Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

One for me/one for U

31. 07. 2000
3
0
2976
Autor
Lasy

Hmmm, no - prostě, je to tak jak to je.

One for me/one for U Padá temně bílý sníh mráz vykresluje své obrázky na skle a Rum už nehřeje dost přichází Noc v dálce duní a křičí války a já se bojím o Tebe nemáš kam utéct nemám kam utéct ani kam jít jenom vstát Smrti se smát a dívat do očí polykat slzy plakat se nesluší po kapsách nosit štěstí a výpadky rozumu, ještě že kulky sny nesní protože, já dál nemohu tak poslední schovám jednu pro sebe !
Lasy
31. 08. 2000
Dát tip
Děkuji - dneska opravdu moc děkuji...

MadMed
29. 08. 2000
Dát tip
Výborná báseň. Zase je v tom hodně z těch Pink Floydů...

Kovi
15. 08. 2000
Dát tip
Smutek, samota, láska... všechny tyto subjekty (a nejen tyto) plodí neskonalé pocity prázdnoty... prázdnoty v nás, prázdnoty v duši... u některých z nás dokonce potřeby psaní úžasných básní... křičím do tvé prázdnoty DĚKUJI... a svou plním tvou básní... R.

Svatoušek
05. 08. 2000
Dát tip
tak tahle je o víc než stupeň lepčejší než tvá minulá... "Náboj" tam nacházím a pár zajímavých míst také. Tak si tu kulku schovej a nepužívej - budu tě raději číst než oplakávat.o)

Lasy
05. 08. 2000
Dát tip
Thanxx. LASY

Bibša
31. 07. 2000
Dát tip
Ehm, tak to je síla! Lasy, dnešek je tvůj, doslova jsem tě objevila dneska pro sebe!

Ber
31. 07. 2000
Dát tip
tip

Tynic
31. 07. 2000
Dát tip
Závěr mi vyrazil dech ! ještě že kulky sny nesní *****! Tipuju

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru