Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám ráda

02. 09. 2001
3
0
1085
Autor
sleeper

Možná to není nic moc, ale na mě to fakt docela sedí.

Nemám ráda přetvářku,

tak proč se občas přetvařuju

Toužím po lásce,

tak proč nikoho nemiluju

Toužím po štěstí,

tak proč si po něm šlapu

Chtěla bych vše pochopit,

ale máloco chápu

Chtěla bych všem pomoci,

ale občas nepomůžu ani sobě

Chtěla bych najít pochopení,

ale je to těžký v téhle době

 

Mám ráda svý rodiče,

i když jsou občas v jiným světě

Však to moc dobře znáš,

občas prostě každej štve tě

Mám ráda svý kamarády,

tak proč se s nima hádám

Jsem jen člověk, občas protivná,

ale mám ráda,

mám ráda,

Fakt mám ráda!


Danny
03. 09. 2001
Dát tip
mám rád když se někdo ptá "proč". tipík

Diana
03. 09. 2001
Dát tip
Bezejmenný:Je to jasné, díky, že sis dal práci.Věřím, že budou rádi i jiní.

Čmelák
02. 09. 2001
Dát tip
Příliš mnoho otázek a příliš mnoho myšlenek na tak málo slov - ale čas ti odpoví! Měj ráda - miluj - žij jako dosud - a všechno - UPLNĚ VŠECHNO BUDE DOBRÝ!!!

Diana
02. 09. 2001
Dát tip
Neboj, to sedí na každého! Já tě například chápu i v téhle době! Dobře napsáno. TIP Čmelák. Já si naopak myslím, že jde jen o jednu myšlenku:rozpor v sobě a jeho projevy navenek.

Bezejmenny
02. 09. 2001
Dát tip
Čmelák - životní optimista. ;o)))))
Ale jedna myšlenka na báseň to je dosti prvoplánové, Diano. ;o)))

Diana
02. 09. 2001
Dát tip
Bezejmenný: prosím, vysvětli prvoplánové a vlastně vysvětli vše. Mám"polopatovité" chápání.(Po lopatě)

Bezejmenny
02. 09. 2001
Dát tip
Okay. Prvoplánové je to, co je napsáno takovým způsobem, že nad tím nemůžeš příliš přemýšlet. Není totiž o čem, vše bylo autorem polopatovitě vypsáno. Něco, co nemá žádný literární podtext nad kterým lze uvažovat. Víš, podstata literárního vyjádření je právě v tom, jak vybudit v jiných lidech určité myšlenky. Lidé s literárním talentem dokážou pomocí náznaků a nepřímých vyjádření, používáním paralel, symboliky, a dalších jemných fines literárního umění dovést svého čtenáře tam, kde ho chtějí mít. Když čteš takovou báseň, zjistíš, že se v tobě rodí intensivní pocity, u nichž ani nevíš, kde se vzaly. Básně, které nejsou prvoplánové lze vysvětlit (standartní školní formou "co tím chtěl básník říci") třeba i několika způsoby, a každý je jiný, a všechny mohou být zdůvodněné. ;o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru