Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Arnika

11. 12. 2000
0
0
2401
Autor
Laďa

Tento víkend jsem si zaskočila do Krušných hor. A ač nebyla nikde ani stopa po nějakém sněhu, jen jsem bloudila ve vyjímečně neinverzní mlze v kopcích, zúčastnila jsem se akce nazvané Mezi vločkami. Byla to vernisáž jedné mojí už známé Jany Felixové. Akce se přihodila v Abrtamech v minigalerii Arnika. Jestli nemáte do Abrtam daleko, zajeďte někdy a navštivte tuhle galerii. Založila si ji jedna mladá paní, aby se v horách neutrápila. Vystavuje zde trvale několika autorům obrázky, keramiku, grafiky, dřevořezby a další věci a občas se povede něco prodat. Čas od času se koná nějaká ta vernisáž. Vše je pojato velice přátelsky a rodinně. Tahleta paní Felixová společně s manželem Rudou v Karlových Varech dělá nádherné dřevořezby a malují obrázky a taky píše básně a vymýšlí péefky a svatební oznámení a další věci. A všechna ta tvorba je v takovém milém, hřejivém duchu. Povznášejícím a lehoučkém jako jarní vánek. Obrázky plné barev a řezby jako když pohladí. Jestli toužíte po pohlazení, víte už kam pro něj jít.
Lasy
13. 12. 2000
Dát tip
. . . spadl sem ze skaly porostle arnikou a ted tu lezim kuzi rozedrenou . . . tuhle miluju, a mimochodem v Abertamech mam kupu pribuznych, mrknu na to, jednou, slibuji ! LASY

Laďa
12. 12. 2000
Dát tip
Já si vzpomenu jediněn a Prhu arniku. Hádejte, co to je? :-)

Vyjan
12. 12. 2000
Dát tip
To je prha chlumní, chráněná léčivá rostlina se žlutými květy.

Laďa
12. 12. 2000
Dát tip
Jasně a taky je jedovatá. :-)

Prokletí
12. 12. 2000
Dát tip
dálékó, bů m.

Vio
11. 12. 2000
Dát tip
Malinko z ruky :-/

JiKo
11. 12. 2000
Dát tip
Arnika... hádejte na kterého básníka si vzpomenu ?

Vyjan
11. 12. 2000
Dát tip
Přece na Václava Hraběte, to je lehký.

JiKo
11. 12. 2000
Dát tip
S to prozradil :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru