Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zabíjela jsem si imaginární pratetu

12. 07. 2007
28
73
3620

měla

žíly těsně pod kůží

parfém

…dávno prošlý

desku s šansony

a malinovou šťávu

 

Rendez-vous Sous La Pluie

hrála z gramofonu

když střelila se

prakem

z jehličí

 

odcházela pomalu…

s každým mým dospělejším nádechem


73 názorů

domin.go
23. 06. 2008
Dát tip
OK :)

jestli jen poslední, tak je to ještě dobrý, ne? :D

domin.go
23. 06. 2008
Dát tip
Poslední řádek je trochu zbytečnej, ne?

Řízek
02. 05. 2008
Dát tip
tak tohle mě neoslovilo...

děkuji

skvělé *TIP*

:))) drbáníčko:)))))))))))

Narcissa
21. 07. 2007
Dát tip
jj,to je to pravé drbáníčko pro mě*

díky Marku...

...od člověka, kerej má rád děti (jako od Tebe) to smysl má... a mě to dycky potěší:))) /fakt nekecám/... :)

leenai
14. 07. 2007
Dát tip
já si tak říkám, sli má smysl, chodit ti pod dílka házet ty tipy .. pač je pak musíš obracet vidlema pomalu.. =))) (chápej pozitivně)

Vořech
13. 07. 2007
Dát tip
Tak to je jiná. :-)

Vořechu, neeeeeee... mně se to takle líbí :P :))))))

Vořech
13. 07. 2007
Dát tip
Hele amébo, když už si v tom, vem to i s těma velkejma písmenkama... :-)))

:))))))))

Vořech
13. 07. 2007
Dát tip
Tož to mi fakt vodléhlo! :-)

dík Vořech... jdu to opravit;)

Vořech
13. 07. 2007
Dát tip
Roztomilé. A správně to má být "Rendez-vous sous la pluie" pokud jde o tu písničku... :-)

martinez
13. 07. 2007
Dát tip
a už se umím aj pýřit, 3lo

Děkuju Vám všem... moc;)

zlyvkus
13. 07. 2007
Dát tip
som chcel zamachrovat ze très bien, ale uz ma predbehol oerdnj, tak sa iba pridavam:)

Tragédie
12. 07. 2007
Dát tip
-t-

nonamebeast
12. 07. 2007
Dát tip
tohle má skvělou atmosféru..smekám za velmi povedené dílko,je v tom všechno,prostě dokonalé,....

Oldjerry
12. 07. 2007
Dát tip
Holka ty rosteš před očima....

oerdnj
12. 07. 2007
Dát tip
bien, tres bien

hehe, úplně mi to připomělo ty Francouzské ulice ze snílků. :-) myslím že se ti zase povedla trefa do černého. :-) típ... *

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
.....radosti skacu jak Anca Chrestys:))))))))))))))

díky Pyžamo... a avi Honzykovi, bo von rád starý šlágry taky :))))))))))))))

bosou nohou ti dávám tip ... hezké bejbi ;o)

nanáááááá Můj milej strejček Jonatán byl šaramantní pán v rodině černou ovcí zván všemi byl odmítán Protože strejček Jonatán rozuměl písním černejch vran Prej s nimi zpíval tolik krát to jejich krá krá krá To se nesluší vždyť noční klid se neruší kdo tenhle zákon poruší tak nemá právo žít A proto strejček Jonatán vymyslel tajnej plán odešel jednou ráno sám nikomu neřek kam M: A kam šel strejček Jonatán, strejček Jonatán Strejček Jonatán, strejček Jonatán Strejček Jonatán flašinet koupil si a hrál s opičkou na ulici stál. A pak šli dál a dál Jakou si kdo přál písničky lidem vyhrával po všech městech postával stále se smál a smál Kam přišel strejček Jonatán měl dveře dokořán byl všemi dětmi milován smích dával do všech stran Mama mi řekla: "Podívej, strejček byl živel podivnej" A táta volil vlídný tón, řek: "(Ne?)smíš bejt jak on" To se nesluší hulákat lidem do uší kdo tenhle zákon netuší tak nemá právo žít A od těch dob staň se co staň chci bejt jak strejček Jonatán nemít nic a žít jak pán toulat se sám a sám M: Tak jako strejček Jonatán strejček Jonatán strejček Jonatán strejček Jonatán. Strýček Jonatán se svojí malou opičkou až projdou vaší uličkou tak dejte mi to znát Já se připojím, za nimi půjdu jako stín a nikomu nic nepovím budu jen hrát a hrát M: Tak jako strejček Jonatán strejček Jonatán ...

strýc Móric... to je ono... jak se to pěkně rýmuje... díky:)))

martinez
12. 07. 2007
Dát tip
mne napadl, teda ideově, né fyzicky - náš strýc Móric, leda... to pro Honzyka a střeva :o)

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
...,JA BYDLIM V kUBELICCE...PUDEM iNDY...A JA TEDA, JAK RAD...JA TAM BYL ENEM SE zBOROU JEDNOU:)))---JDU VOBEJIT RAJION, CAU, TESAKOVALO MNE MOC))--

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
...ja este min, aleja tady musim cekat s klicema, do prdele, a kdyz, muzu enem naproti si-.....ale teda ze mas slovnik:§))))))))))))))

díky IVO... taky jsem si říkala, že ten název není asi úplně stoprocentní... :)))

IVO
12. 07. 2007
Dát tip
Název mě teda vyděsil, co jsi zas spáchala.Randez nebo rendez - vous není podstatné, podstatný je ten Tvůj rukopis, opět nezklamal...*T

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
...mne nekjak ty úpreatety zacina bejt litoDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
:"nejdal jsem se dovesel V NSR v lese". TESAT DO MRAMORU...!!!!!!

fajo
12. 07. 2007
Dát tip
;-)

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
...no ovsem, ovsem...invalidni duchod tady nema kazdej:)))))))))))

joaha... Honza málem králem... :)))))))))

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
..jo tydle? na ty uz seru...meli casu dost...ja chtel vyjit mezi lid a rozhodit par drobnych po Zizkau:)))))))))))

Honzyk: Třeba nepřijedou... das Schpraiz auf den Autobahn...:)))))))))

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
fajans, diky moc!!!Ja uz sel ven, ale ja se na ty kokoty vykaslu!!!)))))))))))))

dík, Herr Korrektor :D ...jo a s tím zabíjením... vážně psina... :)))))))

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
ustastny, jak pi šekl Frrransous..:))))

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
este jim povime, jak sme se chteli zabit, snad se nenaserou s temja avizkama na faja a na mne, ze ne,,,,sim???)))))))))

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
..fajo, ja zase jsem se vesel na Parukarce, kde teda sou dobry stromy, takovej vrch nad Zizkovem, kam chodej behat ty, co chtej mit maly prdele, jo? No a udelal jsem si postroj ze dvou pasku, este byla tma rano, listopad, ja se vesim, vsecko promysleny, a najednou slysim :"Ty svine, co nam to tady delas!"--- dedek celej zpocenej, nastesti vsak par kolecek za sebou, jak se ukaze...v joggingu, ze jim tam kazim naladu nebo co... ja se lek, utrh se a utikal, dedek v kulichu za mnou a rval: Ty dobytku, ty svine, tady se nam zabijet nebudes!!!))) Normalka hnal mne az do Lupacovky , kde sou policajti, ja videl, jak tam stojej a svitej jim cigara, ale ty se zlomili v pase smichy....a dedek se zastavil a zacal rvat na ne..L: VY STE TAKY PEKNYX SVINE!!!!----- .. DOUFAM, ZE GERONT UPI NEKDE NA SAMOTCE....TREST SMRTI BY VSAK BYL , V TOMTO ZVLASTE PRIPADE, ZREJME NEJUZASNEJSIM RESENIM..:))))... p.s. jeden pasek, ten hezci, sem ztratil:)))))

honzyk, je to už dobře vopravený takhle????:)))

kluk teta... no... vono to je možný všecko dneska... strýc... Vavřinec... nerýmuje se to, ale je to dobrý:D

óóóóóóóóóhohóóóóó se tu rdím, náš Jakube :D... ...díky

fajo:)))))))))))))

Jakubisko
12. 07. 2007
Dát tip
hezké....takové poetické a přitom snadno srozumitelné a čtivé...prostě naše úúúžasná Lenka...:o)))) ***

fajo
12. 07. 2007
Dát tip
to je skvelé:-D môj kamoš sa chcel zasamovraždiť skokom do rieky kvôli neopätovanej láske..ožratý namol visel na zábradlí..kosa ako prasa..s chalanmi sme (taktiež našrot) stáli nad ním a rehotali sa jak hovadá..po 20 minútach mu ruky primrzli k rúrkam,takže bol nútený vzdať to,lebo citujem: hádam si pre posrané zabitie nenechám ruky odmrznúť? na oboch dlaniach koža fuč.. sme boli mesiac mŕtvi z neho... a tak...

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
Randez - vous---s váma randim:)))...ale vono je to fakt i takle legracni..:)

fajo, no fakt... tak to bylo... ona byla tahle teta nějaká jinačí :)))

fajo
12. 07. 2007
Dát tip
samovražda prakom?no nazdar ;-) *

Připomnělo mi to " Vraždíte Mozarta" od Cesborna. Jdu si zase přivonět...

korekce: Bernadetta spíššš..........

Honzyk, já francouzsky neumim:))) tagle to mam uložený v počítači tu píseň, jesli to je blbě, tak já to vpopravim... jak myslíš:)))))) Já dycky všem dětem záviděla hodný tety... já mám jen zlý, akorát jedna teta, menuje se Bernadette /fakt nekecám/ je hodná... ale nemá malinovku, no... :))))))

Honzyk
12. 07. 2007
Dát tip
..prakem z jehlici..? No to teda kanon....a nechtelas Randez vous..................-----Sous?? Ale tady asi vsechno mozny, co...? Mne libi...a jak ji vidim, tak ty nektery Francouzsky , ty krehounky, fakt vypadaj......a ten konec....hitry!:)*** výjimecne dilko...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru