Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

malý srazík v Praze

29. 11. 2000
0
0
6249
Autor
Merle

no, nikdo furt nic, tak teda já, no...

Tuhle soboru 2.12. budu v Praze, a tak by se třeba mohlo uskutečnit nějaké menší, narychlovačné setkání okolopražských, a vůbec všech s Prahou v akčním rádiu... Buď můžeme jít někam, nebo taky někam jinam, ale je tu i možnost jít někam do hospody (či číčajovny) :-)) Uvítán bude každý návrh... nejsem totiž schopen rezervace. Program je naprosto volný, tedy kdo kam zavleče debatu (písmáky), tam si ji (je) bude i mít. Za sraziště navrhuju oblíbené a tradicé ověřené schody Národního muzea (pravá sekce, vrchního konglomerátu). Čas na deset hodin dopoledne... A kdo ví, třeba se něco vytopolí i na večer, noc a neděli ráno (já teda zatím o ničem nevím, ale spacák beru) Prosím prvního srazozájemce s mobilem, aby tady (pokud mu to strach dovolí) uveřejnil svoje číslo, pro případný opozdilce a pozdnopříchozáře... Děkuji.
Merlin
06. 12. 2000
Dát tip
JiKo : Cha chá !!! (ne, že bych se ti smála ... ):o))))

Merle
05. 12. 2000
Dát tip
Jiko: MUHAHAHAHA :-))))))))))))))) GO Jiko GO ufo & all: určitě počítám s pátkem (15.12) od 19ti večer zase na schodech Národního muzea... pokud se dohodneme, můžem něco udělat i hned druhej den v sobotu odpoledne... podle toho, jakej bude zájem. Ale ten pátek platí každopádně Dnes na to asi napíšu novou sraz-akci...

Merle
05. 12. 2000
Dát tip
a je to tam...

Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
chcahca, já 15. ani 16. nemůžu ... bůůů m.

Merlin
05. 12. 2000
Dát tip
JiKo: Prostě jsi byl dokonalej, tak si tě našli ... chtějí ti to dát aspoň zadarmo ?

JiKo
05. 12. 2000
Dát tip
Merlin to CD jó to už mám doma ale ty mobily prej až zaplatím poštovné a balné asi 4000 či co :)))

Merle
04. 12. 2000
Dát tip
čaroděj: měj jsi jít s náma... to by na tebe lezl přítulnej Merliny pes :-)) Nejvíc se mi líbil koncert Čechomoru, a ta čajovna ve věži byla taky perfektní... kdybych si pamatoval cestu, ještě bych tam někdy zašel. BTW: předběžně za 14 dní budu zase v Praze, tak něco očekávejte...

Adelan
04. 12. 2000
Dát tip
Merle: neboj, navedem Tě...

JiKo
04. 12. 2000
Dát tip
Merle a ostatní kdo viděli můj bořitelský kousek na presentaci Eurotel GO Představte si že dnes ve schránce na moje méno dopis od Eurotelu s nabídkou GO a CD na kterém je hudba z reklam na GO :-)))))))))))))))) sou dokonalý :-)) ale jak mě odhalili? asi podle čelenky ?

Silly
04. 12. 2000
Dát tip
předběžně za 14 dní musím jet zase domů...

Merlin
04. 12. 2000
Dát tip
Merlíku, víš co, tak až přijedeš, půjdeme tam spolu. Jo?

zolli
04. 12. 2000
Dát tip
merle suuupr ja taky..snad..je to toho 15eho, ze?

JiKo
01. 12. 2000
Dát tip
No já maminka nejsem, ale ráno spím tak po poledni bych se hozval Jinak 0602 853 605 ale kdo zavolá před 12 je synem nebo dcerou smrti!!! Ráno jedině SMS odpovídám relativně rychle. Mahoney jak rychlá je relativita?:-)))

Merle
01. 12. 2000
Dát tip
Včela: každej (no většina) sme takhle začínali... jde o první pokus. Pak uvidíš, jestli ještě někdy, nebo už ne... Merlin: nepamatuju, ale když mi to připomeneš, určitě to splním :-)) Jiko: snaž se co nejdřív... je tu několik návrhů na program, a některý bys mohl propásnout... a tedy i nás

JiKo
01. 12. 2000
Dát tip
Merle to je boredel :-)) taxe vyjev s těma návrhama ps: neuděláme ještě nějakej 2hej srazotime pro ty matky s dětma? Nebo ať si zavolaj že..:-))) Merle esi dete do kina /jako minule/ tak to můžu klíďo propásnout :-) Vzkaz pro strašpytly!!!!!!!!!! NEBOJTE SE !!! BUBUBU

PS
01. 12. 2000
Dát tip
Mně přál kámoš k narozkám hodně štěstí, protože na Titaniku prej byli taky všichni zdraví a k čemu jim to bylo... Měl mi popřát to zdraví. :o) No nic. Snad se z toho dostanu. Užijte si srazík. :o) Šílo, ty žiješ? :o) To jsem rád... Já myslel, že tě toxíci už tak unavili... :o)

Carodej
01. 12. 2000
Dát tip
Na mně něco leze:-(

Merle
30. 11. 2000
Dát tip
zámek: pes jen omezí naše čajovnické a více*restaurační možnosti... ale to snad zvládneme. nevypadá to na moc silnou účast... ale aspoň nebudou problémy s místy v hospodě. už se těším...

Adelan
30. 11. 2000
Dát tip
Dopoledne maminky obyčejně o sobotách doma vaří oběd, ale odpoledne nebo večer by se třeba mohly utrhnout... Když se tu ojeví nějaké to telefoní číslo, určitě to zkusím...

Adelan
30. 11. 2000
Dát tip
To telefoní číslo by se tedy mohlo spíše objevit...

Mahoney
30. 11. 2000
Dát tip
nezaspím-li přijdu, mé debilní číslo (0603 - 984 765) nechť si případní zájemci opíší (či zapamatují) i s poznámkou, že mi relativně rychle klekají baterky a tak je vhodné míti i čísla těch dalších odvážlivců, kteří se zde zajisté taktéž upíší :-)) Falko, včera jsem byl doma a nabral jsem tóóóólikhle sklenic medu... ju? :-))

Mahoney
30. 11. 2000
Dát tip
aví

Falka
30. 11. 2000
Dát tip
Je mi to děsně líto, ale... nejde to, no... Mějte se všichni nádherně, posílám za vámi kousek sebe, doufám, že mi nebude výrazněji chybět při učení... :o) Mahoneýýýýýýý!!!!! To mi nedělej, já fakt nemůůžu přijet!!!!!!!!! Ledaže bych tam už zůstala napořád, protože by pak už nemělo smysl se do té školy vůbec vracet... :o(((( Chjoj...

Javert
30. 11. 2000
Dát tip
Možná!

papouch
30. 11. 2000
Dát tip
já nemám na benzín :-(

Vcela
30. 11. 2000
Dát tip
Já bych možná i přišel,jenže já nikoho neznám... A nikdo nebude znát mě.A mně to připadá,že už se skoro všichni dobře znáte.Tak bych tam byl trochu asi navíc...

Merlin
30. 11. 2000
Dát tip
Tak jo ... já to teda zkusím ... doufám jen, že si pamatuješ, co jsi mi kdysi slíbil!

zirafka
30. 11. 2000
Dát tip
Vcela: rozhodne prijd, jak myslis, ze se ostatni poznali? :-)

Lasy
30. 11. 2000
Dát tip
Sorry, lide PISMAKCKY, lec v inkriminovany den budu spoledne s Kovi a mozna i Ling reprezentovat Pismaka na literarni soutezi Literarni Sumava 2000. Vas LASY

zolli
30. 11. 2000
Dát tip
Falko!!!!! A honem UCIT!!!! Co tady zase couras!!! Vis co jsem Ti psala o Ježolli!!! :o))))) Ostatnim pěkný srazík!

Falka
29. 11. 2000
Dát tip
Kdo přijedete??? Pište, pište!!!

Laďa
29. 11. 2000
Dát tip
Někdy až to uzraje, přijedu taky, jestli si mě ještě bude někdo pamatovat. :-)

Merle
29. 11. 2000
Dát tip
laď: zraj, zraj... já se pamatovat budu nezpochybnitelně :-)

Silly
29. 11. 2000
Dát tip
ještě nevím :-)

Carodej
29. 11. 2000
Dát tip
Hmmmmmmmmmmmmmmm..........:-)

Bambulka
29. 11. 2000
Dát tip
soráč, teď to opravdu nejde:-(((

x
29. 11. 2000
Dát tip
hezky sen.-)))

Šílená
29. 11. 2000
Dát tip
:o)! to je příliš blízko než abych si tě bráško nechala ujít:o)! nic neslibuju ale myslím že mi nic nemůže zabránit:o)))

zámek
29. 11. 2000
Dát tip
... kuk .. Merle čti: "Merlinka vzkazuje, že se možná vyskytne na těch vykřičených schodech. Nic ale neslibuje. Taky se ptá, zda-li nebude působit komplikace pes (toho by chtěla vzít s sebou) .. !! psssss - já se neobjevim, jedu na Moravu ..

zirafka
29. 11. 2000
Dát tip
Zatim to vypada na velikou ucast :-)) je jista pravdepodobnost, ze tam budu. s tim telefonem to zvazim az jestli muj prichod bude definitivni

Prokletí
29. 11. 2000
Dát tip
nemůžu, instaluju absolventskou výstavu m.

Falka
29. 11. 2000
Dát tip
Uvidím, možná to... i vyjde...

PetrViP
29. 11. 2000
Dát tip
aj, já mám v sobotu pošahanů školu, no už bych se tam objevit mohl... (uvidíme)

Jim_Page_LZ
29. 11. 2000
Dát tip
acho jo ... proc musim jet zrovna do Brna na nejakej pos... divadelni festival ... bohuzel tam hrajem ... ;o((((

JiKo
29. 11. 2000
Dát tip
Uvidíme ale v 10:00 je pro mě nereálné, jak říká děda Lebeda: Mě rychlé vstávání nedělá dobře :-) If přidu tag sem napišu odvážně mé úchylné číslo

zolli
29. 11. 2000
Dát tip
pracuju! Nelze...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru