Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má lásko ,voníš nocí

22. 08. 2006
8
6
2356
Autor
evalota47

Voníš nocí a láskou...beznadějně ztracenou...

Připravovala jsem večeři .Malý Karlík se mi batolil u nohou a žvatlal si ty svoje neuvěřitelně cizí slova z nichž jsem rozuměla jen několika. Rádio si broukalo nějakou melodii a do toho začal mudrovat Večerníček v televizi.“Karlíku,Večerníček“jukla  jsem na synka a on se hned uvelebil na pohovce a vážně jsem o něm asi tak deset minut ani nevěděla.Vždycky jsem po něm hodila očkem zatím co jsem se pořád motala kolem plotny.Náhle jsem zahlídla za prosklenými dveřmi chodbičky mihnout se stín.Něčí ruka zmáčkla kliku.Safra co je?říkám si .Vždyť všichni jsou někde rozběhlí a k večeři mají přijít až tak za hodinku.Ale co, nevadí,stejně už je hotovo a aspoň to nebudu muset ohřívat.Sleduji jak se pootevírají dveře a vykoukne kudrnatá hlava.“Hříbku?smím?“Bože,ten milovaný hlas bych poznala mezi tisíci.Klučík se zavrtěl na pohovce a natáhnul ručky:,“tata“.zavýskl.Sklouznul z pohovky a utíkal ke dveřím s nataženou ručkou a přivítal se s tátou vzájemným ťapnutím dlaň o dlaň.“Karlíku,ty přece smíš kdykoli.Dáš si s námi večeři?“,zavtipkovala jsem.Lehce se usmál,vzal synka do náručí a sedl si ke stolu.Malý mu něco žvatlal tou svojí řečí,ale na něm bylo vidět,že mu snad všechno rozumí.“Ani nevíš jak jsem ráda,že tě vidím a že je všechno OK“.Byla jsem šťastná,že jsme všichni pohromadě.Nachystala jsem na stůl jeho oblíbené jídlo a s uspokojením sledovala jak mu chutná.“Holky za chvíli taky přijdou,tak budeme zase komplet.“usmála jsem se.“Pojď sem,“řekl,přitáhl si mě k sobě a políbil,“miluju tě a vždycky budu s tebou.“Zahleděl se mi do očí a já tam něco viděla.Něco čemu jsme rozuměli jen my dva.“Já tebe taky lásko,vím,že to nebude lehké,ale zvládnu to…když mi pomůžeš.“V té chvíli jsem se probudila a zmateně přemýšlela co se vlastně děje.Bože,s hrůzou jsem si uvědomila,že místo vedle mne je prázdné i když ještě stále voní jeho přítomností.Objala jsem jeho polštář a skropila ho slzami beznadějné touhy po  dotycích a bezpečné náruči  do níž jsem se kdykoliv mohla schoulit.Odešel s nocí,už není ,a nikdy nebude...


6 názorů

evalota47
26. 06. 2011
Dát tip
díky,zkuste najuknout na "Život beží jak ten jelen byvši...střelen ".Vracím se konečně na Písmák a doufám,že na dlouho.A toto je na pokračování....budu postupně přidávat.krásný den.

evalota47
26. 06. 2011
Dát tip
díky,zkuste najuknout na "Život beží jak ten jelen byvši...střelen ".Vracím se konečně na Písmák a doufám,že na dlouho.A toto je na pokračování....budu postupně přidávat.krásný den.

srozumeni
26. 06. 2011
Dát tip
nádherně smutné...*

synáček
08. 09. 2010
Dát tip
Nevím, co bych dal za to,aby to bylo „pouze jen“ vymyšlené… *

synáček
08. 09. 2010
Dát tip
Nevím, co bych dal za to,aby to bylo „pouze jen“ vymyšlené… *

Robinia
08. 09. 2010
Dát tip
moc smutné...

gringoo
22. 10. 2006
Dát tip
smutně hezké...

evalota47
24. 08. 2006
Dát tip
Vella:ta písnička mě inspirovala pro název dílka,Marie v ní také vzpomíná na dávnou lásku,nějak mě to tak napadlo a napsala jsem tam tento název.Snad to není na závadu...

Stínolez
24. 08. 2006
Dát tip
t*.. (další a mnohem delší rozbor máš ve zprávě .)

vesuvanka
23. 08. 2006
Dát tip
Evo díky moc :-))) dílko je krásně napsané, plné vroucí lásky a něhy a závěr je tak smutný, to je mi moc líto.... TIP a posílám Ti pozdrav. Jana vesuvanka

evalota47
23. 08. 2006
Dát tip
Avi...a kromě toho moc zdravím...Eva

vesuvanka
23. 08. 2006
Dát tip
Ráda bych si dílko přečetla, prosím o zvětšení písma...

zorka
22. 08. 2006
Dát tip
*

evalota47
22. 08. 2006
Dát tip
možná to patří do jiného druhu povídek..mystika ,nebo něco podobného...jedno je jisté....stalo se to...a tobě moc děkuji za přečtení a tip...

evalota47
22. 08. 2006
Dát tip
možná to patří do jiného druhu povídek..mystika ,nebo něco podobného...jedno je jisté....stalo se to...a tobě moc děkuji za přečtení a tip...

evalota47
22. 08. 2006
Dát tip
právě přemýšlím...a už na tom pracuju...díky moc...

Norsko 1
22. 08. 2006
Dát tip
ten pajšl bych jako nahradil ... :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru