Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víš...

20. 08. 2007
10
24
2603

Možná moc zašifrovaná. Možná je to právě dobře...

Ne, miláčku, ještě nekončíme...

Ještě stále jsme my dva a...

ti ostatní?

...

Neboj se, miláčku, ještě si stále má jediná.

Ještě jsi stále jenom ty a...

ona....?

... 

Věř mi, miláčku, modré z nebe bych ti snesl.

Ještě dostatek mám sil, ale...

touha pozbyla !

... 

Víš, miláčku...

už...

víš...

 


24 názorů

Smutný obsah,ale pravdivý tak umírá láska.....

Milly
14. 09. 2007
Dát tip
No, trošku moc vážná kategorie mi to přijde na volný verš.. .-) Nijak moc vyjímečný vyjádření....

Mně taky ne :P

Milly
06. 09. 2007
Dát tip
Hmmm, nene, nepřijde mi to ničím vyjímečný......

Tak, jasně, že asi přibližně všichni víme, o čem to je...ale zašifrovaný je uplně ten pravý obsah, resp. proč to tak je...

Teda...děkuju... :)

No....děkuji všem :)

Bossman
21. 08. 2007
Dát tip
...vis

chtěla bych znát rozšifrování, protože takhle mi to připadá opravdu jen jako vypsání se, nic víc

Kaczenka
20. 08. 2007
Dát tip
=)

Anyz
20. 08. 2007
Dát tip
no Vzdálený_hlas_moře to ja zase jako navstevuju casto:o)takze nenidivu lec ano nahoda nahoda

Kaczenka
20. 08. 2007
Dát tip
me jen prekvapilo, ze prvni dilo po dlouhy dobe, co si prectu od nekoho jinyho, nez od "nas" ma hned jako prvniho kritika tebe=)

Anyz
20. 08. 2007
Dát tip
kaczenko kaczenko ano ano

Anyz
20. 08. 2007
Dát tip
s dodatkem Oldjerry naprosto souhlasim:o)to jen abys vedela:o)

Kaczenka
20. 08. 2007
Dát tip
jo, vimvim...tenhle pocit znam moc dobre, nevim proc ale tohle mi zasifrovane neprijde ani trochu. Mozna je to sifra jen pro nekoho a nekdy, mozna jsem to rozsifrovat nemela...ale jinak je to pekne, i kdyz...skutecnost k tomu vedouci neni nikdy ani zdaleka tak pekna jako slova, kteryma ji pak clovek mnohdy popise...

Smíšek:-)
20. 08. 2007
Dát tip
I know :-) /*

Oldjerry
20. 08. 2007
Dát tip
Anyz napsal : znám od tebe lepší věci ale z poslednich dvou mám pocit, že se zkrátka potrebujes z něčeho vypsat a nesejde uplně na tom jak a jelikož to chápu tak piš dokud to budeš potrebovat a já dodávám, že krátká indispozice nic nemění na tom, že jsi dobrá autorka... To je to, co jsem ti nedokázal napsat u dvou věcí předchozích.

*tip*...

Anyz
20. 08. 2007
Dát tip
mam chut odpovedet vimm i kdyz se me to netyka ale zkratka nalada by na to byla.znam od tebe lepsi veci ale z poslednich dvou veci mam poci ze se zkratka potrebujes vypsatz pocitu a nesejde uplne na tom jak a jelikoz to chapu tak zkratka pis dokud to bud potrebujes nebo chces:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru