Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenadávejte svému psovi..nikdy nevíte kdo vás uslyší...

31. 08. 2006
0
1
1750
Autor
evalota47

Vo tom to je....

Dveře se otevřely a vystartoval z nich Bobika jako střela blízkého doletu.

Ovšem za ním vystartovala Laboška,třicetikilová fenka labradora.To že Bobika vždycky strhne Labošku ssebou je důvod proč chodím na procházku s každým zvlášť.

Jenže Bobika se mi protáhl mezi nohama jako úhoř .

Byla už noc asi kolem jedenácté,to už tady moc auta nejezdí,přesto můj reflex byl okamžitý.Vyběhla jsem za psy a v tom úleku pořádně Bobikovi vyspílala.

Ono totiž kousek dál v ulici nastartovalo auto a já nechtěla aby se mu psi připletli pod kola.

Když projíždělo kolem a já svírala za kůži na hřbetě Labošku zrovna jsem Bobikovi nadávala ,"ty pse jeden pitomej,blbej magore...." .za to,že mi utekl na cestu a strhl sebou i Labošku.

Auto najednou zastavilo a z něj vylezl chlap celý rudý vzteky a začal na mě řvát:"Komu nadáváš do debilů a magorů ty krávo...co si o sobě myslíš..to bude mít ještě dohru..."a tak dál a podobně.

Páni já koukala jako tele na nová vrata.Co se to děje?Vždyť já se snažila jen dostat své psy domů..pravda je,že jsem měla spíše nadat sama sobě,že jsem si nedala pozor a nechala Bobika zdrhnout..

Tak to mám za to.

On to byl totiž soused který nás dost nesnáší.Nevím sice proč,nic jsem mu neudělala.Přestala jsem se o něj zajímat v okamžiku kdy mi neodpovídal na pozdrav.Já se přece nikomu vnucovat nebudu.Ale abych mu nadávala či něco podobného,to mě nikdy ani nenapadlo.Nejsem člověk nesnášenlivý,ale pravda je,že je mě občas dobře slyšet když děti něco vyvedou nebo se mezi sebou hádají a pošťuchují.

No a ještě tahle epizoda měla pokračování.

Splachovala jsem terasu a za tím účelem jsem si pustila hadicí vodu do bazénu,abych nemusela běhat po schodech nahoru a dolů s konví plnou vody.Netrvalo to dlouho,jen pár minut. 

No to jsem si dala.

V okamžiku kdy jsem vodu šla zastavit  se ozvalo mlácení na dveře...

Otevřu...a ještě než jsem mohla něco říct sesypalo se na mě plno nadávek a řekla bych,že na pokročilou noční hodinu značně hlasitě vyslovených.

Řval něco jako,"to nevíš ty krávo,že je po desáté hodině?že pouštíš vodu do bazénu?Zavolám na tebe policajty....

Stála jsem jak solný sloup a nechápala proč mi nadává,že ruším noční klid když on sám tady řve jako na lesy.

"A proč tady řveš,za prvé sem ti nic neudělala a za druhé si svoje trapné ego běž léčit někde jinde..a nevyhrožuj mi tu...nevím kdo tu ruší noční klid,ale já to teda nejsem.."

Vztekle se otočil a poroučel se pryč,přitom vykřikoval tichou noční ulicí,že nevěří ,že jsem nadávala psovi a ne jemu.

"Pak to svědčí něco o tvé nízké inteligenci",mumlala jsem si pro sebe.

 

Nuže a z toho plyne poučení:"Nenadávejte svému psovi,není to hezký a nikdy nevíte kdo vás poslouchá..


1 názor

evalota47
21. 02. 2010
Dát tip
ach jo,to byl ještě Bobika ...než ho nějaký necita otrávil...dodnes jsem to nerozchodila...

evalota47
02. 09. 2006
Dát tip
hele vy dva nehrajte to na mě....hi hi...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru