Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Půlnoc noční směny

Výběr: Lyryk
29. 08. 2000
9
0
4046
Autor
Špuntík

V ušmoulaném světle průmyslových lamp zní blues noční směny vzduchem nese se kytarové solo čističky odpadních vod a na rtech mi ulpívá verš. Vedení vysokého napětí pobrukuje basovou linku těchto chvil A na akordech přijíždějících vagonů je znát smutek. Ve strunném labyrintu transformátorů se vznáší dřímot ohmů, ampérů a voltů. Je půlnoc a nic se neděje.
Mahoney
31. 08. 2000
Dát tip
ťap

Tadeáška
30. 08. 2000
Dát tip
A co bicí. Ty přece jedou TYP TAP TAP TYP TAP Nejni co dodat viz výše a ještě výše atd

Lyryk
29. 08. 2000
Dát tip
Kéž by se nic nedělo..

Dědouch
29. 08. 2000
Dát tip
...a kdesi na velíně se potutelně propojujou dráty aby nás vyrušovaly ze dřímoty hmoty ty?

Tynic
29. 08. 2000
Dát tip
Tohle taky znám... Pěkně nehybná, jen co je pravda... s tipem

Lee
29. 08. 2000
Dát tip
" vzduchem nese se kytarové sólo čističky odpadních vod" to je úplně báječný nápad... je krásně statická, jako to ticho o půlnoci a přece v ní cítím to chvění v drátech... bzzzz bzzzz bzzzz... (*)

Vio
29. 08. 2000
Dát tip
Takovu poetiku my Ostravaci dokažeme ocenit :-))) ... a šichtovni se vytraci do noci na pivo Fakt hezká. TIPík P.S. Neviděl jsi ten klip Red Hot Chilli Peppers?

Saxanka
29. 08. 2000
Dát tip
Ohoho,jůůůů Líbí.... Je půlnoc nic se neděje...???? ale no tak,pohřbíváme oživlé Kostlivce Emily a snažíme se jít spát Je to málo????

Miroslawek
29. 08. 2000
Dát tip
industrial poetry ... wow

Ber
29. 08. 2000
Dát tip
taky líbí

suva
29. 08. 2000
Dát tip
vlaku se klepe klepeto koleje rozleje zebeto dráty si zazpívaj okteto no co je to, co je to - tohleto no tohle je přeci popleto a mně se to líbilo, cejtit je to naftovou skvrnou černou jak povidla a drnčícím tichem velkoměsta

Bibša
29. 08. 2000
Dát tip
Jsem dnes asi divná, nemám nalazenou tu správnou poetickou strunu, ale mi to připadne až moderně kýčovité. Neoslovilo mě to ničím. Připadá mi to jako jedna z těch vytvořených v práci z nudy. Promiň jestli dnes bolím. Nemyslím to špatně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru