Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prázdno

25. 12. 2004
5
0
4014
Autor
Vesly

Smysl...jedno slovo a kolik znamená?!!

Tóny nejraději hladí ve tmě, té která je v nás,

plují černou slzou sametově lehce, najít ten malý opuštěný kousek země kde jsem zůstal jen já...

 

Teplý výdech zahřeje i když dýchá někdo za mne,

jak dlouho už mě hledají... - - snad pomoci bych mohl, rychle, než srdce zmrzne a černá se rozplyne!


Vesly
05. 01. 2005
Dát tip
Jů...díky za nádherný obrázek...jsem dojat...o)

Vesly
04. 01. 2005
Dát tip
Vevet díky! Jé...eště...básnička! o) A pravdivá!!! Mé díky! P.s.- Tobě taky přeji vše dobré rok těch nejkrásnějších chvil ! ... básnířko ...

Vevet
04. 01. 2005
Dát tip
:o) díky!..vezmu si to k srdci..

Vevet
04. 01. 2005
Dát tip

Vevet
03. 01. 2005
Dát tip
prázdno..to slovo..kdo ho má rád? přesto se tak probudí..každý..kolikrát? přátelé dávných.. i budoucích ztrát.. ..v novém roce prázdných dní jak šafránu, básníku.. ;o)

Vesly
26. 12. 2004
Dát tip
A přece znovu vstanem a půjdeme dál, ikdyž kus nás zemřel s nimi...o) Díky Vesuvanko!

vesuvanka
26. 12. 2004
Dát tip
Tak to je moc hezky řečené... i já děkuji :-)))

vesuvanka
25. 12. 2004
Dát tip
tóny přinášejí světlo a barvy do tmy a hledají opuštěný kousek země, kde zůstávám jen já.... zvláštní je poslední věta ..... než srdce zmrzne a černá se rozplyne.... mám pocit, že když srdce zmrzne, černá se nerozplyne, naopak bude už pořád tma a prázdnota, a ta je černá (nebo bezbarvá?) - v prázdnotě není nic.... Dílko docela k zamyšlení i s prologem, pěkně napsané.... TIP

Print
25. 12. 2004
Dát tip
Pěkné!*

lenty2
25. 12. 2004
Dát tip
bombasticky...smyslny... :o)*

Vesly
25. 12. 2004
Dát tip
Vesuvanko: Jsem rád, že jsi se nad tím zamyslela a svů názor mi napsala...o) Vše co jsi napsala ve své kritice je pravda...tak to cítím i já! Ale vše má trochu posunutý význam... "Tóny nejraději hladí ve tmě..."--- myslím si, že nejvíve se dá vychutnat hudba ve tmě...zavřené oči...a je nejsilnější, má největší moc! Jsme pohnuti a pláčem... "...rychle, než srdce zmrzne a černá se rozplyne!" až stratíme všechny blýzké, co by život za nás dali...a hudba dohraje... Print: Díky! lenty2: To jsem celý já...o) Díky!

hlavě první strofa se mi líbí

Vesly
25. 12. 2004
Dát tip
Nevyřčený: To jsem rád...o)

vesuvanka
25. 12. 2004
Dát tip
Díky za vysvětlení.... Máš pravdu, se zavřenýma očima se člověk se lépe soustředí na hudbu a nechá se jejími tóny více unést... Když ztratíme své blízké a dohraje hudba, to bude moc smutné a prázdné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru