Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

něco menšího pro noční zvířenu

05. 12. 2000
0
0
8128
Autor
Merle

po konstruktivní kritice z posledně, dávám tento plán na vědomost předem a zavčas...

Dne 15.12. roku 2000 (tedy pátek) vyhlašuji další malý srazík v Praze na Muzeálních schodech, a to v 19:00 hodin Písmáckého času. Na opozdilce se nečeká déle než 10 minut (potom už volejte někoho s mobílem o instrukce) Program bude stejný, jako posledně (tedy odvislý od hlasování písmáků), ale já bych se přimlouval pro tu hezkou čajovnu ve věži... Až nás odtamtud vyčajují, (pokud se ještě bude chtít), můžeme zajít do nějakého nonstop podniku (např. známý Yukon). Kdyby snad se chtělo ještě v sobotu někomu brzo vstát, můžeme se sejít znovu tamtéž (schody) třeba ve 15:00... a uvidí(me) se. Zván je každý písmák (čím víc nás bude, tím větší sranda nás čeká při vmačkávání se do čajovny :). Návrhy a připomínky jsou vítány...
PS
08. 01. 2001
Dát tip
:o)))) Kalinko, ta SMSka je sqěláááá!!! :o)))) Díííík! :o))) P.S. A sorry za avízko, ale jináč se to nedá. :o)

šroubek
21. 12. 2000
Dát tip
krásný Vánoce a supes Silvestr oslavy bez kocovin a delíria a spoustu , spoustu dárků hlavně si od nikoho nenechte namluvit, že o dárky nejde, jde váš vánoční stromeček

Merle
20. 12. 2000
Dát tip
tak teda lidi, udělali jste mi véééélkou radost... byl to moc hezkej výkend, po všech stránkách (až na tu kašlorýmu a horečku - doufám, že to ode mě moc lidí nenachytalo) vlastně se z tý hezkosti pořád ještě vzpamatovávám :-)) Snad se příštího srazík ujme někdo, kdo bude schopnej aspoň zarezervovat nějakou tu čajovnu, ehm...

PetrViP
20. 12. 2000
Dát tip
přidávám se k tobě Merle, byl to let:)

Falka
20. 12. 2000
Dát tip
:o) Taky děkuju... :o) Kali: Nezlob se... a Hezké Vánoce...

myrinda
20. 12. 2000
Dát tip
chtela bych jen rict, ze jsem moc rada, ze jsem tam s vami v sobotu byla dekuju :-)))) jste moc fajn :-)))))) a bylo to moc prima :-))) vsem hezke vanoce a nejenom vanoce :-)))) mejte se pomerancove :-)))))

JiKo
20. 12. 2000
Dát tip
MERLE!!!! bolííí mě hlava :-)))))

Merlin
20. 12. 2000
Dát tip
Všichni: Přeji moc krásné Vánoce plné klidu a to nové tisíciletí ať nám vydrží ještě tak nejmíň tisíc let !!!!! Merle: Víš co? Až budeš chtít příště něco zorganizovat, dej vědět a my už se o nějakou tu rezervaci postaráme; jo? JiKo: A nepřebral jsi tak náhodou ?!? :o)

Merlin
20. 12. 2000
Dát tip
... ta paměť ... :o))))

Šminka
20. 12. 2000
Dát tip
Já taky díky, bylo mi s těmi, se kterými jsem měla tu čest být, moc krásně :-) Kráásný Vánoce a užijte si Jéžiška :-)

PetrViP
20. 12. 2000
Dát tip
hůůů:)))) hlavně jsem zvědavej na ty fotky, co Merle:))))

kalinka
20. 12. 2000
Dát tip
Dostala jsem na mobila joztomijej vzkaz: "If an old gray man crawls through your window, grabs you and puts you in a bag,don't worry. I told Santa Claus I wanted you for Christmas!!:o)))" Díky Falko a další, taky tak. Hlavně v kruhu vám milých človíčků. ALOE FAKTICKY UŽ ŽÁDNÝ AVÍZKA NECHCI! PS: Aloe vznikla tak, že si kalinka vyrobila nalepovací dlouhatánský drápy, a teďkonc se s nima ani nenají, natož se trefit do kláves:O)))

dAEMON
16. 12. 2000
Dát tip
Merle mě nechá žít ?!? Jééé, tak to já přídu, teda. Dneska, teda.

PS
15. 12. 2000
Dát tip
No né, člověk po dlouhé době vleze na Písmáka... A hned srazíky. :o) Mno, že bych šel v sobotu na procházku k Muzeu? :o) Když bude pěkně a již budu mít dohnány školní resty, tak se taky stavím. :o) (S)mějte se!

Merle
14. 12. 2000
Dát tip
daemon: sem sice známej lovec démonů, ale když budeš už z dálky mávat bílou vlajkou, registrací do písmáka, a soudním prohlášení o morální bezúhonosti, nechám tě žít :-))))) kalinka: jeden bezavízní vzkaz: kuk :-)) all: už se těšííííííííím!

JiKo
13. 12. 2000
Dát tip
VIP ty taky nic jinýho neděláš:-))

vulpecula
13. 12. 2000
Dát tip
Bambulko Nee, jen ve stejným pokoji o stejný spacák mně ani ve snu nenapadl! Ale vím... Jinak Lidi já vám uteču na mimořádnou zkoušku sboru v neděli máme dva koncerty a tak přijdu na schody a pak Vás někde "dohledám" ale odhadem dorazím podruhé až tak v deset večer! Zatím ahoj

Falka
13. 12. 2000
Dát tip
VIP !!! Vzpomeneš si na mě... a budeš zase litovat... :o)))

Miracleion
13. 12. 2000
Dát tip
Takže budu na sto procent (loboval jsem ve vyšší rodinné radě!). Už se na vás těším (mluvím o pátku). Kalinko, aby ti to nebylo líto tak ještě jedno maloulinký avízko :-))

PetrViP
13. 12. 2000
Dát tip
JiKo: hihi:), ale jestli to chápu, tak se koná v sobotu, v 15:00 na Muzeu... tím se mění situace Falka: jak zase?:) asi se stavím - to krásně stihnu ze školy (ano i v sobotu), asi bud úplně mrtvej, ale jo:)

PetrViP
13. 12. 2000
Dát tip
kino.avi

zirafka
13. 12. 2000
Dát tip
v patek nemuzu, v sobotu jo. Ale že vás tam bude v ten pátek :-)

kalinka
13. 12. 2000
Dát tip
kurnik, žádný avízka odsud kalince!!!! Jasný?!:o(

dAEMON
13. 12. 2000
Dát tip
No, tak v tu sobotu bych snad kdyžtak taky zašel. Ale nesmíte se mě leknout !!! Já se vás bojííím !

Silly
13. 12. 2000
Dát tip
pátek :-)

kalinka
13. 12. 2000
Dát tip
silly, neser mě!:o)

Falka
12. 12. 2000
Dát tip
HLÁSÍM PŘÍJEZD V 14:57 HOD. V PÁTEK NA HLAVÁK :o))))))))))) Bando, doufám, že tam bude čekat dostatečný počet lidí na živý obraz... zase si vás nefšimnu, jako minule... ale to neznamená, že byste tentokrát neměli štěkat, bučet a kokrhat... :o))))) Nee, dělám si legraci... Bude někdo v Praze takhle brzy? Bambi: Spát s určitě nebude, neboj :o)))

vulpecula
12. 12. 2000
Dát tip
Bambulko, pokud se spokojíš se spacákem a nebude Ti vadit, že tam bude i Merle, můžeš spát u mne:-)

Merle
12. 12. 2000
Dát tip
šroubek: v sobotu je to 15:00 v pátek je to až od 19ti... ujasni si to, kdy chceš přijít já nevím jak to stihnu, mám nějakou práci, kterou asi neurychlím... budu rád, když budu na schodech až v těch 19...

Bambulka
12. 12. 2000
Dát tip
vulpecula: to jako že bude v tom stejným spacáku?:o))) hmm, jsi moc hodná, ale ... vdžyť víš. Nějak to zvládnu... snad.

Adelan
12. 12. 2000
Dát tip
V pátek přijdu...

Jim_Page_LZ
12. 12. 2000
Dát tip
takze i ja se hlasim mezi spolupražskésrazovníky :o) případně s sebou jestě vezmu Lian ...

Dědouch
12. 12. 2000
Dát tip
když bude do toho čaje rum tak přídu i s papouchem, teda pokud dorazí a pokud budu stíhat v pátek

AZALIN
12. 12. 2000
Dát tip
Já tedy nepříjdu.. ;-)

zolli
12. 12. 2000
Dát tip
Jim klidne ji vem, ja ji rada uvidim. Fali budu tam. Dedouch, omlouvám se, ale za danych okolnosti /ev pak upresnim/ se uvidime az v Praze..dik

PetrViP
12. 12. 2000
Dát tip
nevím, mám v plánu koncert

Falka
11. 12. 2000
Dát tip
Noooo.... já vám nevím... v téhle zimě... že se vám chce... Sákryš, lidičkové :o)))) Zápočet z latiny je za mnou (výsledky teprve budou, do té doby gratulace nepřijímám), další zkouška až v pondělí.... Z Olomouce to je coby kamenem dohodil.... Takže... takže... Tak já tedy přijedu, už s na vás moc těším... Myrindo, strašně ráda tě uvidím :o))) Slyííííí , koukej se přihrnout, už se tě nemůžu dočkat ;o) Na věžovou čajovnu jsem děsně zvjedavá :o))) Tak zatím ahojíííík :o)

Sadaf
11. 12. 2000
Dát tip
Já už budu v Praze patrně od rána (tj. cca 11 hod.) a pro případné dřívějipřiježivší do Prahy hlásím, že každou celou hodinu obejdu dvakrát Václava na Václaváku a ještě k tomu na koni a to tak, že vždy ve směru hodinových ručiček....

Sadaf
11. 12. 2000
Dát tip
jsem zapomenul na avííííza:-)))))

kalinka
11. 12. 2000
Dát tip
heleĎte se, já už od tohodle žádný avízka NECHCI!!!!!

Bambulka
11. 12. 2000
Dát tip
ech...tak vám nevím... vyskytly se problémy s kolejí, asi bych neměla kde hajat... nebo se hajat nebude?:-)

jorel
11. 12. 2000
Dát tip
Přijdu, bratře Paladine a se mnou přijde Gonardova magie. Čaj si dám s radostí a pak se plácnu do kosti, jež mozek v sobě nosívá. jsem to ale protiva, takhle psáti ve verších...

alex
11. 12. 2000
Dát tip
jestli mohu přijdu rád, na Václavák trefím snad, když tak křičte hodně moc, a přijdte mi na pomoc, kdybych třebas netrefil, a unes by mě písmofil.

zolli
11. 12. 2000
Dát tip
BUDU TAM Jimi.....DUVERNA INFORMACE: BUDU TAM A VCAS!!!!

JiKo
11. 12. 2000
Dát tip
Sobota po 15 hod!!! já 0602 853 605

Merle
11. 12. 2000
Dát tip
Ook takže v sobotu na tuty, ale posunul bych dobu na 15:00... ať to vstávání není až tak drastický :-)) už teď se na vás moc těším...

Miracleion
11. 12. 2000
Dát tip
Pokusím se zúčastnit (v ten pátek), dovolí-li to vyšší rada rodinná... Ještě napíšu, ale zatím se mnou počítejte na 60%.

šroubek
11. 12. 2000
Dát tip
jedu od kamarádky z Příbrami, takže viz. Miracleon, netuším zda 15.00 stihnu O,K,? :o))

MM
10. 12. 2000
Dát tip
v pátek a sobotu jsem v praze. ovšem... za úplně jiným účelem s jinými lidmi a (nečekaně) úplně někde jinde ;) ovšem je možné, že bych se stihl nějak... rozpůlit? pokud vezmete zavděk nějakou částí mého těla, můžete ji pak v čajovně obětovat coby smírčí obětinu bohům nebo tak něco... AdaMM

Sadaf
10. 12. 2000
Dát tip
Jedu a hotovo fidli basta!!!! JiKo, dobrá dobrá...

vulpecula
08. 12. 2000
Dát tip
Lidi pátek a sobota prima v neděli už pak odpoledne zpívám Rybovku v Mikuláši a pak máme konert se sborem:-( Takže neděle leda tak dopoledne. Merlin však se může rozhodnout přímo na srazu:-) seznam čajoven bude:-)

Vcela
08. 12. 2000
Dát tip
Tak tedy účast potvrzuju!Teda jestli nezemřu... A jinak souhlasím,že tentokrát dáme kámen!

myrinda
08. 12. 2000
Dát tip
taakze,mili pismackove, ja bych opravdu s vami hrozne rada do cajovny, ale s patkem mam silne problemy...a uz se v tomhle srazu nejak neorientuju jakozto poprvcik :-) bude teda neco i v sobotu, sejdete se ? ps:mejte se pomerančově :-)

jorel
08. 12. 2000
Dát tip
přifařím merlíku na 111 procentních nebodů

Merlin
08. 12. 2000
Dát tip
... tam bude lidí ... paráda ... !!!

Jim_Page_LZ
08. 12. 2000
Dát tip
jestli se objeví Falka a Zolli a ještě hafo dalších, tak jsem tam :o)

šroubek
08. 12. 2000
Dát tip
pro natvrdlé Národní muejní schody až tak? ;-o bych i byla pro

šroubek
08. 12. 2000
Dát tip
myslela jsem muzejní

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
no mobil vlastně už mám (dotal jsem ho zdarma od bratra archeologa.... tvrdil že ho vykopal z nějaký dost mladý vrstvy), ale je to GO (fujrotel), a hlavně Nokia 1611 (dá se použít jako kyj) a nevím, jak dlouho přežije baterka... ale na ten jeden den to snad vydrží... takže číslo je: 0607/584931 vulpecula: jasná věc...

Merlin
07. 12. 2000
Dát tip
... já teda nevím, ale zatím nejvíc se mi líbilo ve věži ... možná je to tím jménem ... (že Merle?)

JiKo
07. 12. 2000
Dát tip
Nezapomeňte si housle sebou :-))

JiKo
07. 12. 2000
Dát tip
CO JE TEDA S TOU SOBOTOU ??????????????????

kalinka
07. 12. 2000
Dát tip
od desíti do osmi makám, a v neděli taky!:O( Aaaale,co, stejně jsem se nechystala lol

Prokletí
07. 12. 2000
Dát tip
sobota-nemůžu, na výstavu mi přijede kamarádka hodně z daleka .. a já ji chci provést :o( m.

Sly
07. 12. 2000
Dát tip
merlíku- už jsem Tě(vás) dlouho neviděl(a)... orientuji se orientuji a asi neviděl. Budu se snžiti přijeti ruprechti písmáčtí. Už tu moc často nepobývám, tak alespoň fyzicky. ...jestli ovšem najdu muzeální schody. Orientace pražská jest mi poněkud cizí. Stop doufám stopne a já se dopravím nebo spíše doptám. snad

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
nóóó tak to konečně vypadá na větší účast... včechny poprvčíky (zatím Internity, Myrinda) i podruhčíky (Včela, Merlin) uvítáme... BTW: zase si všici napište mobil na Jika 0602/853605 (kdyby něco) ulíta: není infpivace... (a taky sem zapoměl) ale všechno bude... (doufám). Nechceš taky přijít?

mike
06. 12. 2000
Dát tip
15. 12. 2000 píšu tři zápočty v jeden den. Takže Prahu nestíhám, ale můžete mi držet palce, to jo. Je mi to hrozně líto, poslední dobou mi Písmáci nějak unikají.

ulita
06. 12. 2000
Dát tip
Merlíku nemůžu, čeká mne sado - maso v podobě rodinné oslavy narozenin - takže se v Trutnově asi mineme, co? Ale užijte si to :-)

vulpecula
06. 12. 2000
Dát tip
Jo jo Merle my sme domluveni že:-)

vulpecula
06. 12. 2000
Dát tip
Merle hlasuju pro čajovnu A je jedno jestli Ve věži, U dvou šálků, Květinovou, Amaanu... Dám ti seznam asi 20. čajoven:-)

Lasy
06. 12. 2000
Dát tip
Sou chvile, kdy mi opravdu s..e, ze nejsem z Prahy, kua. Ale, preji Vam sqelou zabavu, PISMACI ! LASY

dAEMON
06. 12. 2000
Dát tip
Jsou chvíle, kdy jsem fakt hodně rád, že jsem z Prahy. Vlastně je to jedna permanetní chvíle trvající celý můj kratičký život. Ale dost keců. Jestli mi to vyjde, rozšířil bych řady poprvčíků, jestli teda nemindujete.

J
06. 12. 2000
Dát tip
Vy se máte, mě to mine o vlásek...

kalinka
06. 12. 2000
Dát tip
jak si někdo může plánovat takhle daleko dopředu ,to teda fakt nevstřebávám!:o))) Jiko: jdete na pštrosy a klokany?!:o)))

JiKo
06. 12. 2000
Dát tip
TU du dum dum :-(((((((( šanci mají soupeři. Taxem zistil, že němagů. My máme z práce rozlučku s tímto tisíciletím. Sobotu bycj možná zakusil stihnout ale nevím. V neděli chci jít do jazz na Totíky. Tak asi tak ... Tímto logicky padá ten mobil co tam napsál Merloň

Tynic
05. 12. 2000
Dát tip
Obligátní : PRAGOCENTRICI !!! :o)))

Vio
05. 12. 2000
Dát tip
Tytanic, Ty nejsi kolikrát schopný dorazit na sraz ani v Ově ;-)))

Vio
05. 12. 2000
Dát tip
Ale kalais, jak pravdu? To chceš, aby ti, co to mají do Prahy blízko nebo tam bydlí, jezdili každý týden třeba do Ovy??? Podívej, třeba teď přijedou někteří do Olomouce na Janotu. Tytanic jenom nesmyslně popichuje ;-)

Javert
05. 12. 2000
Dát tip
Všichni mají pravdu a kdo nemá pravdu, je proti nám! A proto si na protest termín napíšu do kalendáře, což vůbec nic neznamená. A samozřejmě jedno Vio-avízio.

ulita
05. 12. 2000
Dát tip
Srazíky srazíky...Merlíku co takhle slibovanou báfničku o kválíkovi..?

Vcela
05. 12. 2000
Dát tip
Jestli budu jen trochu moci,určitě přijdu!!!!! Tentokrát ale dáme kámen nebo papír!Nůžky jsou už obligátní. Nebo snad ne? :-))))

alina
05. 12. 2000
Dát tip
Pokud budu stíhat, ráda bych milé písmáčky na chvíli očičkem uzřela. Merlíku: kde je ta čajovna?

JiKo
05. 12. 2000
Dát tip
Dobrá zahuvažuju Svou metodu volby kámen nůžky papír - pozor nezaměňovat se známou rozpočítávací hrou, zde se jedná o hlasovací systém!!! na požádání vysvětlím... a klidně vtip o žábě dodám :-) - tedy tu metodu uvolňuji jako FREEVOTESYSTEM :-))

JiKo
05. 12. 2000
Dát tip
Ta Téovna je ve věži na letnej !!!

Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
néjédů, némůžů... m.

Merlin
05. 12. 2000
Dát tip
Cha chá !!! Tak tentokrát asi kámen; co vy na to ?! (to je ta čajovna) - jiné návrhy shrnujte pod "papír" ... Vcela: Můžeš !!! A ne, že ne!!! JiKo: Ty nemáš nad čím uvažovat!!!

myrinda
05. 12. 2000
Dát tip
jéééé a vezmete mě taky, když mě rodina pustí?

JiKo
05. 12. 2000
Dát tip
Kámen !!! Myri jasnééé

Iternity
05. 12. 2000
Dát tip
pokud mi to vyjde (budu se snažit), dorazim...svou účast tedy přislibuju.. :-)))

Sadaf
05. 12. 2000
Dát tip
Huuuuuuu, panečku , to je srazů.... Merle, dyš mi to vyjde přindu.... P.S. Mám nápad, pojďte si postavit několika domek:-)´))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru