Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černé růže

12. 05. 2001
11
0
3326
Autor
miklunka

Dnes ráno jsem našla kytici černých růží položenou na hřbitovní zdi z dálky jsem slyšela melodii... Ta hudba známá zdá se mi je zvláštně tklivá a voní růžemi které teď držím v náručí. Na kartičce s černým rámováním byl vzkaz... (pro mě?) "Odpusťte,že nechci žít ve shonu a tam, kde na mě nemají čas... Láska"
Blaznivkaaa
08. 01. 2003
Dát tip
::) *

miklunka
06. 01. 2003
Dát tip
rai :o)) ja taky!! a proto tam nechodim :o)))

Amanda
05. 01. 2003
Dát tip
Kraaasne!***

rainman
05. 01. 2003
Dát tip
líbí...a stejně si myslím, že za hřbitovní zdí na tebe udělá : BAF !!*

Krel
04. 01. 2003
Dát tip
smutnokrásné....klub...

Jolie
04. 01. 2003
Dát tip
fajn vecicka... tip

Spíš lidi nechtěj Lásku takovou jaká by měla být...možná proto té opravdové je tak málo :-( *

Manuria
01. 09. 2001
Dát tip
Pěkný....tip.

Astalavista
15. 05. 2001
Dát tip
dablik: Takže keep smiling :-)

dablik008
15. 05. 2001
Dát tip
Asta: asi takhle? :oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Astalavista
15. 05. 2001
Dát tip
dablik: Přesně tak......:-))))))))))))))))))))))

Albireo
14. 05. 2001
Dát tip
Opravdu skvělé. TIPAJS. Albi**Reo

dablik008
14. 05. 2001
Dát tip
Asta, kluku ty jsi optimista! :o)) jasne ze buh neni, ale plno lidi tomu veri, tak jim ho neber...kdyby byl tak by uz nebyl :o)) a laska....no....ta sice existuje, nepopiratelne, a i s tim ubijenim souhlasim....ale pak prijde chvile, kdy si rekne DOST, tohle mi za to nestoji...a tak jako milenci konci svoje zivoty pro ni, zabije se jednou lasky pro milence...Amen...budiz ji zeme lehka...:o))

Astalavista
14. 05. 2001
Dát tip
dablik: Jsem a nebyl jsem, jenže optimismus a lehká hlava je jedinej způsob, jak si dokázat dělat srandu i z vlastních poklesků a neúspěchů, protože kdybych to bral vážně, skončil byl jako černá růže... :-)

dablik008
14. 05. 2001
Dát tip
Asta: jo mas zase pravdu...ne vzdycky je lehky uchovat si nadhled, ale bez toho by z nas vsech byla tak kytice cernejch ruzi na hrbitovni zdi...nemam rad cerny ruze...

Janis
13. 05. 2001
Dát tip
uf...nevím ten název mi evokoval všechny ty moderní zelený a modrý růže...ale takhle....co ti na to mám asi....?.........

papouch
13. 05. 2001
Dát tip
souhlasím s Cavalerou :-) píp i když!... černé růže jako artefakt je dost profláklej ale tady je to použito řekl bych v neprofláknutém nápadě Kdyby ten podpis byl odsazenej, tak by to fakt vypadalo lípěji

ulita
13. 05. 2001
Dát tip
mě to přijde trochu laciné...sorry

dablik008
13. 05. 2001
Dát tip
Asta, kdo ma vetsi duvod k sebevrazde nez Buh a Laska?? jinak, ty ruze nebyly ode mne, ja uz na ty zdi tak casto nesedavam...jenom obcas...:o(( *****!

Astalavista
13. 05. 2001
Dát tip
dablik: To záleží na úhlu pohledu a na zázemí. Pokud si věřící a věříš tudíš v existenci Boha, a myslíš si, že má důvod k sebevraždě, když sleduje dění odkudsi zhora, budiž. O tom tady už bylo jedno auditko. Já jsem ateista a tudíš si myslím, že Bůh k sebevraždě důvod nemá prostě proto, že neexistuje. A láska sebevraždu nepáchá, je zabíjena, ale přesto vždycky zvedne hlavu a bije se dál za to, aby tady něco hezkýho zbylo. Možná optimistický názor, ale vidím to tak. :-))))

miklunka
12. 05. 2001
Dát tip
Ta Láska v závěru má být odsazená...Jako podpis...:(((

Astalavista
12. 05. 2001
Dát tip
Sebevražda lásky, strašná představa...

Cavalera
12. 05. 2001
Dát tip
.........tip!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru