Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padlá vločka

01. 06. 2005
0
0
1215
Autor
Maryčka

Jednou za věčnost...

Štěstí?

Jo, to jsem já
zívla sněhová vločka a v rytmu tanga
klesala k zemi.

Tak jsem tu!

Chcete mě někdo?
Že už ne?

Máte recht
jsem

pomí...

**********************

EPILOG:
Vločka se stala obětí inverzního charakteru počasí, jež toho dne panovalo nad Smíchovem...

MazLenka
02. 06. 2005
Dát tip
Cítím z toho hodně smutku. Stát se obětí je pro slabochy a to nejsi.

Maryčka
02. 06. 2005
Dát tip
zde něco nebylo pochopeno: já nejsem štěstí, tudíž jsem se nestala obětí... a ztotožňvovat život s literaturou, která je VŽDY fikcí... to dělají děti, když čtou Kluci, holky, Stodůlky...

MazLenka
02. 06. 2005
Dát tip
Já to psala té vločce. :o)) Ztotožňovat odpověď Tvé literární postavě se sebou je zvláštní. No dobrá. :o)

Maryčka
02. 06. 2005
Dát tip
oslovovat vločku... to by chtělo psychiatra... anebo dát odpověď do veršů či do nějaké stylizace - umění nezná hranic, běžná komunikace bohužel ano...

MazLenka
02. 06. 2005
Dát tip
Jsem ráda, že jsi mi poradila, jak odpovídat. Opravdu si toho vážím. :o) Ale já nejsem z těch, co si nechají krafat do toho, co dělají, tak Smolík Pacholík. :o)

Maryčka
02. 06. 2005
Dát tip
Tihle vztahováčci, kteří mají patent na rozum... to je lepší nekomentovat...

Carodej
02. 06. 2005
Dát tip
Lenko, mohla by ses prosím přestat vtírat? Uděláš tím radost mnoha lidem.

MazLenka
02. 06. 2005
Dát tip
:o) vtírat? to není můj styl. jen jsem reagovala na básničku. za to se omlouvám tedy. všem vám dvěma.

Maryčka
01. 06. 2005
Dát tip
stala se obětí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru