Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Príbeh

01. 08. 2004
9
2
6159

Zhaslo svetlo. Dobrú noc. pohladila svojich malých bratov. Ozvalo sa len nezrozumiteľné zamumlanie. Usmiala sa a odišla sa osprchovať.

 

Potom šla do obývačky. Naliala si trochu džúsu. Na parketách sa leskli jej mokré stopy. Pozrela sa na staršieho muža na gauči. Driemal. Sadla si vedľa neho. Trochu mu odsunula nohy. Sadla si. Len tak na ľahko. Nohavičky. Biele tričko cez ktoré presvitali mladé pevné prsia. Čierne vlasy. Rozpustené. Voňali vanilkou.

 

Zhasla lampičku. Žiara z obrazovky osvetlila jej tvár. Sviečka v rohu izby zas fotografiu jej matky. Tri roky. Len tak na diaľku ju pohladila.

 

Drevený kríž nad dverami. Prepla program. Starší chlap sa mierne pohol. Stíšila zvuk. Prebral sa. Rukou ešte v polospánku prešiel po jej nahom stehne. Bolo jej to celkom príjemné.

 

Dobré ráno. Povedala. Trošku zvláštne sa usmiala. Chlap sa pritisol k nej. Hlavu si položil na jej stehná. Obzrel sa čo dávajú v tele. Nejaký film.

 

Starší chlap nepohnute ležal. Ona sa mu prehrabávala vo vlasoch. Hladila mu tvár. Niečo zapípalo. Prepáč. Zašepkala. Odišla do kuchyne. Vybrala koláč. Dáš si? Zakričala. Vzápätí si uvedomila, že deti už spia. Zobrala nôž. Odkrojila tak tri kúsky a odniesla ich do obývačky.

 

Chlap zažal lampičku. Jeden si vzal. Dievča hľadelo na jeho ochabnuté svalstvo. Vrásky. Šediny. Malú plešinu. Začesávanú. Je výborný. Precedil pomedzi zuby. Sklopila zrak. Ja viem. Dodala.

Sadla si vedľa neho a prešla mu po intímnych miestach. Pocítila čosi tvrdé. Tak si to vzala. Chlap odložil koláč. Pobozkal ju na líce a potom to ostatné.

 

Dávali práve večerné správy. Ležali spolu na gauči. Nahí. Trošku spotení. Pach semena. Vnímali vzájomný tlkot srdca.

 

Dievča naraz vstalo. Nalialo si džús. Matný svit lampy odhaľoval jej mladé telo. Chlap to pozoroval. Zase mal erekciu. Rukou sa načiahol medzi jej stehná. Teraz nie otec. Odstrčila jemne jeho ruku a zdvihlo zo zeme nohavičky.


2 názory

K3
20. 02. 2019
Dát tip

Možná, kdyby to bylo na začátku, ten konec, že by to bylo působivější. Takhle mi to příjde trochu na afekt i když to tak třeba nebylo myšleno. T.


Valdynka
10. 01. 2007
Dát tip
...koniec ma trocha šokoval.. aj keď som v podstate niečo take čakala.. ale inak skvela poviedka..

johny45
04. 05. 2006
Dát tip
Teraz som si precital vsetky veci z tejto zbieky a aj ked sa mi vacsinou pacili a dobre citali, bolo v nich vela podobnych nametov. Ku koncu ma to uz prestavalo bavit, ale touto poviedkou si to vytrhol. Dobry namet. Mozno uchylne, odporne, ale taky je zivot...

;P ale aj tak nemám vôbec chuť sa usmievať v tejto téme...;/

oki...ale ja som pochopila, že úismev ako smajl...a pri tejto téme ma úsmev ani nenapadne...preto som sa ťa pýtala, že prečo tam ten úsmev je

...to nesuviselo s textom...to je hadam jasne...

ale aj tak divné, že ťa to vôbec napadlo (nie úsmev)

...nie je... ...presne viem ako mi to napadlo..a preco... ..vysvetlenie je uplne prozaicke...ale naco sa tym zaoberat...usmev...

úsmev?? hm...rada by som vysvetlenie, prečo ťa napadlo zrovna toto...;(

...hej...sumev...to davam miesto smajlov...ak si si este nevsimla.. ...myslim ze nie je vobec dolezite preco mi to napadlo... ...nazvime to vyrobne tajomstvo...usmev...

...povedzme ze pocuvam...

toto bolo vážne zaujímavé...ale tiež mi z toho nie je dobre...;/

...no neviem..asi by som sa divil keby ti z toho bolo dobre..usmev...

mia
07. 01. 2006
Dát tip
Obavala som, aky to bude mat koniec a ...predsa ma prekvapil. Bohuzial sa aj to na tomto skazenom svete deje. Pekne si to "sklepal". :))) Tip

sidonia
17. 12. 2005
Dát tip
dobrý *t

kiksy
06. 09. 2005
Dát tip
mala som ciťák že to bude otec, ma to neprekvapilo

...moze byt...jasne... ...inak vdaka za vsetky reakcie...a tak...

...mimochodom...fotky uz sme hodnotili...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
co mate za problem s mojimi fotkami???

...nemame problem... ...to bol akoze taky tarbavy kompliment...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
"ale teraz co tam ma fotky...uz nevyzera... " toto ked je komplimet...tak som asi vazne nechapava :(((

...co moze byt vacsi kompliment ako povedat ze uz nevyzeras ako chalan...usmev... ...som si ta zastal...a ty mi este mas za zle...hroza...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....nevdacnica som, ze?.... .....ok, dakujem, o rytier mojho srdca, za verejne komentovanie mojich obrazkov :))) .....dam ich radsej prec...

...nemusis...ja som nezacal...ani minim... ...on reagoval na teba...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....ma dobru pamat... ....nechajme to..nebudem vztahovacna...nakoniec, kazdemu sa pacit nemusim :))

...keby nemal dobru pamat...nemoze pisat dobre basne... ...ja si tiez pamatam kazdu blbost...cim samozrejme nechcem povedat ze viem pisat...atd...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
...neviem, jeho veci mi moc nesedia...ale to je ten "uhol pohladu" :))

...hej...asi je... ...si zabudla povedat...ale ty vies pisat... ...no nic...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....co som zabudla povedat? ja viem pisat? hm?.....

...mala si reagovat na vetu... ...ja si tiez pamatam kazdu blbost...cim samozrejme nechcem povedat ze viem pisat...atd... ...a odpisat mi...al ety vies pisat... ...to co ta v tej skole naucili...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....aha, hm, prepac...tie tvoje tri bodky medzi slovami... ...samozrejme, ze vies pisat...celkom sa da, je to velmi osviezujuce.... ....ok, aby som to napravila: pises skvele. jedinecne a raz, ked ti budu vychadzat bestsellery, budem sa chvalit, ze som ta objavila u z v tvojom "ranom obdobi" ..staci?...

....no uz si chvalila aj lepsie... ...napr...rozporuplny mlady muz, hladajuci sam seba :}}} za malo..dobre sa to cita ... ...usmev...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....to nebola pochvala :))) ....nie, vazne...bavis ma :)))

...ale bola...ja som to vycitil medzi riadkami...

minim...teraz som si vsimol...ale teraz co tam ma fotky...uz nevyzera...

zmenil sa uhol snimania ;) niekedy to robi divy a aspon som si zasa precital pribeh, je fajnovy ;)

...hej...nie je sermiarske ako sermiarske... ...ale asi to bude tym uhlom...mas pravdu...

ale v tom sermiarskom vyzerala chalan ... mnam ;)

Ariela
23. 03. 2005
Dát tip
vyborne

ariela....vdaka... ...ale stale cakam ako ohodnotis moju romanticku stranku...

Ariela
23. 03. 2005
Dát tip
musim ta sklamat...ja na to prilis nie som :}

...no sklamala si ma...

Ariela
23. 03. 2005
Dát tip
to vies...my realistky nedokazeme ocenit nezne citlive duse...

....zdam sa ti vari ze pisem malo realisticky???...

Ariela
23. 03. 2005
Dát tip
tazko sudit...obcas mi ta kombinacia precitlivelosti a drsnactva trosku nesedi...ale ok pises fajn, sem tam to prehanas, ale to asi kazdy... v pohode, tvoje vytvory sa mi pacia

ari...vdaka... ...ja sam hladam tu hranicu... ....co sa tyka precitlivelosti a drsnactva...to sa podla mna nevylucuje... ...ono sa slovami casto krat cosi zakryva....

Ariela
23. 03. 2005
Dát tip
ze by ten klasicky model "navonok cynik, vnutri dusa zranitelna"? :}}}

...sarkasta a cynik romantik a blbec....vsetko v jednom... ...cynik aby sa ta dusa nezranila... ...inak fakt vdaka za nazory...

Ariela
23. 03. 2005
Dát tip
rozporuplny mlady muz, hladajuci sam seba :}}} za malo..dobre sa to cita

...to pouzijem v memoaroch...

Ariela
23. 03. 2005
Dát tip
ked chces, vymyslim ti este nechutnejsie klise :}}}

....vymysli... ...mimochodom preco nepises???...myslim dielka...

Ariela
23. 03. 2005
Dát tip
mala som tu kedysi jednu priblblu basnicku a fotku v sermiarskom kostyme..ako fallen_angie... ...pisem..do suflicka :}}}

...nespomeniem si...

Ariela
23. 03. 2005
Dát tip
mozno ma niekedy pochyti tuzba zverejnit svoje veci.. zatial mi staci pozorovat tie cudzie...

...takze taky internetovy voayerizmus...

therra
23. 02. 2005
Dát tip
uff dost neprijemne... nerada by som to zazit. ale dobry postreh.

...divne by bolo keby si to chcela zazit... ... a tak vdaka...

Uchiles
28. 01. 2005
Dát tip
mňa to nejak nešoklo asi preto že sa zaoberám šokovou terapiou ale slušný záber do prašivých zverstiev "Daddy Fucked Me And I Love It " http://media1.snuffx.com/x/jan23q/11046081.jpg

uch...tak vdaka...za ohlasy... ...zrejme nie si taky utlocitny...

ne...mne je to jedno...mna tvoj zivotny styl nezaujima...

nes...ok...zvysok si viem domysliet...

...drobnokresba...to je moje...zrejme vdaka...

Ružbach
02. 01. 2005
Dát tip
skvele . . . ba až super dokonalá drobnokresba, cit pre detail a pre . . naozaj dobrú tému. noazaj - naozaj dobré

marcela
05. 08. 2004
Dát tip
tak to bolo tvrde...prisli na mna zmiesane pocity.... este starsi manzel by usiel..... aj tak mas moj tip *

...som rad...ze sa niekto odhodlal aj otipovat... ...bez toho aby napisal ako ho to ho hrozne znechutila ta tema... ...pocuj ty budes nejaky stavbar...v minule lepidlo...dnes vapno...no ale diky...

Ivka
04. 08. 2004
Dát tip
no je to hustý,ale myslím že ze života i o tom to je(život),ale je mi z toho smutno.

som socka ;) manualnej praci sa vyhybam ;) ako akejkolvek inej ... znechucuju ma hlavne spravy ;)

minim...konecne si nepripadam ako jediny flakac na svete....manualna praca...som pocul ze niekto to robi...ale ktovie ako dopadnem...

AUU! Z toho je fakt jednomu... divně. Ale o tom to je. A povedlo se ti to :))

ivka...tak vdaka...vlastne neviem...v dobrom???? sarah...vdaka...posledna veta...ak sa nemylim... ...z toho je divene...myslim... ...inak mas hrozne dlhy nick...snad ti dojed odpoved...

ten koniec. .,... huste vapno ... super

Ivka
02. 08. 2004
Dát tip
uff to byla síla.............

chicoria
01. 08. 2004
Dát tip
Dobře napsané, ovšem téma, ze kterýho mi není nejlíp

...tak vdaka...ale o to mi predsa islo... ...asi by bolo velmi zle keby si sa z tejto temy tesila...

Kryton
01. 08. 2004
Dát tip
boze moj... :o( dobre napisane, ale to tema... citim z toho smutok, zufalost...

Kryton...taky to ma mat podtext... ...tema je smutne...ja som si toho plne vedomy...mozno az odporne...uchylne...ale ja som len chcel napisat nieco na zamyslenie....nieco co sa deje... ...tak ja neviem...doteraz mi vypisovali na moje temy...ze toho je vela...asi neviem vybrat spravnu temu... ...inak Kryton je famozna postavicka...to len na okraj... ...a vdaka za ohlas...aby som nezabudol...

maia
01. 08. 2004
Dát tip
No zasa si raz sokol... :-)

...obcas ma proste chyti taka nalada...

zaki
01. 08. 2004
Dát tip
Som z toho v rozpakoch... neviem, ci sa mi to paci alebo nie

zaki...no s tym ti ja neporadim...to si musis sama rozlozit...ja viem...isiel som trosku po hrane...trosku dost...ale obcas treba skusit...nemozem pisat len o cvrckoch zabijani a tak... ...inak...som trosku prekvapeny...ako moze jedna veta zmenit cely vyznam poviedky...pocit...priznavam...chcel som s tym celym zaexperimentovat... ...ale vdaka...aspon ze si docitala...

Kryton
01. 08. 2004
Dát tip
thanx ;o) avi :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru