Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NON STOP BAR

13. 12. 2005
3
1
2144
Autor
RonMoron

Ospalé poledne zmítá se na ušním bubínku,
šerosvit pracuje na okýnku.
Pomalu plynoucí příběhy tříští se o stěny,
posléze zmírají nemaje ozvěny.

1 názor

opravdu vystihuje atmosféru ospalých non-stopů. máš můj tip.

Furthimwald
14. 12. 2005
Dát tip
nuda

já si taky tipnu... jestli to neva...:) líbí se mi pocit, který u mě vyvolává...

RonMoron
14. 12. 2005
Dát tip
ne to neva jak by mohlo...díkes:)

eleja
14. 12. 2005
Dát tip
no, to jsem cela ja - vetsinou nehledam smysl a nemam moc rada rozebirani slov .... chci z toho mit nejaky pocit ;-)

Eva_S
13. 12. 2005
Dát tip
Po prvnim řádku sem čekala něco víc, se opakuju už asi po stý, ale pořád mam pocit, že rým dost svazuje....je to takový trošku umělý....

RonMoron
13. 12. 2005
Dát tip
vy to všecko moc řešíte.....

RonMoron
13. 12. 2005
Dát tip
oki...sedněte si do non stop baru v pravý poledne na jeden škopek...a možná zjistíte o čem jsem tady vlastně psal...

eleja
13. 12. 2005
Dát tip
a mi se to libi, ja si aj tipnu :-)))) *

RonMoron
13. 12. 2005
Dát tip
díky...možná fakt víš o čem mluvím..tohle je pocitová báseň...a já tam tehdy fakt ten pocit měl, je to miniatura, vystižení okamžiku kterej trvá ve skutečnosti cca 3 vteřiny...díky díky, já mám tuhle taky rád...

RonMoron
13. 12. 2005
Dát tip
díky...možná fakt víš o čem mluvím..tohle je pocitová báseň...a já tam tehdy fakt ten pocit měl, je to miniatura, vystižení okamžiku kterej trvá ve skutečnosti cca 3 vteřiny...díky díky, já mám tuhle taky rád...

RonMoron
13. 12. 2005
Dát tip
kruci proč to tam je 2x???? njn amatér jsem

Eidam
13. 12. 2005
Dát tip
. sohlasím s evou a jenykem. nemůžeš jim mít za zlý, že ti napsaly co si myslí a co by jsi mohl změnit. je to jenom na tobě jestli si z toho něco vezmeš k srdci a příště se to budeš snažit udělat nějak jinak nebo se na to vykašleš . Říkám není to špatný, ale taky mi to tam trošku skřípe. Ahoj a veselé vánoce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru