Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uklizeno v tvářích

Výběr: sleeping_beauty, dream
14. 10. 2004
16
0
5876
Autor
Zbora

Uklizeno v tvářích

 

Podvrhy rozkvětů

propadlo tužeb

oprátka nároků

káznice zpovědnic

 

zrozením oněmět


Elyanne
07. 11. 2004
Dát tip
*

supizmus
31. 10. 2004
Dát tip
má to docela zvláštní náladu

Jeheheman
26. 10. 2004
Dát tip
simtě a o čem to vlastně je? to je totiž nejdůležitější, jinak hustý je to dost ˇWˇ

ondrech
25. 10. 2004
Dát tip
nenadchlo.

Zbora
25. 10. 2004
Dát tip
Ondrech: To je vskutku zvláštní. Čím to může být? Vážně záhada. Myslíš, že bys dokázal alespoň obecně odůvodnit proč?

ondrech
25. 10. 2004
Dát tip
No, já nevím, možná mě to nenadchlo proto, že jsem tomu nerozuměl... Takže se nezlob...mně se to stává běžně.

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
mě napadá jen...precizní...a kde jsou pocity...to je to, o čem jsem napsala pro tebe...víš, je to na tip, to každopádně, ale.... *

Zbora
22. 10. 2004
Dát tip
Hele, určení míry mojí povrchnosti nech na někom, kdo to umí objektivně posoudit. Bukowski mě nikterak nedostal ani tím, co jste se mi snažili zde prezentovat. Není a nebude to můj šálek kávy. Uznávám sice, že to má poněkud vyšší kvalitu než jeho hloupé sprosté povídky uvnitř vypůjčeného, někým postříkaného, pornočasopisu...( Nevím, kde u Tebe začíná hranice porna, ale zřejmě někde u obnaženého prsu, navíc jsem s Playboyem přicházel do styku v rámci pracovních povinností, takže si na mě prosím nevylívej svou denní dávku moralismu) A samozdřejmě, což jsi zřejmě výše nepostřehla, jsem začal číst i něco málo jeho knih, avšak nikdy nedočetl, jelikož se nezačetl....a právě to je možná Bukův záměr. Uzavřít své nejcennější postřehy a myšlenky pod slupku nechutností. Vyřadí to ze hry hloupou nabubřelost většiny pseudo-inteligence. Vpořádku. Budu si nadále číst toho hloupého, slušného, nezkušeného Skácela a cítit se pseudo-intelektuálně, než násilně hltat Bukowského, který mi jednoduše nic neříká. Dík za snahu...a mrzí mě, že byla vyplýtvána na nesprávném objektu.

kassiope
22. 10. 2004
Dát tip
Dokonalost sama, přímo čubrním :o) t*

Zbora
22. 10. 2004
Dát tip
Zase tak hrozně se mě to nedotklo, neboj. Spíš jsem toho využil. Na Bukovskiho jsem si vytvořil názor hlavně skrz jeho prózu. Možná, až budu mít příležitost, přečtu si i něco jeho posie, ale vyhledávat ji rozhodně nebudu. Díky za přání. Nápodobně.

Zbora
21. 10. 2004
Dát tip
Téda...svůj vlastní budík jo. ee. Chudák budík malej. Je mi ho líto. Bukowského nesnášim. Zvedá se mi z něj žaludek.

Zbora
21. 10. 2004
Dát tip
A o tom to je.

Zbora
21. 10. 2004
Dát tip
Tak to jsem asi nečetl ty správné.

Zbora
21. 10. 2004
Dát tip
No...je to poněkud zajímavější a méně obhroublé, než na co jsem od něj zvyklý, ale že bych z ní byl nějak zvlášť na větvi se říct nedá. Každopádně díky, ještě jí důkladněji prostuduju.

Zbora
21. 10. 2004
Dát tip
Ano máš pravdu, volil jsem silná slova, jelikož z toho co jsem měl možnost z jeho tvorby poznat na mě dýchal pocit povrchní bezcharakterní obhroublosti vypitého úchyláka. Možná byla chyba tvrdit, že ho nesnášim, když neznám celou jeho bibliografii, ale ten člověk mě prostě nikdy ničím neoslovil. Naopak. Jeden čas od něj vycházely periodicky nějaké povídky v Playboyi. A tam se mi zhnusil úplně.

Zbora
21. 10. 2004
Dát tip
Nelíbí. bez tipu. ...ale díky.

Zbora
21. 10. 2004
Dát tip
Chtěl jsem trochu poškádlit...Je dobrá.

Zbora
20. 10. 2004
Dát tip
Vem si slovník a dementně navozuj. Je mi už jasné, že se nedomluvíme. Promiň, že jsem zatížil Tvé krásné dílo tak ošklivou kritikou. Už to neudělám. Jsme každý někde úplně jinde. Už Tě nebudu dráždit. Je to ztráta času. Jo! A možná to bude znít staromódně, ale pokud mi někdo napíše počáteční písmeno oslovení mínuskou, uráží mě to.

vesuvanka
20. 10. 2004
Dát tip
Zbora - prosím Tě, jak se dělají ty hvězdičky? Já žádnou hvězdičku na klávesnici nemám...

Zbora
20. 10. 2004
Dát tip
rebecca13: Díky za Tvou obsáhlou kritiku. Pochopila si to dost přesně. Lidé sami sebe zavírají do žaláře svého vlastního života. Považují za krásné to, co krásné není, bojí se dát najevo své touhy a potřeby ze strachu s posměšků. Zraňují se vlastními nároky bez schopnosti se od nich oprostit. Bojí se hovořit o svých problémech, potažmo nemají s kým, jelikož nikdo neposlouchá. A umírají, jakoby nikdy nežili. S potíží vtělení obsahu do této formy máš také do určité míry pravdu. Ale dnes, kdy je prakticky všechno, co není absolutně nové považováno za klišé, mi tento způsob prezentace myšlenky příjde dosti přirozený. Navíc, jak si správně postřehla, pokud čtenář chce přemýšlet, správný význam tam najde. O to šlo. S minimem zdánlivě nahodilých slov dovést smysl neomylně tam, kde má být. Ještě jednou dík za zastavení. Příště se pokusím řídit podle Tvojí rady. Uvidíme.

Zbora
20. 10. 2004
Dát tip
Rebecca: Jo, původně jsem to chtěl zařadit jako miniaturu. A rovnou omluva Sleeping za avi. Ne všechno je bráno tak jak je zamýšleno. Do budoucna to budu brát v potaz. Musim se hodně, hodně učit.....:o))) Díky.

vesuvanka
20. 10. 2004
Dát tip
sleeping_beauty - díky, máš pravdu, hvězdička jsem teď našla nad čísly vpravo a tam jsem nehledala - používám totiž číslice na klávesnici postaru

Eilil
17. 10. 2004
Dát tip
stačí :o) tak jak je.. neni v ní nic navíc.. :o) tipek

MilanH
15. 10. 2004
Dát tip
****

Zbora
15. 10. 2004
Dát tip
Jé, další hvězdičky...díky

Dash_707
14. 10. 2004
Dát tip
Líbí... :o)

spíše mi to přijde jako útržky.... ale ano líbí... :-)) t

Zbora
14. 10. 2004
Dát tip
Díky. Snažil jsem se, aby ty jakoútržky, dávaly dohromady jednoznačný smysl...je to prostě o společnosti.

vesuvanka
14. 10. 2004
Dát tip
Pěkně vyjádřené.... TIP

ano, si myslím, že se Ti to povedlo... je v tom hodně skryto a hodně odkryto.. prostě akorát... :-))

Rowenna
14. 10. 2004
Dát tip
*

Sunbunny
14. 10. 2004
Dát tip
t*

I_v_a_n_k_a
14. 10. 2004
Dát tip
až po tvém vyjádení tady v kritice jsem pochopila....a musim říct, že je to vážně dobré

Zbora
14. 10. 2004
Dát tip
Vesuvanka: Díky. Kouzelná: Doufám. Sleeping: To mne moc těší. Rowena a Sunbunny: Hvězdičky já rád. Ivanka: To mne mrzí....a díky

johanne
14. 10. 2004
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru