Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

brno... pomaláč...

14. 06. 2008
2
32
4878
Autor
martinez

 

pátek 20.6.2008

jako obvykle - kdo potřebuje a stíhá to, tak 17.30 na Čáře u porculánu

jinak cca od 18 hod zasedneme k šicím strojům v oblíbeném Pomalém baru na Úvoze 

kdo potřebuje bližší info, najde ho v tu v klubu a nebo se zeptá mazanějších   :o)

 

možná a pokud jim do toho něco nepřijde, tak přijdou:

 Alojzia_W

Bluedragon

martinez / mořský koník

Michael.Alexa

Santi€

tanečník

Xtruh

woman

 

 


32 názorů

martinez
27. 01. 2011
Dát tip
no právě že nemohla v týdnu.. jen výjimečně - každej den do večera učím a pak dělám s malou úkoly a večeři a tak.. a dělala sem si legraci.. neboj - a Plzní sem jen projížděla kdysi dávno :o)

těša
27. 01. 2011
Dát tip
jé a teď jsem dostal strach, jestli někoho nemůžu urazit, i když jsem nikoho na mysli neměl. tak radši jako bych nic neřekl:) a co s tím pomaláčem teda - ať se vrátíme k tématu? - jestli chodíš pořád, tak bys mohla i v týdnu teda?

těša
27. 01. 2011
Dát tip
tak neznám tě, žejo, třeba už jsme se takhle někde viděli:-)) nebýváš občas v plzni? tam se mi to tak občas stávalo.

martinez
26. 01. 2011
Dát tip
to myslíš mne?! já chodím skoro dycky :oD

těša
25. 01. 2011
Dát tip
tak třeba v tom březnu, já mám ze svolávání davů hrůzu, by určitě buď nepřišel nikdo, nebo nějakej jeden nepředstavitelnej blbec, s nímž bych pak musel sdílet večer:)

martinez
25. 01. 2011
Dát tip
klidně si to vem na triko.. v rámci klubu a zkus něco svolat - já včil nijak moc akční nejsu a chystám jen první čtení koncem března asi :o)

těša
25. 01. 2011
Dát tip
ze čtyř set tisíc by se měl někdo najít i o víkendu, ne? mě to jenom tak napadlo, když jsem potkal ten brněnskej klub.

martinez
25. 01. 2011
Dát tip
no zopakovat to klidně možem.. :o) problém je že přes týden já moc nestíhám a o víkendu tu zas nebývá moc lidí

těša
24. 01. 2011
Dát tip
já chci taky s váma do pomaláče - tam se chodilo, když jsem ještě nebyl moravák? nechceš to zopakovat?

Bluedragon
20. 06. 2008
Dát tip
hej, proč nejsem zapsanej... kdybych nemohl, tak se ozvu ;-D

woman
19. 06. 2008
Dát tip
nemáš vůbec zač ;)

Grainee
18. 06. 2008
Dát tip
aaaa... a já opět nemůžu. aaachjoooo |:o(

martinez
18. 06. 2008
Dát tip
ráda, dyž tak hezky prosíš - a eště jednou díky :o)

woman
18. 06. 2008
Dát tip
tak mě plís taky zapiš ;)

martinez
16. 06. 2008
Dát tip
a kdypa se slavý svatý euro? :o)

Santi€
16. 06. 2008
Dát tip
hlásím se na předoslavu svého svátku;)

v létě,Haničko...ozvu se:o)

martinez
16. 06. 2008
Dát tip
stejně bych neřekla - ale ty řekni esi a kdy budeš chtít přijet :o)

a abys neřekla,tak*

taktak...

martinez
16. 06. 2008
Dát tip
tak :o)

to znamená,hani,že mohu přijet jedině za Tebou:o)

martinez
16. 06. 2008
Dát tip
a dyž to dáme kami v sobotu, budou brňáci mimo brno... to si nevyberu... čechomor je fajn, užij si to :o)

v pátek nestihnu vlak....ale také jdu na Čechomory:o) příště v sobotu,ano? bavte se hezky..,přeje sluníčko:o)

Alú
15. 06. 2008
Dát tip
Alú se hned přizná že se neobjeví! Alú přeci s Aurorkou jde pařit do Kijova na Julianles či jak... Mno a pak už jsou prázdniny... to je Alú trošku mimo, hlavně mimo Brno. Ale avi. očekávám:-). Bavte se!

Alú
15. 06. 2008
Dát tip
Alú se hned přizná že se neobjeví! Alú přeci s Aurorkou jde pařit do Kijova na Julianles či jak... Mno a pak už jsou prázdniny... to je Alú trošku mimo, hlavně mimo Brno. Ale avi. očekávám:-). Bavte se!

Alojzia_W
14. 06. 2008
Dát tip
ahoj, som na tom asi tak ako pstruh, totiz skusky, skusky. dam vediet 16. tak zatial.

martinez
14. 06. 2008
Dát tip
no myslím že bude sraz... doufám! :o) jak tě mám zaznamenat? možná? určitě? vůbec? už máš několik absencí, rozmysli se co odpovíš!!! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru