Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VERŠOVÁNÍ

20. 04. 2001
4
0
2288
Autor
miklunka

...napoprvé...

VERŠOVÁNÍ Jsem pěnou kretá šumí na vlnách a ty sen v mojich dětských hrách Můj princ na bílém koni a tomu koni podkovičky zvoní (jak můj smích...) Nám pro štěstí lásko moje Tiskni mě k sobě-budu tvoje polib mě na ústa a zašeptej ,,Zůstaň mi!\ Jsem moře které tě objímá lampička která zhasíná za noci temné rychle si vem mě!
Yenda
13. 02. 2003
Dát tip
milé

Krel
03. 01. 2003
Dát tip
bez posledního řádku takové krásně snivé ten poslední to moc rychle vytrhává do reality:-))

miklunka
03. 01. 2003
Dát tip
:o)))

Krel
03. 01. 2003
Dát tip
Tomu bych se moc nesmál být tebou.-)))

Čagy
13. 10. 2002
Dát tip
hezoučké, líbí

napoprvé co ? :-) moc hezký....

miklunka
27. 06. 2001
Dát tip
Děkujů...Ale co máte proti princům? ;)

Mea
24. 04. 2001
Dát tip
pěkný ... ale s něčím bych nesouhlasil (samozřejmě s těmi princi :o) ) TIP

Albireo
23. 04. 2001
Dát tip
Příjemné překvapení, Tebe budu číst dál. A pro povzbuzení TIP. **

dablik008
21. 04. 2001
Dát tip
juuuuuuuuuuuuujky :o)) T...I...P... *!

tečna
21. 04. 2001
Dát tip
nevím jestli napoprvé ) Kathe má pravdu, neměla bys princům všechno tak rychle dát oni to stejně zahodí I když ... každý asi očekává od prince něco jiného )))

slavek
20. 04. 2001
Dát tip
napoprvé je to krásné. Moc se mi to líbí, princové příliš neplní sliby které slíbí přijedou a odjedou, zanechají smutek, probuzení ze spánku není dobrý skutek...

Kathe
20. 04. 2001
Dát tip
Jen tak dál... jen - neměla bys chtít od princů, aby si tě rychle vzali ( od toho jsou tu ti druzí ) Nebo ne ? I když ... každý asi očekává od svého prince něco jiného :-)

Cavalera
20. 04. 2001
Dát tip
jo jo .. asi jako slávek a k tomu, díky jménu jsem ten princ na bílém koni, tak se třeba jednou sejdem:-))))) .. chi chi .. no radši ne, nebudu Ti kazit iluze.-))))) ..,. tip:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru