Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bezelstný tóne jejího hlasu…

04. 07. 2001
9
0
2411
Autor
inventor

ťuplínce Zdenince

jsem jen tisíc dnů ve tvé paměti ---

 

a ještě umíš přiznat lásku

a děkovat za malicherné

a rozesmát se pod otázku

tvé polibky jsou stále - nedůvěrné

 

a přikazuješ samozřejmě

sem list a čára klidně tam

a pokřik smělí – vyhledej mě

“…a to si piš, že vyhledám!”


Bootex
23. 02. 2003
Dát tip
*!

líbí.***

Mahoney
06. 07. 2001
Dát tip
wau pokřik smělí !!!! díky, Ž. :-)))) codííí, já ti to někdy přečtu, ju? mě se to moc moc líbí a kdyby mi to někdo četl, bylo by to určitě ještě hezčejší... :-))

Mahoney
05. 07. 2001
Dát tip
jůůůůůůůůůůů ~ ~ ~ * * ~ ~ jen... u tebe nepředpokládám, že "pokřik smělí" by byla hrubka... ale ne a ne to rozlousknout, grrrr! :-)

Cavalera
05. 07. 2001
Dát tip
jéééé ... jsem si to přečet znovu a líbí se mi to natolik, že i přes výše uvedené si típnuuuu ... tip!.-)

Cody
05. 07. 2001
Dát tip
no.... nooo........ já teda nevím... čtu to taky vícekrát, ale ta kategorie "Písmáci dětem" mi tam ne a ne sednout...

Ženatej
05. 07. 2001
Dát tip
Když pokřik smělí, stává se postupně smělejším a smělejším, až je nakonec nejsmělejším pokřikem mezi všemi pokřiky, které smělily méně... :-) Propána, co máte všichni s tou kategorií? Proč by to nemoh starej inventor napsat svý mladý dceři inventorový?

Cody
05. 07. 2001
Dát tip
Ženatej: ať si píše komu co chce... ale nevidím jediný důvod, proč by měl zneužívat kategorii "Písmáci dětem"... no a co si jako chtěl říci tím, že to psal inventor??? ... co to s tím má co dělat?????!!!!!!! On má jako inventor nějaký privilegia?? OOOO čímpak si to zasloužil???.... eh ehhh... už raději mlčím...

Ženatej
05. 07. 2001
Dát tip
Propánakrále! Řek jsem jenom, že to napsal jeden z Písmáků dítěti, a jelikož kategorie "Písmák dítěti neexistuje", postupnou aproximací jsem došel k závěru, že to zase není až tak mimo. Tečka.

Cody
05. 07. 2001
Dát tip
Ženatej: já s tou kategorií nesouhlasím... ale dobře... i když by mě opravdu zajímalo... teda tohle číst dítěti...

rs232
04. 07. 2001
Dát tip
jestli je tohle pro děti? Jsem míň jak dítě i ve 36 letech!

Cavalera
04. 07. 2001
Dát tip
... stejně jako rs232 se musím pozastavit na kategorií "Písmáci dětem" ..... vzhledem k věnování dále nehodnotím ...

Jsem
04. 07. 2001
Dát tip
má osm let a už je skoro dospělá....

Bacil
04. 07. 2001
Dát tip
viz rs+Cava (jé, teď se mi povedl překlep, místo "rs" jsem napsal "prs" :-))... no nic )

Ženatej
04. 07. 2001
Dát tip
Je to přesně tak!!!

Pepo
04. 07. 2001
Dát tip
****!

...si piš, vyhledám !!! :-)))

Wopi
04. 07. 2001
Dát tip
*

Diana
04. 07. 2001
Dát tip
Líbí, kategorie nekategorie. Tip

Astalavista
04. 07. 2001
Dát tip
Nezbývá než souhlasit s Cavou, rs232.... Kategorie trochu mimo mísu...:))

Cody
04. 07. 2001
Dát tip
viz Cava...

Mea
04. 07. 2001
Dát tip
Kategorický sohlas ... a TIP!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru