Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hořká závist

31. 07. 2009
15
23
1997

Na našem malém městě se nic neutají...je tu na prodej hotel Cristal...

Znuděný vycházím z penny marketu a vidím známého,z kterého už na dálku čiší zvědavost...
je jak na gumě,nejraději by se mě zeptal....kde děláš?Kolik za to máš?
Ale,jelikož se už několikrát odpovědi nedopídil,jen tak suše prohodí...co maj?
Nechci se vybavovat a v okamžiku našeho střetnutí,mávnu rukou...ááále koupil jsem krystal,ani se nezastavím a přidám do kroku......
....on tam stojí,jedno oko se mu zalilo prasklou žilkou,hlavou se mu honí...kde na to vzal?
.....a nepřejícně křikne.....no jo, to má někdo štěstí v životě.
Cuknu koutkem úst,těším se na domácí pohodu......krásně si ho osladím.

23 názorů

Pobavilo.


...jo* právě mi krystal došel a na nový nemám :)


jasně,že v dobrém...jak jinak,ale smát se můžeš mým velkým uším...třebas

myslím v dobrém smyslu...to není posměšek

tak ti dík

tak nějak vtipně napsané

Makoves
18. 09. 2009
Dát tip
Jednoduše skvělé.

avox
08. 08. 2009
Dát tip
Je-li prolog, netřeba poslední větu... kdybys ten prolog nenápadně zakomponoval do díla, mohla vzniknout hezká hříčka, takhle z toho čiší spíše taková škodolibost, škoda...

:o)) to je dobrýýý***

BigBivoj
07. 08. 2009
Dát tip
:))*

Prosecký
03. 08. 2009
Dát tip
Jako nápad to není špatné, ale chtělo by ještě ozvláštnit. Dobrá slovní hříčka, ale jistě by se kžadému z nás psalo s větší lehkostí, kdybychom hotel Craytsal vlastnili a měli loajální personál.

Bíša
01. 08. 2009
Dát tip
Hmm...

to máš pravdu Bíšo rozmilý..ne ne je to Železný Brod...městečko v českém ráji...líbezné,leč mrtvé

Bíša
01. 08. 2009
Dát tip
Že by Rosice... Majetek štěstí nepřináší...

jsem rád,že jsi se zasmál ..díky)

děkuji přátelé

Štěpota
31. 07. 2009
Dát tip
Promiň, nečetl jsem prolog, přesto mě to pobavilo, i tací lidé jsou.

Štěpota
31. 07. 2009
Dát tip
Třeba si myslel, že jsi koupil Zetor Krystal, ten traktor se tak nějak jmenuje. Tip.

Impresse
31. 07. 2009
Dát tip
:-)*

Pacer
31. 07. 2009
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru