Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanečnice

Výběr:
08. 01. 2001
28
0
5115
Autor
Skleboun

Ta, která tančí na temné vodě a ví, že jí zbývá poslední noc... než navždy zmizí.

Tančím jako měsíční tanečnice Anděl utkaný z nočního ticha Nádhera jen pro tvoje zřítelnice Eben leštěný, co tiše dýchá Čekám a vím - až tato noc pomine Navždy zůstanu pro tebe přeludem I vílí zlato ráno se rozplyne Cestou bez konce jdeš za svým osudem Elfkou nezvána, přec toužíš marně. Zapomeň na mě! Nejsem tvou múzou a nemohu být Odpusť, tančím jen luně pro potěchu Čarovná krása, co nedá ti klid... Nevím, co říct, díváš se bez posměchu Iluze ze stínů nočního světla Házím na vodu odlesky stříbrné Oči tvé černé tmou, co na zem slétla. Tak pláču sama; pro vílu trpící Idylu noci ranní svit stírá Chci ještě jednou zatančit měsíci Ale mé tělo tichounce zmírá.
bloudidlo
01. 08. 2002
Dát tip
o Iracku.....

J
14. 03. 2002
Dát tip
Pohádkově krásná básnička. Dnes před spaním přesně to co potřebuju :-)

Tajta
28. 01. 2002
Dát tip
MOC DOBRÉ. A gratuluju tomu, kterému tančíš. Doufám, že ví, co v tobě má. *!*

Ansuz
09. 12. 2001
Dát tip
Co říct? Nevim. Dělá mi to těžkou hlavu. No nejsem na dlouhý projevy, takže stručně: TIP

Duster
29. 11. 2001
Dát tip
Nemam slov, to je proste tak nejak nadherný a vůbec... Nevím, co by po tobě ten Adam jeste chtel -)) Ja vim, ze vzdycky muzes byt lepsi a lepsi... ale uz si to tak nejak nedokazu predstavit...

Wolfling
25. 10. 2001
Dát tip
Moc pekne :) Taky tipnu.

Jinaja
09. 07. 2001
Dát tip
jako ze sna....cetla jsem vse,co jsi napsala....a tohle ve mne zanechalo nejhlubsi dojem....Tip

Skleboun
12. 05. 2001
Dát tip
affi:díky... to potěší :)) stejně tak díky i ostatním (že Gille ;o))

affirmation
10. 05. 2001
Dát tip
nádherná * + nej

modrik
06. 04. 2001
Dát tip
Skvělí :) Šklebi, tak to je paráda :) (TIP)

Gillderan
08. 03. 2001
Dát tip
ŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ ŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ nemám slov !!! Je to fakt skvělé ! profesionální, krásné, lefské ! ahhh !!!

Anonym
17. 02. 2001
Dát tip
nádherné

Anonym
17. 02. 2001
Dát tip
ten anonym jsem já. verita

Lori
10. 02. 2001
Dát tip
Kouzelné :o) Tipík!

Albireo
08. 02. 2001
Dát tip
Eowyn, jak vidím, tak nepřibyl.

Albireo
07. 02. 2001
Dát tip
Šklebounku, skláním se před Tebou a bezhlesně tipuji.

Eowyn
07. 02. 2001
Dát tip
Už se nedivím, že když jsem sem lezla jsem uviděla, že tu máš 15 tipů. Myslím, že přibyde šestnáctý :))

Skleboun
07. 02. 2001
Dát tip
omlouvam se, vcera jsem zapomnela dat aviza...timto to napravuji :)) Briza: dekuji :)) jen nevim, jestli si to zaslouzim...

Anonym
06. 02. 2001
Dát tip
Tyjo, sklebounku, to je dost dobry... Kde se to v tobe bere?

Skleboun
06. 02. 2001
Dát tip
Adan: neni to moc kratke...je to dlouhe tak akorat (precti si prvni pismena :)) Anonym: to kdybych vedela....proste to tam jednou bylo :)) jinak diiiik :o))

Menahen
23. 01. 2001
Dát tip
moc hezké!Dám ti tip!:)

Bříza
17. 01. 2001
Dát tip
nymfózně působivé !

Merle
16. 01. 2001
Dát tip
Adanedhel: nesouhlas

tOjik
14. 01. 2001
Dát tip
supr nemam co dodat je mi 15 chodim do 9. tridy

Stepca
14. 01. 2001
Dát tip
No skvěláček...pěkně to šlape.

Skleboun
13. 01. 2001
Dát tip
Elfy:nemusis zavidet, nevim, jestli je co .)) ali:od ceho rodni bratri jsou? Aspon me srazi z nebes na zem :o)) Simon:ty sklerotiku jeden! :o)) ostatnim velmi dekuji...

Adanedhel
13. 01. 2001
Dát tip
Trochu na mne dýchlo tajemno a zvláštní krása tvé básně mě nutí říci tu jednu jedinou výtku kterou mám.....MOC KRÁTKÉ...jinak gratuluji.

pampelin
12. 01. 2001
Dát tip
titip

alina
11. 01. 2001
Dát tip
...jo, to jsou ti rodní bratři, od těch se chvály nedočkáš. Aspoň člověk ví, nač má příbuzenstvo.:O))) Adámku, jsi na ní jak pes! :o))

Elfy
11. 01. 2001
Dát tip
Je to nádherné, atmosféru lesa jsi vystihla báječně. Sice nejsem jeden z těch co závidí, ale kdybych záviděl, záviděl bych Ti tohle. Opravdu krása. Kéž bych taky uměl takhle psát...

.....chtel jsem neco rici ? Hmmm...asi ...sakrys co to...jenom ? Uz viiiiiiiiim :))))))))) TTTTTTTTTTIIIIIIIIIIPPPPPPPPPP

Erendis
10. 01. 2001
Dát tip
Jo jo děvče..je to lepší...než předchozí zpracování...prostě tip ťop tip

Skleboun
10. 01. 2001
Dát tip
diky za vase kritiky...jste moc hodni :))

papouch
10. 01. 2001
Dát tip
dík :-)

Marwin
10. 01. 2001
Dát tip
No představuju si, že jednou takhle budu procházet knihkupectví a pod cedulkou DOPORUČUJEME: uvidím knížku. Vezmu ji do rukou, otevřu na první straně a tam začnu číst: Tanečnice... No nechci tě přechválit jako to dělají ostatní, ale je to FAKT DOST DOBRÝ, takže: TIP

JiKo
10. 01. 2001
Dát tip
beze slov TýAjPí

MM
10. 01. 2001
Dát tip
tvoje nejlepší? to bys na tom nebyla moc dobře... asi jsi chytla tu správnou vlnu... ovšem.. já ne. není to vysloveně špatné. ale máš na víc.

Merle
09. 01. 2001
Dát tip
myslím, že je to to nejlepší, co jsi zatím napsala... zbytečně dobré (tip)

Adelan
09. 01. 2001
Dát tip
Moc, moc krásný...*

alina
08. 01. 2001
Dát tip
Jejej, takový mládě, a tak krásně to píše!! Moc hezká pohádka, nádherně poetická. Představuju si Rusalku. Takhle jsem s ní soucítila, když mě poprvé vyštvali na operu. Budu si Tě muset časem přečíst celou :o))

Grendel
08. 01. 2001
Dát tip
Dnes jdouca temným lesem ve svém snu spatřil jsem vílu já nad jejíž krásou úžasl jsem, načež procitnul zpět já v půlnoční tmu. pěkné pěkné pěkné :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru