Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Při usínání

04. 06. 2004
13
0
8055
Autor
Friday

Psáno před spaním...

 

Mezi časoprostorem a nekonečnem,

někde hodně daleko

a v neznámu

(přímo pod tvým nočním stolkem),

sdružily se částečky (hvězdného) prachu

v jedno docela maličké zrnko,

co tě později, při usínání,

zašimralo v nose...

 

Možná si při tom kýchnutí pochopil geniálnost světa..

...anebo už jsem příliš ospalá.


Friday
15. 11. 2005
Dát tip
díky sapro

Slza_hvězd
22. 06. 2005
Dát tip
*** T pocitově chvilkový...fajn

Friday
22. 06. 2005
Dát tip
jo, dík...(tady to takřka zcela vypadá, jakoby si někdo pročítal moje věci..;)

Slza_hvězd
22. 06. 2005
Dát tip
to se Ti jen zdááááá ;)

Friday
31. 01. 2005
Dát tip
díky jeh... ty ses nějak vydal po stopách mejch poloděl...co to?

Jeheheman
31. 01. 2005
Dát tip
jo, musel sem tu bohnickoškolní partičku zkompletovat, jen mago je zatím literárně sterilní:o)

Friday
31. 01. 2005
Dát tip
bohnickoškolní co o?? něrozumiem, my jsme všechny už dávno utekly! ale pššt! mago má úplně úžasný díla, vážně se mi všechny hroozně líbí, ale má je na literře a jmenuje se jinak...ale jak-to nepovim, to se jí zeptej osobně, nechci tady totiž vytahovat soukromnosti viš?

Friday
31. 01. 2005
Dát tip
ehm..avízo že

Jeheheman
31. 01. 2005
Dát tip
hmm.. tak jsem byl holt mystifikován by satori:o) safra, tos mi neměla ani říkat, teďko budu určo pátrat:o)

Jeheheman
30. 01. 2005
Dát tip
má to náladu.. to já rád*

way_to
28. 11. 2004
Dát tip
néné, tady nigdo vůbec nepřehání, prostě je to hezké a mě už je to docela trapné, dávat kdaždýmu tvýmu dílu strašně opjevující kritiky, ale... ale. TIP (jako obvykle - už mě to začíná docela nudit... :-) )

Anyz
15. 09. 2004
Dát tip
Je to pravda takze klidne budu prehanet:-b

Anyz
11. 09. 2004
Dát tip
Kam na to chodis?No ty asi nikam ses cela uzasna takze cokoli co udelas napises nebo vubec vytvoris reknes nebo nakreslis je uzasny

Friday
11. 09. 2004
Dát tip
Anet, nepřeháněj..

Noe1
03. 09. 2004
Dát tip
Malý Velký třesk? :-))))) paradoxní, hravá *t

To je krásný.. Moc.. TIp

Friday
14. 06. 2004
Dát tip
díky...no dyť víš, mám i nemám...jenom občas...teda jenom občas ho vidim:)) Je to ten nejkrásnější pes na světě... Já že jsem teď zase Jiřina?? Tak Lenka je Laura, já jsem Jiřina, Prašivka je Pettigrew, tygr je černý panter, černá je Bílá?? Tohle je nějaký spiknutí.... Jednou mi Zelinková řekla DAGMAR. (chtěla sem jí na to říct Jakže, profesorko Kapustová?!- asi by to nepochopila- nemá smysl pro humra...)

wooxy
11. 06. 2004
Dát tip
né, je to fakt krása. úplně celý a.... SE PSEM??????????!!! (ty máš psa, jiřino ? :)

Friday
10. 06. 2004
Dát tip
Děkuju, ah, děkuju, oh děkuju mami, (vzlyk)....úryvek z děkovačky miss universe...překlad Heike Smrdutá (která nejenže je nudná, ona je ještě ošklivá...:)) Ten první verš, ona je to blbost, ich weiss, ale nevěděla jsem jak jinak mám vyjádřit ten hrooozně velkej a vzdálenej prostor a tak a no... že nešňupeš, tak to chválim, to není správné, ale ty víš, že to není správné, já vím, že se to nemá a Mirek Dušín by nám moh jen přitakat.ale nepřitakal by na tvého debila, kterej neexistuje. :oD Seš bezvadná! Včera jsem byla na prcházce se svym psem.

Sarí
10. 06. 2004
Dát tip
* hm..dobrý.

wooxy
08. 06. 2004
Dát tip
ááách, tak tohle jemi moc blízké (ještě o něco bližší než tenkrát na němčině), asi kvůli mým problémům s pravou nosní dírkou, co bez přestání bolí už tři měsíce (a to ani nešňupu kokain!). nó krása prostě, no. (i když mi úúplně maličko nesedí ten první verš, i když tam musí býtm já vim, ikdyž by tam místo něj nemohl být jiný... och, jsem já to debil, promiň, tohle celé je v závorce) je to kráása, zvlášť ten nos tam a taky ta ospalost a tajk tip (ťop) :)

je to nejlepší. fakt! roztrh se tu pytel s naprosto nejlepšíma textama! všechny si Vás jdu dát na zeď tyvole...... *******

Lúmenn
06. 06. 2004
Dát tip
To je moc pěkné

sk8ergirl
06. 06. 2004
Dát tip
No, není to zas tak špatný, na tu dobu před usínáním určitě... Oprav si překlep v v prvním řádku, řekla bych, že ve slově nekonečnem ti přebívá háček...

Friday
06. 06. 2004
Dát tip
Ježíš, Lení, co to povídáš+díky moc všem!! i tobě, ty seš zlatíčko a klidně počkám! počkám, až vymáčkneš prozměnu taky zase nějaký dílko ty! btw:sk8 díky, opravim!!

drfaust
05. 06. 2004
Dát tip
přímo pdo nočním stolkem - v nekonečnu*!

Friday
05. 06. 2004
Dát tip
Děkuju moc všem!!

Kimísek
04. 06. 2004
Dát tip
Už se mi zavírají očka :o) tip*

nestálá
04. 06. 2004
Dát tip
už ten začátek je poměrně katastrofální :-) taková pěkná usínafka :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru