Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tíha srdce

15. 06. 2009
10
12
2934
Autor
Water Lily

Natacha Atlas - Gafsa: http://www.youtube.com/watch?v=FxvPx3pcbtw Je těžké říct, zda-li svět ve kterém žijeme je skutečný, nebo jen sen.

Upadlo mi v jednu chvíli srdce,

olověné závaží padlo do hlubin vláken měkkých vnitřností.

Gravitace svýma dlouhýma rukama tahá dolů a dolů.

Kůže se napíná, králičí kožka na dveřích kůlny plné dřeva a myší.

Závaží mysli,

kapky z chromu a mědi.

Na vláscích tenkých jako slib, jako noc, co pne se nad létem.

Visí má myšlenka na Tebe… .


12 názorů

Gadeiros
18. 03. 2010
Dát tip
´Na vláscích tenkých jako slib, jako noc, co pne se nad létem.´ Dobrý, moc dobrý.

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
*

Water Lily
21. 08. 2009
Dát tip
Díky:-).

pro mne zajímavé *

Až na to s tou gravicí...to mi přijde dost"světské"oproti zbytku, se mi to líbí. Dýše z toho jakási nostalgie*

beruška
22. 06. 2009
Dát tip
WOW...moc hezké..tip

Water Lily
19. 06. 2009
Dát tip
Díky:-) To Whispermoonlite...když něco napíšu, nechávám to už tak, možná někdy až nebudu, tak zaujatá vůči té věci-v díle, tak to škrtnu, ale teď mi to sedí, tak jak to leží a běží:-).


To je pěkný, hlavně ta nenásilná a jemná obraznost, tak samozřejmě metaforická. Zkusila bys škrtnout "padlo" z 2. verše? A možná i v tom třetím je ještě moc slov (mám jedno na mysli), rytmus se tam nechce rozběhnout.

Bíša
16. 06. 2009
Dát tip
Tip.

Elleanor
15. 06. 2009
Dát tip
člověku při čtení opravdu těžkne srdce...*****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru