Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VYSVLEČENÁ TOUHA

30. 07. 2007
8
11
3392
Autor
jarouch

-i po zlé cestě může přec kráčet-

Uzlíček na kapesníku
že mám utrhnout kytičku
a nacpat ti ji do chřtánu
Taktně a romanticky
 
Tak jak to umím
 
Ukrást nám panenství
a chodit po plodech
Rozepnout rozkoš
a slepě doufat
 
Že slunce nezajde

11 názorů

Me osobne se zda, ze to vsechno souvisi zcela jasne, nevim kde by to melo drhnout... To slunce je snad poeticka rana, ale priblizne stejn, jako je druha sloka naraz po te prvni, a chrtan po kyticce... Takze podle meho souvisle, napadite, se zcela hmatatelnym smyslem a (omlouvam se), zamerem :)

jarouch
01. 08. 2007
Dát tip
souvislost mezi verši ukrást panenství a chodit po plodech podle mýho je, ale uvědomuju si, že poslední verš tam drhne - to má Nobedar pravdu, do posledního verše už jsem vložil svůj pocit, o kterém báseň nemluví. Za tipy děkuju.

kouzelné...*TIP*:o)

Nobedar
31. 07. 2007
Dát tip
jinak mne to docela oslovuje,akorát poslední verš :"že slunce nezajde",ten je v mém pocitu z básně mimo...

Jezuita
30. 07. 2007
Dát tip
proč všichni hledají v textu nějakou dobrodružnou zprávu?Na Píčmáku to je už epidemie.Za verši vyvstávají pocit, pohled, nálada jako nepředmětné objekty.

Jade
30. 07. 2007
Dát tip
u tretiho verse mi trochu zaskocilo:) rozepnout rozkos se mi taky libi:)

martinez
30. 07. 2007
Dát tip
pobočníku, sou tu někde ňáky kurzy pro psaní kritik o kerejch nevím? kam na to všeci chodíte?! :o) líbí se mi spojení rozepnout rozkoš, ať už znamená cokoli :o)

Rabb
30. 07. 2007
Dát tip
zde nesouzním.. nesedla mi..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru