Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lístek lásky

11. 07. 1999
0
0
2636
Autor
slavek

Lístek okvětní ve větru se vlní. Na blankytném nebi bez mráčku. A malý ptáček ve fráčku, na zemi hledá zrní. Je nesmyslný tenhle svět? Či jeho význam zůstal ukryt. Zašlapán a okopán od kopyt, byl bezejmenný z růže květ. Ne snad nejsem pesimista. Vždyť malá naděje mi zbývá, že lásky přec jen neubývá, a jednou přijde dozajista. Však kde na ní čekat mám? Přiletí jako ptáček? Či oblečenou do natáček, ji denně potkávám? Co vlastně v lásce roli hraje? Upřímnost a báseň? Či jen nezkrotná vášeň, jež city upaluje? Nevím, a ani snad nechci znát, odpověď na otázku moji, zda jednou naše duše spojí, prostá slůvka, mám Tě rád..
slavek
16. 07. 1999
Dát tip
děkuji Blacku :-)

BlackG
15. 07. 1999
Dát tip
Lístek okvětní
do ptáčka klová
a blankyt odezní
myšlenka nová:

fikcí je láska
zhašené city
udřená kráska
a básní mýty

upřímnost zabije
v mraku je zrní
ptáček snad přežije
růže zakrní

kopyta zabíjí
budem se smát
láska ta pomíjí
a mám Tě rád........

Lea
12. 07. 1999
Dát tip
Stačí slávku říct, my dobré víly jsme kamaradky s Amorem, pošlu ti ho, aby taky nejaký ten šíp na tebe vystřelil :-)))... Ale ne aby jsi se pak na mě zlobil, láska je totiž šíleně komplikovaná věc..:-)))

Rivka
12. 07. 1999
Dát tip
Moc pěkný - ostatně, jako vždycky:-)

snoopy
12. 07. 1999
Dát tip
dobře naplněná forma

B.Ezejmenij
11. 07. 1999
Dát tip
Ne slova. Vždyť víš.... eee vlastně neodpovídám.
Ale jinak se mi líbí...¨neskřípe a plyne.

slavek
11. 07. 1999
Dát tip
B.Ezejmenij: klidně odpovídej, budu rád :-))

rybka
11. 07. 1999
Dát tip
někdy přichází tak nečekaně, až se toho člověk lekne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru