Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JIP

04. 08. 2009
3
17
1609
Autor
Dalek
 
JIP

vraž to tam
pokud možno napříč
a všemi ostrýmy hroty nahoru

čas se zastavil

PÍP

borovice za oknem
bílá modrá bílá modrá
šedé masky preludují po chodbách
PÍP
houpačka z teploměru
z pod oprýskaného laku
zírají příšerky zanechané čímsi
PÍP
mimoúrovňové křižovatky
šedomodrých proužků ubrusu
projíždějí otázky v hadičkách
PÍP
metr volnosti na každou stranu
nedýchejte dýchejte nedýchejte
PÍP
tak co mám k sakru dělat
v čase nataženém do kruhu
CHCI DÝCHAT!

17 názorů

Marcela.K.
29. 08. 2009
Dát tip
:-) jsi směšný . Ne po jedné kritice, byl jsi u mně už dřív)Zatoulaná) a já mám ve zvyku svým "komentátorům" návštěvu oplatit - alespoň ze slušnosti a pokud máš v sobě tolik "upřímnosti", že dokážeš napsat negativní kritiku, měl bys mít i tolik statečnosti ji unést, pokud Ti ji někdo také napíše. Napsala bych Ti ji stejnou i v případě, že bys mi napsal kritiku kladnou. Přečetla jsem několik Tvých dílek, ale napsala jen asi dvě či tři kritiky, protože bych se v podstatě všude opakovala. Z Tvého psaní je příliš cítit chtění...ale poezii jsem tam, bohužel, nenašla...třeba by bylo lépe, chceš-li psát, kdybys psal prozaické texty...nevím.

Dalek
29. 08. 2009
Dát tip
Velmi úsměvné.. "opakovaně navštívil", "vydírání","cítit, jak moc bys chtěl napsat báseň" A to všechno po jedné mé kritice Tvého díla. Neboj se, už pod žádné Tvé dílo nikdy nic nenapíši, kde nejsem zván, tam nechodím.

Marcela.K.
29. 08. 2009
Dát tip
:-) podívej, opakovaně jsi mě navštívil, je pochopitelné, že jsem chtěla vidět, jak píšeš. Tu kritiku nemůžeš unést, jak vidno, Ty. Jinak bys tu "nevydíral" nějakým "přežitím"... to co jsi napsal na téma Jip není poezie a neudělá ji z ní ani Tvůj prožitek ...pokud ho neumíš lépe zpracovat.

Dalek
29. 08. 2009
Dát tip
mylenka: Zhrzená uraženost je skoro to nejhorší, co může být. Nejsi schopná unést krtiku, tak... Jinak k této básni...až si tu JIPku sama prožiješ ( a přežiješ), tak pak možná budeš i číst.

Marcela.K.
29. 08. 2009
Dát tip
Píp dělají kuřata...na Jipce jsem byla, takže ... Je to opravdu bez poezie...a ani popis to není... prostě jen v tom je cítit, jak moc bys chtěl napsat báseň, ale bohužel...

Dalek
09. 08. 2009
Dát tip
To A.H. Tys nebyl nikdy na JIPce, že? Jinak bys věděl, co je to za zvuk.

Dalek
09. 08. 2009
Dát tip
To A.H. Tys nebyl nikdy na JIPce, že? Jinak bys věděl, co je to za zvuk.

A.H.
09. 08. 2009
Dát tip
"PÍP" -> to je nějaká nová cimrmanovská zvuková konstanta?

intenzivní péči jsi tomu věnoval...t.

Nérea
04. 08. 2009
Dát tip
Čas se zastavil, ale přesto odpípává

poslední dvě dvojice chápu

Fuk
04. 08. 2009
Dát tip
jasne ze oba aspekty su velmi dolezite. Si necital J.Urbana- Utrpenie mladeho poeta? Nasu slovensku prirucku pre zacinajucich poetov:) Forma a obsah su rovnocenni partneri, navzajom sa doplnaju a podporuju:) ale vazne, dost dolezite

Dalek
04. 08. 2009
Dát tip
to Fuk a je důležitá forma, nebo obsah? Je to pouhý zápis skutečnosti.

Fuk
04. 08. 2009
Dát tip
ale inak kruh do casu dobry..

Fuk
04. 08. 2009
Dát tip
ma aj nejaky iny vyznam tato forma ako pocit chaosu?

moje oblíbená... vždy mne dostane... silná... děkuji

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru