Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milan Rynt - Pohátka

02. 05. 2004
9
0
5240
Autor
Kryton

ackoli to neni muj vytvor, nemuzu se o nej nepodelit. autor ma vtip a to nejen v tomto dile. vrele doporucuju vsem, zabava zarucena :o)

Milan Rynt

Pohátka

 

Svítilo sluníčko. Na obzoru se tyčilo devatero hor a opodál šuměla jedna ze sedmera řek.

Sednul jsem si na pařez, vytáh svačinu a začal jíst.

Vtom se odkudsi vynořili mravenci a hned spustili: Dej nám chleba, pomůžeme ti!

Běžte do prdele, řek jsem jim a honem si nacpal do pusy poslední zbytek chleba.

Ale ty nám přece musíš dát chleba a my ti za to řekneme, kde najdeš živou vodu! začali křičet a rozčileně pobíhat sem a tam.

Na živou vodu se vám vyseru! řek jsem jim, napil se rumu, sebral svoje věci a chtěl jsem se ztratit.

Ale kdo potom vysvobodí princeznu?! volali za mnou zoufale mravenci. Brečeli a některý z nich dokonce páchali sebevraždy.

A proč by ji měl někdo vysvobozovat? řek jsem jim, vyšvih jsem se na prvního vokřídlenýho koně, kterej jel kolem, a zamířil na Jih.

Hmm, řekli mravenci a šli somrovat jinam.

 


Tak takovou si před spaním nechám líbit. Dobrou noc, milé děťy a tip nepřítomnému autorovi :))

Dobre som sa pobavila :))

Craerassy
25. 07. 2004
Dát tip
nee..konec moc nelíbí

Hondik
06. 07. 2004
Dát tip
opravdu ze zivota. a myslim si, ze ta posledni veta to vubec nekazi. spis tomu dodava takovy zaverecny shrnuti. takova tresnicka.

Nezvalová_
06. 07. 2004
Dát tip
no hlavně jestli Rynt ví, že si to půjčuješ:-)

maia
03. 06. 2004
Dát tip
:-))))) * Obe rozpravky super! Poulicny klub.

Seregil
03. 06. 2004
Dát tip
Skvělý... klub...

Sid
23. 05. 2004
Dát tip
Uau, jedna pohádka lepší než druhá ^_^.

cmukina
03. 05. 2004
Dát tip
je to taka blbosticka ale dobra.... .-)) *

Kryton
02. 05. 2004
Dát tip
avi

JiKo
02. 05. 2004
Dát tip
poslední věta se snaží z toho udělat vtip, uměl bych si to i bezní dobře představit....ale inspirovalo mě to k něčemu ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru