Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ocelové nervy máš

08. 09. 2008
4
18
2352
Autor
Patcheesa

ocelové nervy máš

občas na ně zabrnkám

jen lehce

symbolicky

nehraju příliš zběsile

nechci se totiž

o tvou ocel

roztříštit…

jsem celá ze skla

trochu tak studená

křehká

průzračná

přesto někdy

až k nevíře

nevyzpytatelná…

namoč si prsty do vína

a zahraj na mě taky

něžně

táhle

důkladně

a zkus si přitom nepořezat prsty

to by mě mrzelo


18 názorů

Patcheesa
10. 09. 2008
Dát tip
Aleši - plně souhlasím. Rebecco, já ji viděla naposledy v Ostravě v Parníku a byl to pro mě nesmírně krásný zážitek. Její smrt jsem nedokázala vůbec přijmout... když ale posloucháš některé její písně, tak to tam vnímáš.

ano, Nerez mě taky napadl v souvislosti s ocelí :o) a Navarová pak přešla ke Skleněné vrbě, přeci :o) btw: Zuzana Navarová mě nadchla svým postupem ke krystalicky čistým písním. Její zacházení s jazykem (českým...) je obdivuhodné.

Patcheesa
10. 09. 2008
Dát tip
Anetah děkujuuu!!! :)

Anetah
09. 09. 2008
Dát tip
Ten nový prvek kontrastu surovin ve Tvé poezii se mi líbí ;-) Tipuju *

Patcheesa
09. 09. 2008
Dát tip
Navarovou mám hodně naposlouchanou, ale pravda, spíše s Koa než s Nerezem. S Nerezem znám jen ty písně z alba Smutkům na kabát. Tak to jo, to si poslechnu, je to můj šálek čaje. Díky :)

Patcheesa
09. 09. 2008
Dát tip
jé, neznám... kdo to napsal?

Patcheesa
09. 09. 2008
Dát tip
ty jo, asi neznám... poohlídnu se po ní. díky :)

Honzyk
09. 09. 2008
Dát tip
..ja taky, znad Daisy Dee---?:)...uzasna...

Patcheesa
09. 09. 2008
Dát tip
aleš-novák: metalurgistka :) honzyk: díky za postřehy, prolog jsem tedy smázla :) alojs: titánové nervy máš, díky :) miroslawek: reggae mám ráda... velice.

Honzyk
09. 09. 2008
Dát tip
"stara dobra" mne neprijemne simra....treba jhako "stari dobri Beatles", "Stary dobry remeslo " a tak... .... --------"jsem presto az k nevire nevyzpytatelna" ve mne probouzi az neduveru.....

Miroslawek
08. 09. 2008
Dát tip
ocelové nervy máš a v každém vůni reggae

metalistka? :o)

Alojs
08. 09. 2008
Dát tip
přijde mi to mírně roztříštěné, ne až tak soudržné - jak bývá u tebe zvykem. ale kdo ví - možná je to optický klam :) líbí se mi závěr * ... a dost už ocele. ... titan je budoucnost!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru