Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

láska je...

10. 09. 2008
10
27
1740
Autor
Marcela.K.
láska je
když vím
že jediný na světě
se kterým bych si sedla do letadla
jsi ty

27 názorů

Marcela.K.
13. 01. 2021
Dát tip

Tak to jsem nevěděla, že toto je verunka :-)

 

Někdy je lokomotivou i máma...nebo táta :-) https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=381824


Kaj
13. 01. 2021
Dát tip

To je hezké.

Já to takto nemám, možná o něco přicházím, možná je to tím, že jsem muž. 

Máme známé. Ona si dělá pilotní zkoušky aby s ním mohla létat a vzít to za něj, kdyby se mu něco stalo. Také láska. 

 

LÁSKA

 

Láska je jako

Jízda s vagónem

Plným horké strusky

 

Tak dlouho se hrká

přes výhybku

Až se verunka překlopí

 

Struska zaplaví pražce

Koleje trávu a stromy

I kola lokomotivy

 

Lokomotiva

se změní na ostrov

v jezírku lávy

 

Co je verunka: https://www.fotoaparat.cz/fotogalerie/fotografie/270743/


Marcela.K.
20. 03. 2014
Dát tip

no, nevím, zatím mě stále jen přemlouvá... ještě se mi nechce :-)


over
20. 03. 2014
Dát tip

jéé...tohle je přesné a krásné a tolik vypovídající...*


Marcela.K.
20. 03. 2014
Dát tip

.


Marcela.K.
12. 09. 2008
Dát tip
opravdu jen náhoda... nic víc...

Lakrov
12. 09. 2008
Dát tip
> ...předvečer 11.9. Předpokládám, že náhodou. Jinak by to dávalo zcela jiný smysl (a mně skoro žádný)

Marcela.K.
12. 09. 2008
Dát tip
Mimochodem ...napsala jsem to v předvečer 11.9.

Marcela.K.
10. 09. 2008
Dát tip
píšu i miniatury...občas :-) Mám ráda, když to někdo umí a dokáže pár slovy říci hodně, ale na to je potřeba být "vyladěný" :-)

Alojs
10. 09. 2008
Dát tip
taková miniaturka... ale já jsem u tebe zvyklý na hmotnější záležitosti. hned jdu na ně.

Marcela.K.
10. 09. 2008
Dát tip
Myslím, že je krásný být spolu když letíte nahoru i padáte dolů ;-)

nostalgik
10. 09. 2008
Dát tip
Je krásné i když přesmutné společně nepřežít havarii ... ***

Marcela.K.
10. 09. 2008
Dát tip
Prolog pro čtenáře komentářů :-)) ,, Manžel mě pořád přemlouvá, že někam poletíme a já se bojím. Hrozně se bojím vlézt do letadla. Přitom děti lítají kam chtějí...a pro mě jsou muka, než se ozvou, že jsou v pořádku. Až teď mi jedna kolegyně, co jde do důchodu, říkala, že kamsi poletí a já na to, jestli se nebojí, že já mám z letadel hrozný strach. Ona mi na to řekla :,, Co... děti už jsou odbytý a když spadneme, budeme mrtví oba."

Marcela.K.
10. 09. 2008
Dát tip
:-))vy jste hrozní :-)) asi ten prolog zase smažu, protože ti, kteří vědí, chápou... Johanko, víš, jednou jsme se hádali s manželem večer v posteli, kdo umře dřív...a teď mi řekni, co je lepší :-) Lakrov, Lenko...nehledej v tom nic jiného než v tom je, prosím. Je to o něčem úplně jiném, než tam stále hledáš. Je to tak prosté - mít rád. Rozumíš! :-) Hábere, smažu ho, ten prolog...je zbytečný...dodala jsem ho tam, ale nemusí tam být, máš pravdu.

Lakrov
10. 09. 2008
Dát tip
Oddanost není úplně přesné slovo; zní tak jednostranně, skoro podřízeně. To, co září z téhle básně, je jako když :-) jsi odhodlaná se s někým pustit do čehokoli. Protože mu věříš, protože mu chceš pomoci, protože ho nechceš nechat v ničem samotného a taky proto, že víš, že on Tebe taky.

Háber
10. 09. 2008
Dát tip
aj bez toho úvodu je to jasné*

Marcela.K.
10. 09. 2008
Dát tip
Já vím, ale Lenka hledala něco, co jsem tam nedala a ani nechtěla dát... ,,je to přece tak prosté"...jak by řekl R.Thákur :-)

to je jiná...ale mě to bylo jasný od začátku, akorát pošťuchuju...

Marcela.K.
10. 09. 2008
Dát tip
ještě jednou...Lenkóóó :-)

Marcela.K.
10. 09. 2008
Dát tip
:-))) nezlob, Alešku! Máš tu prolog navíc... ...jo a Lenkóóó !

kdybych měl říkat lásko všem, s kterými jsem kdy letěl v letadle...

Marcela.K.
10. 09. 2008
Dát tip
moorgaane, moje láska nelže, ani nelétá ;-) alešku :-) pilot? Ano je to pilot o který se mohu opřít, který drží celou naši rodinu :-)

moorgaan
10. 09. 2008
Dát tip
láska je- mít křídla !!! netřeba letadlo.../**

je to pilot? :o)

Diana
10. 09. 2008
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru