Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez podpisu

25. 01. 2010
19
19
3212
Autor
Marcela.K.

Pacient může souhlas s hospitalizací projevit i ústně. V tom případě je nutný podpis svědka.

strachu se lesknou oči

seděl v hospodě

 po dvou pivech

spadl ze židle

a už se nepostavil



úzkost nemůže pohnout pravou polovinou těla



souhlasím

kývne…

nadzvedá hlavu

aby mu přivázali kolem krku anděla



teď se rozhlíží po pokoji

a bojí…



bezmoc leží naproti


u okna  váhá  vykoupení


jen vedle něho

na lůžku

čeká naděje

že zítra odjede domů





lesknou se mu oči

když  říká

děkuji





19 názorů

Print
18. 02. 2010
Dát tip
*!!

...jo,neojeté téma,fajn*

ruprecht
26. 01. 2010
Dát tip
to mi děláš naschvál... jak tohle mám okomentovat vtipně?! počkám na něco veselešího a zatím jen tip... PS: a do odvolání nechodím do hospody...

guy
26. 01. 2010
Dát tip
*

Háber
25. 01. 2010
Dát tip
*

Arlea689
25. 01. 2010
Dát tip
" ...." to je poezie :-)

kjkszpj2
25. 01. 2010
Dát tip
pŘipomíná mi to osud jednoho mÉho kamaráda...TIP

Marcela.K.
25. 01. 2010
Dát tip
Ne, Jiří, byl to jen "čtyřlůžák" - bezmoc, vykoupení, naděje a strach... leželi tento víkend na jednom pokoji. Myslím, že dnes z nich tam už zůstal jen jeden. Ten s nadějí odjel domů, ale nechal ji tam pro bezmocného, kterého překládali na jiné oddělení, ten u okna je jistě v této chvíli už vykoupen a doufám, že trochu naděje tam zbylo i pro toho s lesklýma očima. Dík za pochopení.

nostalgik
25. 01. 2010
Dát tip
Mohl to být i pětilůžák.. To páté lůžko právě odvezli s pacientem někam, kde bezmoc je bezmocná, vykoupení naplněno a naděje zbytečná.Tam byl hospitalizován a také bez podpisu.

Marcela.K.
25. 01. 2010
Dát tip
Jako bys tam byl :-) děkuji.

zasil
25. 01. 2010
Dát tip
Já bych to Tipoval na čtyřlůžák ;)

Marcela.K.
25. 01. 2010
Dát tip
Neumíš číst a neumíš počítat a chybí ti cit pro detail... tvůj ranní koment byl jiný. Klidně si založ další nick, když se Ti uleví :-) Děkuji za editaci, prolog byl původně delší o jednu vloženou větu - ta zmizela, čárka zůstala, už je opraven.

jájinka
25. 01. 2010
Dát tip
bolestně krásné a...hluboce lidské...! ...první ranní verze však byla jiná... to mě nutí až k pláči... nepochopitelná čárka v prologu straší dál.... .. 1. nemá být "odejde domů?" 2. V které nemocnici ? Dvoulůžák ? ...asi nadstandart... 3. je mi líto, že jste nenapsala, jak mu byl cítit pot nebo jak mu páchlo z úst: to umíte mistrně... 4. ne abyste dala na ty, kteří vám napíší a o tiché hysterii a citovém vydírání, jež z vašich děl čiší! takže bez tipu, bo-hu-žel...až opravíte interpunkci v prologu(opravdu nesmyslná), myslím, že bych mohla přimhouřit oko...! Vaše Jája....

taky bych chtěl košilku s křídly*

Atlantis
25. 01. 2010
Dát tip
Ze života ráda*

dadadik
25. 01. 2010
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru