Právě proto, že fikce poskytuje pouze iluzi. Na druhé straně je určitě i dnes spousta lidí, kteří si nenechají ujít žádnou "real gore show". Nikdy to nebylo jiný - gladiátorský zápasy, veřejný popravy. Dneska třeba takové automobilové bouračky - to je panečku pastva pro oči!

m11
09. 01. 2004
Dát tip
to igor: ty si rikal ze gore je "zalezitosti naprosto o nicem".....coz si nemyslim......co muze bejt vic emotivnejsiho (nerikam ani pozitivne ani negativne), nez zabery na zmasakrovany deti ve rwande...........to rozhodne neni "o nicem" to r13: to vzruseni tam samozrejme je.....ale to vzruseni neni rozhodne z pohledu na utrpeni, ale spis z poznavani novejch emoci sebe sama........................az teprv pak prichazi to uvedomeni si realna. jenze hrozi to, ze v dnesni hypermedialni dobe si clovek nemusi uvedomit rozdil mezi videohrou a realtime zpravodajstvim.........

m11: ještě jednou: já mluvil o gore fikci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yossarian
08. 01. 2004
Dát tip
Perem markýze de Sade jsem viděl- krutej, hnusnej, geniální film. Asi každej by ho měl jednou vidět.. Ale tohle dílko není zdaleka tak kvalitní, mně nevadí násilí, pornografie, vulgarismy, ale tady tohle mi nějak nesedlo, toť vše

m11
08. 01. 2004
Dát tip
to igor: videl si nekdy real gore zabery? myslim teda ty netrikovy, to co se ve zpravodajstvi vystrihava.........to me neprijde moc iluzivni.........

miii
07. 01. 2004
Dát tip
jde ti to dobře - i když ty to máš tak trochu noblesně vulgární:) "svědění a škrábání" je opravdu hrubější zábava, nicméně přiznám se, že se na tom dobře bavím.. t

Elyn
07. 01. 2004
Dát tip
:) ale tohle pro mě moc nejni...

Elyn: Já věděl, že zrovna tímhle zrovínka Tobě do noty moc nekápnu, ale nedalo mi to...

Elyn
07. 01. 2004
Dát tip
psát umíš, nápady máš, o tem žádná..;)

mii: "noblesně vulgární" - to se mi moc líbí. To si budu pamatovat.

lasula
07. 01. 2004
Dát tip
buhehe...good. Měli doma docela festovně přidělanej lustr. T*

Zaprděnec
07. 01. 2004
Dát tip
masakr čéče, masakr. Tip + avi

Abyss
07. 01. 2004
Dát tip
ten nazev ... teda... tohle si nedovolim tipnout...

Elyn
07. 01. 2004
Dát tip
se bojíš, že tě pověsí na lustr?

miii
07. 01. 2004
Dát tip
raděj si to nepamatuj - "noblesně vulgární" je, že ti moc nevěřím tu vulgaritu - i když napsaný je to k uvěření a to jsem ocenila:)

No dyk to je dobře, že mi tu vulgaritu nevěříš - já jsem totiž velice noblesní, decentní, usedlý a spořádaný muž středního věku se smyslem pro rodinu. :-)

PS: Skoro nekuřák a skoro abstinent. Drog taky moc neberu.

miii
07. 01. 2004
Dát tip
všichni jsme spořádaní - totiž

Tohle témo chce víc originality. Nějaké překvapení.

Dero
07. 01. 2004
Dát tip
Jaaaaj ... gore není nic pro mě ... ;o)

m11
07. 01. 2004
Dát tip
jako sranda to je srandovni....... marne hledam gore......... ale tip.

tak počkej - kladivem do hlavy, vyhřezlý střeva, flambovaná prdel - to pro tebe není gore? Tak co je potom gore?

Elyn
07. 01. 2004
Dát tip
Víš, Igore, ty jsi při tom falmbování pr*** pořád ještě asi moc elegán.. víš?:) Ale M11 ti určitě poradí..:))

Yossarian
07. 01. 2004
Dát tip
moc ošklivý na můj vkus

m11
07. 01. 2004
Dát tip
no jasný, ale v tomhle kabaretním kontextu?

blueah......jje to takový.......blueah.......takový málo drný a krvavý. tip

Vidíš, Yossariane - tak pro Tebe je to MOC ošklivý a pro m11 MÁLO ošklivý. To jsou paradoxy, co?

Elyn
07. 01. 2004
Dát tip
:) já nemám co dodat ..:) Hezký večer...

No vidíš, Elyn - a já myslel, že to tak nějak rozsoudíš.:-) V pozadí tohoto mého pokusu je totiž něco jako otázka - jaký má tahle literatura smysl? Proč mají lidi taky rádi filmy Q. Tarantina? Nevím, jestli už ses prokousala "Baladou o S.T." (nebo zda se vůbec hodláš prokusovat), nicméně, to je podle skutečných událostí a rozhodně to není málo drsné a krvavé. Jenomže něco takového moc lidí číst nebude - nejenom proto, že je to dlouhé, nejenom proto, že je to o dost těžší text (a navíc, jak jsem se koukal, je tam fůra chyb a překlepů) - prostě to není srandovní, když je to ze života. Jinými slovy - krev a mučení je sranda, jenom když si na to hrajeme. Ale proč si na to potom hrajeme? Na druhou stranu, takový markýz de Sade si na to taky jenom hrál, ale toho dneska taky bude číst jenom málokdo - přitom se většina autorů má v tohle směru od něj pořád co učit. Tož nevím. Jsou věci, kterým nerozumím.

Abyss
07. 01. 2004
Dát tip
me se teda vic libi ta Balada i kdyz sem ji jeste nedocetla... je to totiz o "necem". . . tohle je sice asi dobry ale pro me jaks taks nicnerikajic... mozna kdyby se tam veseli na lustru bylo by to vic ze zivota... (teda ehm) :)

No dyk jo - většina těch skutečných "gore" záležitostí je naprosto o ničem - teda tak se to jeví mně. Připadá mi to podobný jako porno - pouhá iluze, u které se vzrušujem - teda některý :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru