Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Schoulená

21. 08. 2007
10
14
1949
Autor
Marcela.K.

,,To je bedýnka. Beránek, kterého chceš, je uvnitř." (A. de Saint-Exupéry)

Schoulená...

Schoulená do sebe
nechci zas počítat
má dáti… možná dal
a nebo chtěl jen brát?

Schoulená do sebe
bojím se otázek
proč rozum neumí
smazat tvůj obrázek

proč se jen zraňujem
proč čmouhy na duši
proč slunce schová se
proč mi déšť nesluší?

Schoulená do sebe
bojím se čekání
jak se dál milovat
kdo nás teď zachrání?

...

Schoulená do tebe
chtěla bych usínat
nakresli beránka
řekni mi…mám tě rád


14 názorů

Marcela.K.
28. 06. 2009
Dát tip
...nemusím už psát to, co bylo napsáno.

Marcela.K.
17. 02. 2009
Dát tip
*

Marcela.K.
17. 09. 2007
Dát tip
Já tomu rozumím...někdy tam ten nadpis dám, protože se mi zdá, že se v té liště ztrácí... a nebo když používám jinou barvu... ale básničce to snad neublíží tak, nebo tak...a lepší by bylo, kdyby tě to vzrušilo :-)) promiň trapný pokus :-)

Coupe
17. 09. 2007
Dát tip
mylenka: jak dostat font do názvu díla netuším, ani netuším, jestli to zdejší systém umožnuje. nevím, jeslti se prohřešuješ či nikoliv, pouze jsem ti poskytl zpětnou vazbu vyjádřením svého pocitu z grafické stránky tvého díla.

Barbar
11. 09. 2007
Dát tip
Nenech se dívko má nenech se obrat když slíbil berana měl by ho dodat To co je v bedýnce nikdo nevidí a potom sousedi marně závidí Jeden ti tvrdí že beran je v bedně druhý zas přednostmi i v ksichtě bledne Když se však podíváš dovnitř zvědavě v bedně je prázdno tak jak v jeho hlavě Teda nechtěl jsem urazit Malýho prince ani jeho autora a ani jiný autory a jestli se někdo naštval tak je mi to teda úplně jedno. Jsem BARBAR :-)

Barbar
11. 09. 2007
Dát tip
Coupe - Poraď mi, jak mám dostat požadovanou grafiku do názvu, když chci dát jiný font, než je přednastaven? Když se snažím dát dílku jednotný a jakýsi harmonický vzhled, počítám k němu i název. Samozřejmě že chci mít ten název graficky v linii dílka a teď nevím, jestli se neprohřešuji, když pomíjím to, že název je už v systému kvůli vyhledávání a před dílko ho umístím v požadované formě znovu. Možná je to tím, že jsem Barbar, možná to jenom neumím ovládat.... Díky za radu.

tak jo :o)

Bardhans
27. 08. 2007
Dát tip
Hezké,moje krevní skupina.A jsi opravdu pilná.

Coupe
22. 08. 2007
Dát tip
poznámka ke grafické úpravě: opakování nadpisu v textu díla je zbytečné a působí na mě rušivým dojmem dílo: téma nikterak nové, zpracivání taky, ale oceňuji snahu o rytmus která nezabíjí obsah. slušná práce

IVO
22. 08. 2007
Dát tip
Nejsi mnohostrunný hudební nástroj. Ale tato struna zvučí plně v mnoha obměnách, i když je převážně stále tatáž. *T

je taková roztomilá, něžná snad i ...nechci do toho moc rejpat, i když by se dalo :)

Robinia
21. 08. 2007
Dát tip
Pěkné

Háber
21. 08. 2007
Dát tip
to je pekné *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru