Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 430 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+3 neviditelných
MÁ PÍSMÁK T*LENT?
datum / id05.11.2010 / 370197Vytisknout |
autoraleš-novák
kategorieBlbůstky
zobrazeno8580x
počet tipů5
v oblíbených1x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
MÁ PÍSMÁK T*LENT?

tvůrci nové písmácké soutěže "vtipně" použili známých žijících postav ke glosování

soutěžních děl. Zdá se to někomu, kromě organizátorů samotných, vtipné?  A proč?

Není to v rozporu s písmáckými pravidly (viz Uživateli je zakázáno registrovat takové

přezdívky, které by bylo možné zaměnit s již existujícími přezdívkami)?

Ano, Zdeněk Svěrák není jen přezdívka...nicméně náhodný kolemjdoucí by mohl nabýt mylného

dojmu, že Halina, Ozzák nebo nedejbože Agáta sem skutečně chodí...




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

12.11.2010 20:53:02dát kritice tipOctopus Syd
no, tak tomu sa už vraví logika, to hej...
12.11.2010 16:17:31dát kritice tipJanina6
Já tu též dlouho nebyla, ale teď jsem teda koukla, co přibylo... a nebudu radši řikat co... :-) No, hlavně ať soutěž jede, já už pár soutěžních dílek přečetla a okomentovala a úplně špatné to nebylo.
12.11.2010 16:09:53dát kritice tipToscana
Janina6 - byla to jen reakce na to, že mi odtud naskákalo asi 15 avi - tak jsem to vzala taky šmahem, když už jsem tu byla... Ne, nenudím se ani málo, taky proto jsem tu byla dnes až po týdnu pauzy...
Octopus Syd - dtto
12.11.2010 16:03:13dát kritice tipJanina6
Toscano, to jsi nás vážně tímhle avi obeslala všechny? Chtělas něco, nebo se jen nudíš? :-)
12.11.2010 11:45:46dát kritice tipOctopus Syd
odkiaľ si prišla na to, že sa nudím?
12.11.2010 11:16:02dát kritice tipsepotvkorunachstromu
..toscano..já už tu diskusi dávno nečetla a ani se mi nechce..už to šlo..:))
..dnes je na programu další diskuse..:))
12.11.2010 11:10:59dát kritice tipToscana
ŠEPOTE, mi už to snad ani jako sranda nepřipadá... :o/
12.11.2010 11:03:16dát kritice tipsepotvkorunachstromu
--no co..sranda musí být...))))))
12.11.2010 10:47:03dát kritice tipNorsko 1
avi vracím v ještě lepším stavu, než jsem ho obdržel
12.11.2010 10:44:24dát kritice tipToscana
Ježiš, vy se teda všichni musíte nudit... :o))))))
11.11.2010 13:52:02dát kritice tipaleš-novák
času máme všichni stejně, jde jen o jeho organizaci :o)
11.11.2010 13:49:32dát kritice tipLakrov
redaktor prózy
Pro ty, již mě avizovali:
Po přečtení avizujících komentářů souhlasím se zastánci neutrálního názoru, tj. neobdivuji leč nezatracuji.
A po přečtení ostatních komentářů žasnu nad tím, kolik má někdo času.
Děkuji za avízo.
10.11.2010 16:59:17dát kritice tipaleš-novák
no jo, no...ať se vám to daří :o)
10.11.2010 15:48:41dát kritice tipmořský koník
co naděláš, aleši, charakteři jako ty to maj na světě mezi náma ostatníma těžký..

a na první pokus sem četla:
na vzneŠené argumenty věČně reaguji
což mi tak ňák sedlo líp :o)

asi sem vážně měla teda kleknout a prosit
08.11.2010 18:39:26dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Tvář co vypadá jako prdel! :D

Mně to furt nedává smysl. Kdyby to byla jen organizace... Ale ty máš snad nějaký dar, že vidíš samý porušení pravidel nebo nedodržení zadání u toho a onoho?

KRCYHLE měla to štěstí, že neměla v zádech aleše.
08.11.2010 12:32:31dát kritice tipaleš-novák
vy jste vyhlásili novou soutěž, já jsem na to téma otevřel diskusi. Když na vznesené argumenty věcně reaguji, následuje ironická poznámka. Nastavuji tedy ještě druhou tvář...
08.11.2010 12:10:59dát kritice tipmořský koník
aleši, a kleknout si a pěkně poprosit sem taky mohla, že? o něco co sis od nás "půjčil"..
a s těma termínama.. prostě byla jednou týdně soutěž typu KOULE a protože mám občas záchvaty zdravého uvažování, připadalo mi že to Písmáku stačí - nemyslím že by se někomu chtělo soutěžit skoro celej týden v kuse.. furt pryč
a tímto si myslím sem už vyčerpala vše co ve mně vězelo ohledně daného problému, tož tak :o)
08.11.2010 09:03:47dát kritice tipmilacek_narodov
:)
08.11.2010 08:36:44dát kritice tipaleš-novák
malík urvi :o)
08.11.2010 08:34:23smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.11.2010 07:56:30dát kritice tipaleš-novák
"prosíme všechny odpůrce soutěže, aby kolem ní vytvořili co největší haló, máme to rádi a potřebujeme to" ...tak si nestěžuj , Marvine :o)
08.11.2010 06:18:32dát kritice tipŠpagáta Vanychová
A! vypadlo a! Pardon.
08.11.2010 06:18:05dát kritice tipŠpagáta Vanychová
Milácik národov: Ty jsi zkrátk miláčik..:-)))

Tragi, taky Tě miluju!

(vypečená diskuse):D
08.11.2010 01:00:41smazaný uživatel
smazaný uživatel
07.11.2010 17:41:30dát kritice tipmoorgaan
Dero, LaMoute, Syd, StvN..vlastne proti tomu projektu nic nemaji !.. tak co se tu resi?..jsou ADMINI?.. jsou!!
...tak je na nich, zda ANO ci NE...respektoval bych svobodu vyhlasovani ruznych soutezi, je na kazdem z nas, kdo a jak se jich zucasni - pokud proti tomu nema nic ADMINISTRACE, pak je to demokraticke a tim padem i spravne!...
..me toto vubec neoslovilo, nelibi se mne to a tak se nezucastnuji..to je vse!..
...mel jsme rad K.O.U.L.I - byla neco co bylo nekopirovane, mela zabavnou a vtipnou formu bez radoby komickejch "ksichtu"- mela jednoduchy rad, celke spravedlivej bez velkych zasahu porot atd atd..neni treba vysvetlovat, proc se to libilo mne!- treba se to jinem nelibilo...
..ale na Alesovu otazku?..
ad1/ mne to vtipne nepripada, ale to neznamena, ze to neni vtipne, ja nejsem ten, kdo rozhoduje o tom co je a neni vtipne!- tudiz, asi psatne polozena otazka!
ad2/ Pismacka pravidla se daji vysvetlovat ruzne - tudiz muze byt i ruzny vyklad - paklize dle pravidel je ze strany ROZHODCU vse v poradku, pak to neni v rozporu s pravidly!
07.11.2010 14:16:45dát kritice tipShelma
Nehanob dila druhych lidi, snizujes tim uroven nejen svou, ale i celeho literarniho serveru. Kazde dilo tu ma sve ctenare, neni to o poctu, ale chuti neco tvorit a neco sdelit. V dnesni dobe je to celkem vzacna vec, na to bychom meli myslet predevsim.
07.11.2010 13:36:28dát kritice tipaleš-novák
a pokud jde o kolizi koule/krychle, tak koule vycházela vždy v úterý. Krychle po prázdninách 5.9.(neděle),23.9.(čtvrtek), 30.9.(čtvrtek) a 18.10.(pondělí).

úterky byly volné pro kouli :o)
07.11.2010 13:27:38dát kritice tipaleš-novák
když jsem 5.9. vyhlašoval krychli slovy " prázdniny v háji a K.O.U.L.E. pořád nikde... že by všichni koukali na Talentmánii, aby se inspirovali?", netušil jsem jak blízko jsem pravdě :o)
07.11.2010 13:23:37dát kritice tipaleš-novák
a jo tak...:o)
...a co třeba poslat nějaký vzkaz, ať už tu krychli nechám, že bude koule? :o)
07.11.2010 13:18:31dát kritice tipmořský koník
koník kerýho to zajímá je jen jeden - a myslím že to víš
a takže co není televizní se krást može?! to je ten princip?
a víš proč se KOULE už nerozjela? protože ty si po prázdninách neskončil.. a nač mít dvě stejný soutěže prakticky ve stejnou dobu..
07.11.2010 12:50:11dát kritice tipaleš-novák
koníku, krychle byla původně kratochvilná zábava na prázdniny, než se vzpamatuje KOULE. Nepoužíval jsem tam žádnou televizní nápodobu, pokud tedy má jít o princip. Kdo mohl vědět,že KOULE se už nevzpamatuje...
avi všem koníkům :o)
07.11.2010 11:17:05dát kritice tipsepotvkorunachstromu
:)))))))))))))))))))))))díky za zpestření pracovní neděle...)))))))))
07.11.2010 11:11:54dát kritice tipQuentin
Ale když ty soudní pře jsou takový FUN!
07.11.2010 10:59:50dát kritice tipsepotvkorunachstromu
:)))))))))))))))))azurku...)))))))))))díky...)))))
07.11.2010 10:56:03dát kritice tipazur
shelma: sepot píse ve srovnání s tebou tak dobře, že se to srovnat ani nedá. aha.
07.11.2010 10:18:51dát kritice tipmořský koník
já jen k alešově poznámce jak se mu nelíbí kopírování soutěží - myslíš to opravdu vážně? takže se doufám stydíš za svou krychli!?! nebo ti de o něco jinýho než princip?
jinak teda se vyjadřovat nebudu, páč víte, kam patřím.. ale! nevíte kdo su! :o)
07.11.2010 01:34:15dát kritice tipbaaba
...tak.tak, aleš stvořil největší blbůstku (dílo + komenty) jakou jsem u něj kdy viděl a za to
o b r o v s k ý
TÉ!*** :O)
07.11.2010 01:13:42dát kritice tipsepotvkorunachstromu
octopus..:))))))))))
..můžeš mi citovat inkriminovaný idiotismus?
07.11.2010 01:08:04dát kritice tipsepotvkorunachstromu
..ale to víš šelmičko..já se z toho aspoň vyspím..:)
07.11.2010 01:07:15dát kritice tipOctopus Syd
keď zo seba spravím idiota, treba sa tváriť, že ma nikto nepochopil... to je jasné
07.11.2010 01:01:34dát kritice tipShelma
Běž se raději vyspat Šeptando, obě víme z čeho :-) Brou Tě Kůrko
07.11.2010 00:59:19dát kritice tipsepotvkorunachstromu
..octopus..stupidita je záměrná..ovšem kdo nechce nepocdhopí..:)
07.11.2010 00:52:11dát kritice tipOctopus Syd
sepot: mne na tvojom príspevku nevadí, že je vulgárny, ale stupídny :ˇ)
07.11.2010 00:52:09dát kritice tipsepotvkorunachstromu
..raději okorála kůrka než sametový povlak snoubícící se růžemvzícím povlakem prostřídáným rubínem .--ba diamanem..a kvetoucím leknínem na sametu perlové noci..:))
07.11.2010 00:48:54dát kritice tipsnake_01
korektor, redaktor poezie
To se nám to ale rozohnilo, a jak to začínalo nevinně... :o)
07.11.2010 00:28:56dát kritice tipShelma
Trhni si Šeptálku, elitu v korunách stromů mám na háku, nicméně máš recht, Tvé okoralé stromové kůrce by nějaká réva sedla :-)
07.11.2010 00:24:15smazaný uživatel
smazaný uživatel
07.11.2010 00:23:17smazaný uživatel
smazaný uživatel
07.11.2010 00:22:31dát kritice tipBig_George
Aleši, ty si fakt číslo.
07.11.2010 00:10:58dát kritice tipsepotvkorunachstromu
..SCHELMO!!!!!!..nezklamala jsi mě!
..fakt miluju tydle mentorský typy!
..tvá tvorba mluví za tebe..zapmněla jsi tady přidat nějakou ozdůbku.pnoucí révu..nebo tak něco..
07.11.2010 00:02:25dát kritice tipaleš-novák
tak jo, ještě jednou jsem změnil kategorii :o)
07.11.2010 00:01:59dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
SOUTĚŽ BUDE!
07.11.2010 00:00:31dát kritice tipShelma
Čtete to vůbec po sobě? Mám pocit že ne, kdyby ano, museli byste si nadat do ...slušně řečeno furiantů. Místo napadání a rádoby megafórů byste si měli dát čaj na uklidnění a začít tvořit. Protože tvorba může potěšit nás všechny, tyhle žvásty pouze elitu "vyvolených". Na podobné blbiny a srandičky je tu sekce Blbůstky.
06.11.2010 23:42:37dát kritice tipsepotvkorunachstromu
..tak si čtu a je mi krapet smutno..jak by řekla Brackenringe..copak nesereme všichni stejné hovno???????
..asi ne!
..NĚKTEŘÍ PROSTĚ SEROU DIAMANTY!!!!!!!

..omlouvám se za to.že jsem tak vulgární..
06.11.2010 23:35:19dát kritice tipBig_George
Mně to taky Márvine netrápí. Ani trošku.

A upřímně řečeno, čekal jsem ostřejší řežbu.

Tak snad příště.

A dobrou........
06.11.2010 23:30:50smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 23:23:43dát kritice tipBig_George
Náhodný kolemjdoucí s největší pravděpodobnoistí PC ovládá lépe, než si myslíte.

Co se týče pravděpodobnosti pádu letadla, to si říkali zřejmě všichni, kteří do těch spadlých nastupovali. To je taky slabý.
06.11.2010 23:21:13dát kritice tipmilacek_narodov
Ale že ses nasrala, Agátko, když dnes mamku vyřadili z tanečků? Tak buď skromná, budiž ti to výstrahou a hezky objektivně porotcuj !
06.11.2010 23:20:28dát kritice tipBig_George
Nějak vám docházejí argumenty.

Vytrháváte věci z kontextu a opakujete se. Ale na pořádnou a hlavně věcnou diskusi se nezmůžete.

Břídilové.
06.11.2010 23:11:37smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 23:09:44smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 23:06:58smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 23:06:37dát kritice tipBig_George
Hoši, vaše demagogie nezná mezí.

Samozřejmě že vím, jaký je rozdíl mezi přestuupkem a trestným činem. Nicméně obé se jaksi vyšetřuje, spousta lidí vás prudí a tak dále.

Vy dobře víte, kam moje návrhy míří. Ovšem to je vám nepohodlný, haním vám vaše poněkud slabomyslný bejby. To je ten pravý důvod vašeho vzteku.

Nemáte ani zbla nadhledu, o nějaký seberaflexi ani nemluvě.

06.11.2010 23:06:05smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 23:01:27smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:58:45smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:56:20smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:55:28dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
a co kdyby sme pro jistotu smazali tebe bigu, jen tak, kdyby si náhodou zatím nějakým neprokázaným způsobem, ohrožoval písmák :D já si třeba myslím, že by se možná našel nějakej zákon, podle kterýho tady nabádaš k nepravostem, jako třeba k mazání neškodnejch soutěží, což by pak bylo na Dasse :D

Smažme Biga! :D
06.11.2010 22:53:47smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:50:05dát kritice tipBig_George
A to, že něco není trestným činem, ale přestupkem, je v této chvíli irelevantní.
06.11.2010 22:50:00smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:49:22smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:47:32dát kritice tipBig_George
Márve, chyba.

Ti dva v Míšovi a Ríšovi se za známý osobnosti vydávájí tak, že je jednoznačně vidět, že to originály nejsou, kdežto ve vaší soutěži jsou originálná jména i fotky. A Aleš se ptal na to, jestli by si náhodný kolemjdoucí mohl myslet, že sem jmenovaní skutečně chodí.

Takže polopatě:

"Náhodný kolemjdoucí" by si skutečně mohl myslet, že jmenovaní sem chodí a jejich vyjádření, podpořená autentickými fotkami, jsou opravdová.Dotyční by se mohli dožadovat nápravy dle tebou zmiňovaných paragrafů a ještě podle autorského zákona (v případě toho, kdo má autorská práva na Ozzáka).

Je to čistá teorie, nicméně pravděpodobnost takového konce není vůbec nulová, vzhledem k počtu trotlů, kteří by se něččeho takového byli schopni ujmout.

Nikde jsem netvrdil, že by případný spor dassler prohrál (asi ne), nicméně by se mohl naštvat a Písmák prostě vypnout. Aby měl klid.

Jak se zachová, je jeho věc, já na jeho místě bych prostě tu soutěž z výše popsaných praventivních důvodů smazal nebo vás aspoň přiměl k odstranění všeho, co by mohlo vést ke zbytečným komplikacím.

Stačí?
06.11.2010 22:46:57dát kritice tipOctopus Syd
ja by som aj niečo povedal, ale nechce sa mi zase verejne ospravedlňovať...
06.11.2010 22:46:48dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Rozumí někdo tomu co ta blábola říká?
06.11.2010 22:42:07dát kritice tipaleš-novák
podepsal bych Derův komentář v 22:36:27. Hodně se mi nelíbilo už písmácké Superstar. Soutěž se tu dá vyhlásit i docela normálně, bez televizní reklamy.

Všichni už tu řekli co chtěli, tak myslím, že je na čase diskusi ukončit. Zavírám v 23:00
06.11.2010 22:41:44dát kritice tipLaMouette
Kostko.. vsak taky tech komentu ke vsemu .. co Te otravuje je vsude neuriekom..:-) ze Ti to tedy va.. dyz to delaj wostatni.. difny.
06.11.2010 22:40:40smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:39:43dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Dero, koho zajímá co tě otravuje jako uživatele. Mě toho taky spoustu otravuje. Soutěž je tu pro ty, který neotravuje, nikdo tě nenutí si to číst a nechat se otravovat, vážně, nevim jestli si tu možnost zvážil, ale vůbec se o nás nemusíš zajímat. Nebudeme tě žalovat za to že si nás nevšímáš, slibujeme, viď márve.
06.11.2010 22:38:03smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:36:37dát kritice tipLaMouette
Jurasku.. rozhodne.. nekolik souprav.. a wokamzitej wodjezd..:-)
06.11.2010 22:36:30dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
bigu, neustále tu strašíš jak je jiná doba, ale neupřesňuješ jaká, nežiješ ty náhodou někdy v roce 2060 nebo tak? Nechceš si jít hajnout, už toho na tebe byla dneska moc, viď? :D:D:D
06.11.2010 22:36:27dát kritice tipDero
admin, korektor
Já jsem napsal, že ten projekt budu z pozice admina přímo bránit. A myslím to vážně.

Ale coby normálnímu uživateli se mi nelíbí. Otravují mě fotky v komentech, otravuje mě provedení, rétorika a v poslední řadě i předloha. To je můj soukromý názor založený na emocích. Ovšem svá rozhodnutí se snažím na emocích nezakládat. Je nyní vše jasnější?
06.11.2010 22:35:42dát kritice tipLaMouette
Marve.. to budete je i na me? Pac esliva jo.. tak sem si nigde nevsimla.. ze bysem netso podobnyho rekla. A co s tim ma co delat StyvN?.. nebo nechapu.. proc zminujes zrovna jeho.. rekl tu svuj nazor.. stejne jako ostatni.. a Ty ocenis jen jeho.. a ostatnich ne?.. neni to treba prave proto.. ze ty nazory byly jiny?
06.11.2010 22:34:41smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:34:37dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Já nevim, ale třeba takovej kalendář míši a rýši je to samý, taky se tam často vydávaj za známý osobnosti a na internetu se to vesele vysílá, já myslim bigu, že ti docházej argumenty a tak plácáš :D:D:D
06.11.2010 22:30:42dát kritice tipBig_George
Od dob TELE-TELE uplynulo už hodně vody. A v oblasti, o které mluvíme, bohužel špatným směrem. Dneska už by tohlencto v TV neprošlo ani omylem - pročpak si ty naivko myslíš, že vymizely skoro všechny satirický pořady a ty co zbyly stojí za kulový?

Lamí, myslím, že oba plýtváme energií, což takhle nějakou železničářskou tématiku, to bude lepčí, ne?
06.11.2010 22:28:58smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:22:58dát kritice tipDero
admin, korektor
Marvine, doufám, že se jednou dočkám toho, že budeš nejen registrovat cizí názory, ale také chápat, že za každým solidně formulovaným názorem je něco, nad čím by ses mohl opravdu zamyslet místo apriorního odmítání a bagatelizování.

A mohl bys mi, prosím, vysvětlit, co konkrétně považuješ za buzeraci? Nejsem si jistý, jestli mluvíš o mém chování, nebo o něčem jiném.
06.11.2010 22:21:26dát kritice tipaleš-novák
:o)))))
06.11.2010 22:20:57dát kritice tipLaMouette
Marve.. proc se tak stetis?.. proste tu nekeri projevili pouze wobavu.. by s tim nebyly problemy.. Nigdo nema nic proti soutezeni a zabave.. ale dyz rekne proste jiny nazor.. nez mas Ty.. tak to wokamzite.. mam ten pocit.. povazujes za utok na Tebe.. resp. na Vas. Je zvlasni.. kolik krytyky wod Vas museli snest jini autori.. a dyz se proti Vam wohradili.. ze se jim Vase krytyka nelibi.. tak sklidili akurat to.. ze nejsou schopni zadnou krytyku unest..atd atd. Zkusil ses nad tim zamyslet treba tak.. ze by nekdo z tech druhych.. mohl mit taky pravdu? (tim nerikam, ze pravdu ma).. le jen.. ochotu a vstricnost.. se nad tim skutecne zamyslet? Mi prijde ze mots ne no..
06.11.2010 22:20:20smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:19:32dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT


TAK A ZAŽALUJTE JE :D
06.11.2010 22:17:37dát kritice tipaleš-novák
Marvine, popadám se už dva dny smíchy za břicho, kdykoli otevřu tuhle debatu :o)))))

nechceš se s nikým bavit, tak proč se s námi teda bavíš? :D

06.11.2010 22:13:47smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:11:18dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
že se s nima furt bavíš márve, dyť sou to šašouři
06.11.2010 22:08:49dát kritice tipLaMouette
VT Marvin.. tedkonc si me vazne pobavil... jen s nim jedinym.. ses ochotnej se bavit..:-) a dokonce celych par minut.. Ses si fakt jistej.. ze je toho hodnej?.. ;-)
06.11.2010 22:07:48smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:04:21smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 22:04:00dát kritice tipaleš-novák
nic neznehodnocuju, stejně jako se autoři (v prologu své soutěže) naváželi do konkurenčních projektů, já se navážím do jejich :o)
06.11.2010 22:00:23dát kritice tipBig_George
Tak ještě jednou, Marvine.

Aleš se bez velkých emocí na něco zeptal a já mu bez velkých emocí odpověděl.

V té první reakci jsem se nezmínil o tom, že by někdo z organizátorů téhle soutěže, která mě oprvdu nebere, byl mdlého ducha nebo snad nedejbože zločinec. POuze jsem popsal rizika, kterým by se mohli organizátoři, potažmo majitel serveru vystavit, kdyby se na nich někdo chtěl hojit.

Divil by ses, na čem a na kom to různí vykukové zkoušej...

Tvoje nepřiměřeně emotivní reakce a reakce několika dalších nicků mě přesvědčila o tom, že jste svůj nápad nejenže nijak zvlášť nepromakali, ale ani nedomysleli. A teď Vás prostě štvě, když vám někdo tu vaši prču znehodnocuje.

Nic víc, nic míň.


06.11.2010 21:50:18dát kritice tipDero
admin, korektor
Marvine: Tu možnost připouštím - když to přeženeme, tak každý může žalovat kohokoli za cokoli, to už tu bylo řečeno. Ale mluvit o nelegálnosti je krapet přehnané. Asi jako bys řekl, že je nelegání, když řeknu, že jsi blbec... :) A to je, přinej si, naprosto běžné a řekl bych, a jistě budeš souhlasit, legální. Ale můžeš mě za to žalovat. Zatím jsem to ale neřekl.

To přirovnání je úplně mimo.

Nadto, nikdo tu přesně neví, na koho by padla odpovědnost a spíše by to bylo na orgy, že.

Já doufám, že odpovědnost by padla na orgy, ale o tom jsem vůbec nehovořil. Říkám, že žaloba by byla podána na majitele, protože on poskytuje publikační prostor. A hovořil jsem o jen a pouze o tom, že může být nevděčné této pohostinnosti bezmyšlenkovitě zneužívat. Uvědomte si, že dassler provozem písmáka NIC nezískává, pouze ztrácí. A mnoho lidí zde mu ještě k tomu háže klacky pod nohy.

Mimochodem, nevidíš jako problém, že v kategorii pro děti je řada nevhodných textů? To je situace dlouhodobá a tudíž by mohla být nebezpečná...

Neodkláněj se od tématu.
06.11.2010 21:42:37smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 21:31:44dát kritice tippapouch
admin
Dero na Hrad,
marvin do Bohnic.
06.11.2010 20:56:06smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 20:37:18dát kritice tipchroustjazz
dero, zase hraješ v moll?
06.11.2010 20:34:06dát kritice tipDero
admin, korektor
Raguji na otázky položené v diskusi.

Vtipné mi to nepřijde, ale to není podstatné. Proti Písmáckým pravidlům to není. Mrzí mne ovšem, že si organizátoři soutěže ani nepřipustí možnost, že by na názoru aleše nebo třeba Big George bylo něco pravdivého. Ono totiž je.

Orgům: Domníváte se, že na vašem počínání není nic nelegálního. S tím bych ze svého laického pohledu souhlasil. Ale to není, při vší úctě k zákonu, v tomto případě důležité. Měli byste si připustit, že možnost nějakého soudního sporu, která v konečném důsledku nepadne na vaši hlavu, nýbrž hlavu majitele (opravdu, věřte tomu), není nulová ani limitně se blížící nule. Nevím, nakolik je vůlí dasslera zaštiťovat takové chování, které může vést k soudním tahanicím s jeho osobou. Určitě vím jenom to, že na něco takového nemá čas.

Jste zde hosty a měli byste projevit jistou ohleduplnost. Alespoň v tom směru, že když někdo vyjádří relevantní pochybnosti nad možnými důsledky vašeho jednání, že se nad jeho argumentem zamyslíte v širší perspektivě.

osobně možnost existence takového projektu budu bránit a nehodlám proti PMT nikterak zasahovat. Ačkoli se mi fotky v kritikách také extrémně nelíbí a přimlouval bych se, aby byly tyto identity používány pouze pod díly zařazenými do soutěže.
06.11.2010 18:34:39dát kritice tipTragicus
Miluji Agatu i raju, jestli je to jedna a taz osoba, tak je to alespon jednodussi.
06.11.2010 18:24:24dát kritice tipStvN
BG - to je totiž hlavní problém žalobce, že směšuje filmové postavy a reálné osoby, za to já nemohu.
06.11.2010 18:16:22smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 18:15:09smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 17:58:21dát kritice tipBig_George
Márvine, zklamals mě.
Fakt.

Až doteď jsem si malsel, že je aspoň naděje na to, že bys mohl bejt v pohodě.

Nejsi.

Ovšem je to jen a jen tvůj problém.

Mě opravdu nějaké PMT nezajímá. Protože je to, jak už jsem tu někde napsal, hodně laciný.

PM je něco jinýho - ale jestli ti vadí, že se měsíčně unavuju četbou soutěžícíh povídek, udělám ti radost a vyprdnu se na to.

Abych ti to nekazil.
06.11.2010 17:41:39smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 17:39:51dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
azure, ty riskuješ leda prd, tak co se staráš
06.11.2010 17:37:21dát kritice tipthalina
azure, přiznám se že to kdovíjak nesleduju...a vlastně ani ty celebrity, takže nevim nakolik je jejich vystupování autentické...nicméně jim držim palce :o)
06.11.2010 17:34:19dát kritice tipazur
thalina: si napsala - ...obzvlášť pokud se "majitelům nicků" podaří zachovat jisté dekorum a věrně kopírovat okoukané vystupování a chování (včetně mluvy a s tím souvisejících záležitostí)oněch celebrit. Ona to neni žádná sranda někoho napodobovat a nedat se strhnout vlastní jedinečností...
dodávam, že tady se napodobení nedaří podle mne, čili nevim, proč pro něco nevtipného rizkovat trable.
06.11.2010 17:32:33dát kritice tipBig_George
Stývne, přečti si to ještě jednou.

Je brutální rozdíl mezi literárním či filmovým hrdinou a reálně existujícím člověkem. Potažmo eště s fotkou.

A aby ses nečílil, je to jen technická poznámka, celý je mi to lautr šuma fuk, tedy úplně ukradený.

Jen jsem, si dovolil zodpovědět Aleškův dotaz:-))
06.11.2010 17:32:00dát kritice tipOctopus Syd
toscana: čo ja s tým?
06.11.2010 17:22:49dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Vyřídím
06.11.2010 17:18:43dát kritice tipToscana
VT Marvin - pokud se stáří vztekne, je to jeho chyba, už by mělo mít rozum... :o))

PÍSMÁK MÁ TALENT - je mi veskrze ukradené co si kdo myslí a kam se cítí být zahrnut (spíš to vypadá tak, žě někteří by potřebovali být zahrnuti hlínou)...
06.11.2010 17:08:20dát kritice tipStvN
Uživatelé si dost často dávají přezdívky podle literárních nebo filmových postav, nikdy se to neřešilo, tak proč teď?

Chování nicků se pak řídí pravidly.
06.11.2010 16:29:19dát kritice tipFouraix
ale alešku.. ale aleute. někteří lidé se s těmi problémy snad rodí:)
06.11.2010 16:07:17dát kritice tipthalina
sakra...špatnej nick...to mělo být odtud
06.11.2010 16:04:24dát kritice tiptlanina
Norsko, já myslim...ehm, teda že jsi přestřelil...Hanychová je jasná raja :oPPPP
06.11.2010 12:44:47dát kritice tipmořský koník
udivuje mě bystrost mnohých tady, ale Norsko vede :o)
06.11.2010 11:13:45dát kritice tipBig_George
Nene, koupil jsem ho ve Zwieselu, což je bratru tři čtvrtě hoďky svižné jízdy...v poho.
06.11.2010 11:09:08dát kritice tipFëanor
Popřál bych Ti ze srdce rád dobré chuti, ale jesliže jsi si ten salát přivezl včera z Bavoří, tak musel strávit nemálo hodin nejspíš někde v autě (místo v lednici). A je-li tedy již od včera, tak bych asi měl přát spíš "dobrý chinin" proti horečce a spoustu aktivního uhlí k tomu... ;)
06.11.2010 10:58:52dát kritice tipBig_George
Fëanore, na to už fakt nemám. Radši si půjdu osmažit sejra k obědu.

Ten se táhne skoro jako tahle diskuse...

A dám si k němu bramborovej salátek, co jsem si včera přivezl z Bavor:-)))

Mám Aleše docela rád, takže mu nechci způsobit nějaký oční problém.
06.11.2010 10:53:36smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 10:52:21dát kritice tipFëanor
Máš samozřejmě pravdu, Janino6, soudit by se mohly. Ale to může každý řádný občan, který má zrovna dost peněz na podání žaloby. A je-li i dost gramotný na to, aby jí dokázal sepsat aspoň tak, že soud pochopí, koho chce žalovat, bude se slavit, protože nejspíš bude i první stání. Kdybychom se měli bát tohoto, žili bychom ve strachu pořád.

Takže se bojme spíš těch soudů, které by dotyční nad námi mohli třeba i vyhrát. A to bývá dost účinný filtr. Většina z nás se do předem jasně prohraného sporu nepouští a nakonec za celý svůj život dá k soudu tak maximálně párkrát manželku/manžela při rozvodu a dost. ;)

Jiná věc je, že osoba s chechtákama, je-li navíc dostatečně vymaštěná, může způsobit problémy spojené s častým docházením do soudních budov, i když nemá moc šanci vyhrát. Ale takový je holt už život.

--

BG, to, že se diskuse vždycky zvrhne, je typické nejen tady na písmáku, ale u všech internetových diskusí, a je dost dobře jasné, proč to ani nemůže být jinak. Máme to prostě v povaze. Ale jestli tady začneme řešit ještě tenhle evergreen, tak se už Alešovi fakt protočej panenky... ;)

Jsi-li dostatečně škodolibý, tak: do toho! ;D
06.11.2010 10:48:38dát kritice tipPišta_Hufnágl
Nestačím se divit...
06.11.2010 10:43:55smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 10:35:04dát kritice tipPišta_Hufnágl
Co už bych asi tak měl říct, když jsem použil co nejpolopatičtější formu a ty furt nic? To je jak mluvit do dubu.
06.11.2010 10:33:24dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
:D :D
06.11.2010 10:30:51smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 10:24:19dát kritice tipPišta_Hufnágl
Márvine, tobě něco vysvětlit, to je nadlidský úkol...
06.11.2010 10:19:41dát kritice tipNorsko 1
hanychovou mluví martinez, to jisté
06.11.2010 10:19:18smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 10:17:25dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Mimochodem toscano, někteří členové poroty budou určitě potěšeni, že je zahrnuješ do "ať se mládí vydovádí" :D:D:D
06.11.2010 10:15:55dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Tak si v klidu naříkej, a nech na ostatních ať si sami vyberou zde se tím budou chtít bavit, nebo naříkat. Díky.
06.11.2010 10:14:05dát kritice tipPišta_Hufnágl
Ano, je to skutečně spíš k nářku :)))))
06.11.2010 10:13:22dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
My naříkali že se snažíme být vtipní
06.11.2010 10:11:08dát kritice tipPišta_Hufnágl
Protože je zábavné sledovat to hemžení a snahu.

Jinými slovy, abys to pochopil i ty - je to srandovní, ale tak nějak jiným způsobem, než to patrně autoři zamýšleli. Asi jako když člověk sleduje extra špatnou komedii a baví se ne "komickými" scénami, ale tím, jak je to celé zvrzané.
06.11.2010 10:06:16smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.11.2010 09:52:04dát kritice tipPišta_Hufnágl
Vtipné to není. Ty fotky jsou dokonce velice otravné, zejména když se zmiňovaní rozežvaní mezi sebou.
Nicméně právní velepřípad bych z toho nedělal. Nutno si uvědomit, že lidem z "šoubyznysu" velice pravděpodobně nějaký Písmák nestojí ani za zvednutí ze židle. Tedy pokud o jeho existenci vůbec tuší (o čemž by se dalo s úspěchem pochybovat).
06.11.2010 09:19:46dát kritice tipJanina6
Obávám se, že kdyby ty "zneužité celebrity" chtěly, soudit by se mohly. Doufám, že mají dost jiných starostí!

Jinak já obecně fandím každé snaze něco tady na Písmáku zorganizovat nad běžný lehce ospalý provoz. Tahle soutěž mě příliš nebere, nejspíš proto, že jsem holt už starší ročník, ale to ještě neznamená, že musí být špatná. Ti, co se do ní přihlásí, se určitě budou bavit dobře.
06.11.2010 09:07:15dát kritice tipNorsko 1
Soud proběhl, obvinění ať jdou odpykat své tresty
06.11.2010 08:22:16dát kritice tipBig_George
Fëanore, i bič z hovna se dá vydojit.... jinak souhlas.

V rámci toho poněkud slabomyslnýho juchání a braní si do huby diskutující poněkud pozapomněli, jak zněla původní alešova otázka. Ale to je prakticky na všech diskusích tady dost symptomatický.

Jediný, co se tu dozvíš, je to, kdo je jak postiženej.

Což se opět stalo :-))

06.11.2010 02:37:55dát kritice tipToscana
Já to taky nechápu, co v tom kdo může shledávat zábavného, asi to je cosi typu "ať se mládí vydovádí"... :o)))
06.11.2010 01:19:22dát kritice tipOctopus Syd
achjo, myslím, že konečne odhalili "porotcovia" kde sa približne inteligenčne nachádzajú - tak tredia trieda pomocnej školy - veľmi konkrétne myslím túto diskusiu

ps: vtipné? toto okolo vtipu ani nešlo
05.11.2010 23:28:42dát kritice tipsepotvkorunachstromu
.díky..díky za pobavení...)))))))))))))))))
05.11.2010 22:53:14dát kritice tippapouch
admin
c) je správně
05.11.2010 22:23:32dát kritice tipaleš-novák
naše Míša mívala koníků spousty, ale lošadě teda ne. To už je i na mě moc.
05.11.2010 22:22:17dát kritice tipmořský koník
nudíte-li se, pořiďte si medvídka mývala a mořský koníky nechte na pokoji!!! :oD
05.11.2010 22:10:35dát kritice tipmorskaja lošaď
mám svůj svět jinak vymyšlenej! Já du spat, a na ten záchod, nebo mě chazaj přetáhne potěhem. Zdarec!
05.11.2010 22:09:07dát kritice tipMrožský Kník
oooh, i love it, i want it, oooh oooh!
05.11.2010 22:07:48dát kritice tipaleš-novák
Zdeněk Svěrač se musí královsky bavit.
05.11.2010 22:06:50dát kritice tipmorskaja lošaď
Viem čo hrať! Keď schválené je sucho mať iba v ústach!
05.11.2010 22:06:04dát kritice tipMrožský Kník
Tak to tu pořádně rozšoupneme! HEJ MISTR DÍDŽEJ!
05.11.2010 22:02:51dát kritice tipmorskaja lošaď
co by, taki konik!
05.11.2010 22:02:29dát kritice tipmořský koník
no jednou to muselo přijít.. tak už su ta celebrita taky..
05.11.2010 22:01:55dát kritice tipaleš-novák
jsem z těch koní jelen
05.11.2010 22:00:40dát kritice tipMrožský Kník
A co konik s krátkým i
05.11.2010 21:55:36dát kritice tipaleš-novák
mořské a mrožské koníky by mohl on-line rozsoudit Octopus, ne?
05.11.2010 21:53:20dát kritice tipMrožský Kník
Co se to tu děje?
05.11.2010 21:52:18dát kritice tipmořský konik
jasně, my koníci se navzájem zažalujeme, aby se zjistilo, jak to vlastně je.
05.11.2010 21:51:16dát kritice tiptěša
/nejsem Big George, pro ty, kterým to nedošlo/

+avi
05.11.2010 21:49:38dát kritice tiptěša
bych se domníval, že ze sebe svěrák dělá nesvěráka, který dělá svěráka, aby pak mohl žalovat dasslera. a dělá to jenom kvůli tomu, abych mohl zjistit, že dassler zodpovědný není.

Váš Big George
05.11.2010 21:48:36dát kritice tipmořský koník
a já zažaluju mořskýho konika, páč to nejsu absolutně já!!!
05.11.2010 21:36:28smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 21:32:05dát kritice tipFëanor
Omyl, BG, bič se dá z hovna leda uplést, rozhodně ne vydojit... ;)

Logo (jako TM) povede fakt leda ke zkoumání majetkového obohacení. V tom našem případě se frajírek rychle vyklidnil a bylo po ptákách.

A pokud jde o ochranu osobnosti, ta se v našem právním systému uplatňuje nepřímo úměrně tomu, jak je dotčená osoba veřejně známa. Tj. moje, Tvoje a ostatních tady je prakticky nedotknutelná -- nikde se neproducírujeme, tak se o nás nemá kdo co otírat --, zatímco politici*, herci, hvězdičky, Leoš Mareš a podobní si musí zvykat, že tohoto institutu prakticky vůbec nepožívají. To je cena za slávu.

*) S výjimkou hlavy státu, tam jde "o důstojnost nás všech", a hlavně pak paní ex-prezidentové. To je hrozná, teď už to snad můžu říct, [no radši ještě ne]... ;)
05.11.2010 21:31:06dát kritice tipaleš-novák
však to poklidně plyne :o)
05.11.2010 21:27:17smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 21:21:41dát kritice tipmořský konik
tak my se teda zamyslíme a zvážíme to a tak. jo?
05.11.2010 21:18:42dát kritice tipBig_George
Myslím, Fëanore, že logo je taky chráněný. A podobnost písmáckého loga je neoddiskutovatelná...
Jistě by se to dalo uhrát ne to, že nejde o výdělečný projekt a že je to vlastně propagace originálu zadarmo. Ale určitě víš, že lidská vychcanost je nekonečná a vydojit lze opravdu z hovna bič - otatně jsi to napsal ve svém druhém příspěvku.

Já osobně bych za napadnutelnější považoval originální nicky i s fotkama. Tam už je to opravdu na pováženou.

Protože ty újmy na stolici lze vyčíslit různými způsoby.

Taky proti myšlence soutěže PMT nic nemám, ale chtělo to o hodně víc kreativity a hodně míň opičení.

Tohle je hodně laciný.
05.11.2010 21:18:17dát kritice tipaleš-novák
nejde o právnická rizika, ale o elementární písmácké mechanismy.
05.11.2010 21:15:31dát kritice tipsnake_01
korektor, redaktor poezie
Taky myslím, že to není příliš nebezpečné, ale jistou míru provokace, která by mohla nejednu tupou hlavu dovést třeba i k podání trestního oznámení ano...
05.11.2010 21:06:51dát kritice tipZbora
redaktor poezie
Osobně bych z toho nedělal ságu.
05.11.2010 21:06:41dát kritice tipFëanor
No, deviane, tak trochu proto jsem se do toho právě vmísil. Jestli má někdo fakt strach, tak ať se zeptá právníka. Tyhle pindy tady nejsou na nic.

Ale nepřeceňoval bych nezájem okolí, na druhou stranu. Nemůžeš počítat s rozumným nadhledem u lidí, kteří mají v hlavě vymetýno jako třeba AH. ;)

Jednou jsme pořádali dobročinnou akci a požádali o vystoupení pár šermířů z jisté historické skupiny. Netušili jsme (a oni nám to neřekli, protože se o tom do okamžiku jejich uvedení na scénu nemluvilo), že už s tou skupinou nespolupracují. Přesto se našel blbeček, kterej k nám potom přišel a vyhrožoval soudem na ochranu dobrého jména, osobnosti, pravidelné stolice a kdoví čeho ještě. Tehdy jsem se o tom bavil s právníkem, kterej se jenom zeptal, kolik jsme na tý dobročinnosti vydělali, a když jsem mu řekl, že nic, tak mne ubezpečil, že to nic je tak právě to, o co se musím třást strachy. ;)
05.11.2010 20:12:58dát kritice tipvon Amehr
Let Steve Vai fuck the brains of all of you fuckers.
05.11.2010 20:07:11dát kritice tipsepotvkorunachstromu
taky myslím..že jsme všem šumák a je to jen mnoho povyku pro nic..:)
05.11.2010 19:58:58dát kritice tipchroustjazz
stále výtečné
05.11.2010 19:40:22dát kritice tipdevian
právní analýzu :))
takhle mekvat na supervážný úrovni o jedný hi-hi soutěži ? už si konečně uvědomte, že tam venku nikoho nezajímáme
05.11.2010 19:28:35dát kritice tipmořský koník
Fëanore, to je slušný rozbor - jen na to skládání se na analýzu kvůli někomu komu všeci nadávaj, na to by nikdo nepřistoupil - ale díky každopádně :o)
05.11.2010 19:18:48dát kritice tipFëanor
Já se v tom zas tak nevyznám, ale dovolil bych si některé věci lehce uvést na pravou míru.

(Předem, osobně nemám nic pro ani proti tomuto nápadu, je mi to jedno, ať se lidé baví jak chtějí. A z této pozice to za sebe vnímám tak, že co není zakázáno, je povoleno. Takže případné problémy, které by to mohlo přinést serveru, jsou jediná relevantní věc tady.)

Copyright na to nikdo nemá. Toto právo je vázáno výlučně k autorské činnosti, ne k obchodní značce, nápadu či vynálezu.

Mohou mít ochranou známku (trade mark), ale ta se váže na "Československo má talent", Písmák není Československo a sousloví "má talent" má obecný význam, takže ho nelze samostatně chránit. Problém by mohl nastat, pokud byla takto chráněna i grafická podoba (logo), a toto je příliš podobné. Ale v praxi bych se spíš obával toho, že kdyby někoho nakrásně napadlo si zaregistrovat TM na "Písmák má talent", tak teprve potom by to šlo účinně napadnout a registraci nenechat projít. Napadení "Písmák má talent" jakožto narušení ochranné známky původní soutěže je více než nejisté. Tady zase máme výhodu našeho právního řádu (oproti třeba zmiňované Americe), tady soudy a priori nechrání "imbecilního spotřebitele" před jeho vlastní neschopností myslet a nespálit si ruku o žehličku, protože na ní nebylo výslovně napsáno, že se má šahat jenom na držadlo. A patrně nejhorší, co by se Písmáku mohlo teoreticky stát, je to, že by byl odsouzen vydat veškerý peněžitý zisk, tímto počínáním získaný, právoplatnému držiteli ochranné známky. Takže bych zůstal v klidu.

Zato patent na soutěže tohoto typu má ten "pan šikovnej" v Americe, kterej je vymyslel. A ten z toho titulu pobírá slušný peníze od všech Superstar-like soutěží po celým světě. Toho bych se teda bál víc. Ale zase je fakt, že by potom tato soutěž musela porušit některý konkrétní patentový nároky, tj. skutečně splňovat znaky, které jí řadí pod tento druh soutěží, protože nikdo nemůže mít (už dnes) patent na "soutěž" obecně. A myslím, že tohle tady se dost podstatně liší.

Ale jestli máme strach, složme se Písmákovi na právní analýzu. To by bylo asi nejlepší, protože by to problém vyřešilo bez nutnosti o tom tady plkat své osobní názory, které nám žádný pocit bezpečí v tomto ohledu stejně nezajistí.
05.11.2010 19:17:28dát kritice tipBig_George
PMT, takhle reaguje někdo, komu se buď nedostává nadhledu nebo to má v kouli

a) vymaštěný
b) poněkud pustý
c) poněkud pustý a eště k tomu vymaštěný

Papouchu, nemá to cenu.
Je to vůl
05.11.2010 19:17:04dát kritice tipPetrusha
je to právne fakt hodne na hrane vážení, stačí jedna Adéla, ktorá sa sem náhodou dostane a uvidí to ... a náhodou sa jej to nebude páčiť ...
a nielen adéla

jasné, ak vám budú chýbať k hádzaniu na mňa dlažobné kocky, mám doma vcelku slušnú kopu
požičiam ...
sú žulové
05.11.2010 18:25:22dát kritice tiptlanina
TALENTE já vim, že řešíte vážný věci, ale já se málem počůrala, dík takhle sem se fakt dlouho nezasmála...

alešovi omluva za plkání mimo téma diskuse...už zase mizim
05.11.2010 18:14:38dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Běž si hrát s tim svym, ať ti neuhnije... :D
05.11.2010 18:07:06dát kritice tipchroustjazz
výtečné!
05.11.2010 18:06:13dát kritice tippapouch
admin
sám jsi kašpar
kdyby aspoň kašpar .. kašpárek
05.11.2010 18:04:37dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
A co důkaz místo slibů? Nezastrašuj, kašpare.
05.11.2010 18:01:11dát kritice tippapouch
admin
B_G má pravdu

blbnete přes míru, vážení
05.11.2010 17:59:12smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 17:58:13dát kritice tipAgáta Hanychová


"Někdy je potřeba si trochu vylepšit svět, abych se z toho všeho neposr..."



Taky tě ráda vidím, šmejde. Chci dostat přidáno, jde mi jak vidíš o krk. Máš čas do středy. Dokud nebudou u mýho managera chechtáky, nemakám. Se tu třeba poserte. Ciao!
05.11.2010 17:55:51dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Sorry, BG, ale ponech nám autorský práva a přečti si ten řádeček dole, díky.

Vezmem to na sebe, dassler je nevinnej! Suďte nás, lidé hříšní!
05.11.2010 17:53:22dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Agáto, rád tě vidim, já umřu smíchy! :D

No jo, aby už nebylo po soudu, než se to dassler dozví!!!
05.11.2010 17:53:16dát kritice tipBig_George
Dassler by nebyl z obliga i kdybych mu avízo neposlal. Protože on je tak jako tak de iure zodpovědnej za obsah.

A co se týče toho hraní si na celebrity, to je hodně tenkej led. A když k těm nickům přidáš i fotky, tak si jenom řežeš větev. protože stačí pár "ochotnejch", kteří tu srandu nepochopí.

Nebuď velkej optimista.

V týdle zemi se to nevyplácí.

A karaoke neřeš. To není tenhle případ.
05.11.2010 17:52:21dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
THALINA :D promiň, thali :)
05.11.2010 17:52:11dát kritice tipAgáta Hanychová


"Někdy je potřeba si trochu vylepšit svět, abych se z toho všeho neposr..."



Já myslím že nejlepší bude Dasslerovi zavolat. Ten než sem příjde, bude už dávno po soutěži. A co kdyby mu to uteklo. Bigy, jako měl bys mu zavolat, zdá se že je to Tvoje občanská povinnost, nebo co.
05.11.2010 17:50:50smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 17:47:17dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
BG... Je nás v týhle diskuzi víc, než si myslíš. Hele, sorry, ale já ti ty obavy moc nežeru. Dassler by byl z obliga, kdybys mu neposlal avízo, že... Ale on může bejt v klidu i tak, protože:

1) Písmák má talent není nikde registrováno. Ten model soutěže je jen přibližný a dokonce se liší. Název neobsahuje žádnou zemi. Nejde o televizní soutěž. Nijak z toho neprofitujeme. Atd.

2) Nijak nezastíráme, že si na celebrity pouze hrajeme, máme na to lidi, který jsou schopný. Třeba pan Svěrák tu určitě není nijak haněn. Čteš ty vůbec názory dalších lidí jako je tlanina nebo Shelma? Proč myslíš, že třeba karaoke je nepostihnutelný? Atd.

Atd.
05.11.2010 17:46:31dát kritice tippapouch
admin
Marvin se dívá do zrcadla.
05.11.2010 17:45:45smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 17:44:21dát kritice tipAgáta Hanychová


"Někdy je potřeba si trochu vylepšit svět, abych se z toho všeho neposr..."



No vida, a pak že sem docela blbá. Pomlouvačný, zlý svině!
05.11.2010 17:34:07dát kritice tipBig_George
Hovno víš ty. I když ne tak úplně, jak dokazuješ v závěru svýho příspěvku coby Agáta.

Osobně s tím, co píšeš, do písmene souhlasím. Ale to je tak jediný, co můžu dělat.

Ano. Realita v ČR je opravdu na jedno velký hovno. Ale je to tak a momentálně s tím nic moc nenaděláš.

Proto si myslím, že je nefér, přidělávat dasslerovi poroblémy.

Protože to je to jediný, o co mi v tomhle případě jde. Uvědom si, prosím, že ten chlap si to nezaslouží.

Nemám vcelku nic proti legráckám typu Písmák má talent, ale i na tuhle přiblblou soutěž má někdo kopyrajt a temn někdo by se mohl úplně v pohodě vozit po majiteli tohodle serveru za to, že to logo a název zneužil.

Nemyslím si , že jsem nějakej suchar, ale tady fakt končí sranda.

A musím dodat, že bohužel .....
05.11.2010 17:33:44smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 17:23:04dát kritice tipAgáta Hanychová


"Někdy je potřeba si trochu vylepšit svět, abych se z toho všeho neposr..."



Proč by jako písmák neměl mít talent? Server neomezených možností se ale neslučuje s typicky českou povahou někteých suchoprdů tady nebo co. Nejlepší je ho ušlapat hned v začátku, kdyby se jako teoreticky chtěl objevit. Parodie, satira, karikatura, nic z toho zřejmě neznáte, nebo znát nechcete. Když se objeví gumovej prdící Obama v televizi v Americe, je to jednomu trapný, druhýmu úsměvný. Třeba. Ale tím to končí. Když se objeví gumovej prdící Klaus v televizi u nás, v Čechách, je to skandál a koleda o basu či pokutu. Fuck!
05.11.2010 17:17:12smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 17:13:08smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 17:04:49dát kritice tipBig_George
Ano. Je to za hranicí, kterou stanovují písmácká pravidla a celá ta atrakce by měla být neprodleně smazána.

Dokonce by čistě teoreticlky být majitel Písmák popotahován kvůli tomu, žřa na svém serveru něco takového dovolil.

Je to smutné, ale je to tak. Doba je v tomhle ohledu dost blbá a riziko průseru neúměrné.

Myslím si, že ten, kdo sem ty nicky a všechny komentáře k nim fláknuk, by to měl neprodleně smazat nebo by to měl udělat někdo z adminů, protože tohle, vážení, fakt není prdel.

Můžeme si myslet, že je to nevinná sranda a že se nic nemůže stát, ale v tom případě se ukrutně mýlíme.

Není to sranda a může se etát cokoliv.

A v krajním případě to může tento server zlikvidovat.

Natvrdo.

Avi dassler
05.11.2010 16:56:34smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 16:47:33dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
Shelma: Díky za pochopení a toleranci.
05.11.2010 16:46:15dát kritice tipPÍSMÁK MÁ TALENT
A proč by to jako mělo bejt vtipný? Lidi si hrajou na kdeco, karikují kdeco a nutně nepotřebujou, aby to bylo vtipný. Je to prostě doprovod soutěže. Někdo to nechápe a jiný si prostě nerad hraje nebo se špatně naobědval (zase). Ti ostatní se pobaví.
05.11.2010 16:38:18dát kritice tippapouch
admin
Vtipné mi to nepřipadá ani náhodou, je to spíš ubohé a trapné.
05.11.2010 16:38:05dát kritice tipShelma
Účel světí prostředky :-). Dneska je mystifikace úplně všude, spousta lidí používá své přezdívky i v realném životě, ne jen v tom virtuálním... A pokud mají mystifikované nicky probudit soutěživost a jsou motivací pro tvorbu, tak proč ne. Osobně jsem nevěřila ani jednomu z těch vehlasnych nicku, ze jsou identicke s jejich majiteli ;-)... Timto se omlouvam panu Sverakovi, pokud je pravy :-)
05.11.2010 16:06:00smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 16:05:32smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 16:04:44dát kritice tipberba
souhlasím s von Amehrem. já bych chtěl zneužít Agátu
05.11.2010 16:03:24dát kritice tipaleš-novák
Ozzáku, ještě jedna poznámka mimo téma a vyloučím tě z přepravy
05.11.2010 16:02:32dát kritice tipmořský koník
hmm, to já jednou v pivu plavala a byla to málem moje smrt
05.11.2010 16:01:14smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 15:57:40dát kritice tipmořský koník
ale včil si mě trochu znejistěl, Ozzáku - já slyšela že dyž máš žízeň, vypiješ cokoli.. a nekoukáš ani esi tam něco neplave!
05.11.2010 15:50:18smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 15:42:46dát kritice tipmořský koník
milý snake, milý Víťo, naráží na další "neoprávněně" používaný nick :o)
05.11.2010 15:41:46dát kritice tipmořský koník
ano, aleši, zrovna sme se v ústraní shodli jako kolektiv na tom, že ti oficiálně poděkujeme - vydrž!
05.11.2010 15:41:43dát kritice tipvon Amehr
ty si český Osborne?
05.11.2010 15:41:20smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 15:34:58dát kritice tipvon Amehr
na podania je tu každý malý pán

a veľkí sa povznesú
05.11.2010 15:32:02smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 15:27:12dát kritice tipsnake_01
korektor, redaktor poezie
melu melu kávu :o)
05.11.2010 15:24:32smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 15:23:06dát kritice tipAdrianne
To já ráda...Já nad tebou pláču...
05.11.2010 15:20:12smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 15:18:42dát kritice tipAdrianne
Co je Kostko??
05.11.2010 15:16:00smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 15:15:56dát kritice tipthalina
Nevim jak moc vtipný to je nebo mělo být, nicméně mi to přijde docela originální - na písmácké poměry - obzvlášť pokud se "majitelům nicků" podaří zachovat jisté dekorum a věrně kopírovat okoukané vystupování a chování (včetně mluvy a s tím souvisejících záležitostí)oněch celebrit. Ona to neni žádná sranda někoho napodobovat a nedat se strhnout vlastní jedinečností.
05.11.2010 15:15:09dát kritice tipaleš-novák
chtěli jste publicitu, ne? :o)
05.11.2010 15:13:56dát kritice tipsnake_01
korektor, redaktor poezie
Ta diskuse není, myslím, zbytečná, aby se pak Pišta nedivil, až mu někdo přišije pokutu za porušení autorských práv, já se na něj sice klidně složím, ale v milionech neplavu :o)
05.11.2010 15:13:44dát kritice tipmořský koník
ty jo.. vážně bomba aleši.. jistě, mne třeba taky napadlo co by ty 4 osobnosti na to.. ale na druhou stranu, jak říká Muamarek - vyhážem teda půlku písmáka?!
a Adrianne a & - tu trapnost soutěže pořád nikde nevidím.. leda by ten kdo se o něco snaží, byl trapnej už z principu snažení se.. a to by zas byl celej slavnej Písmák a každej lidskej krok
a kdy se mám stydět, to nech na mne prosím pěkně, díky předem :o)
05.11.2010 15:12:41dát kritice tipsepotvkorunachstromu
..mi to příjde jako dobrá recese..nebuďte takoví suchaři..:)
05.11.2010 15:12:08smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 15:09:19dát kritice tipLakrov
redaktor prózy
Užívat zprofanované názvy nebo používat přezdívky známých osobností mi vtipné nepřipadá. Když to ale určitou skupinu členů pobaví a nikoho neurazí, k soudu to nepoženu :-)
05.11.2010 15:07:35smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 15:05:47dát kritice tipKřídlo
ááále novák, zas to tak moc nežer ;)
05.11.2010 15:04:00dát kritice tipnes
zbytečná diskuze aleši..
05.11.2010 15:01:00smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.11.2010 14:58:11dát kritice tipAdrianne
Mně to celý přijde dost trapný a po pravdě jsem nejdřív myslela, že je to recese na to v televizi. Být těmi, kteří to vymysleli, tak se možná radši stydím..
05.11.2010 14:57:08dát kritice tipMuamarek
Tak pokud vím, hemží se to tu i tak Shawy, Goethy, Foucaulty, Fausty, tak proč ne Ozzáky, že jo? :-))

Mně to vtipný přijde, prostě sranda, vyblbnutí se, mno...

Marek
05.11.2010 14:56:37dát kritice tiptakjinak
Já úplně chápu, proč to udělali tak, jak to udělali... Vtipné to není, spíš to mělo soutěži dodat na "vážnosti"... Zmíněný pan Svěrák je opravdové lákadlo. Dotyčný je totiž všeobecně ctěn a těší se velké oblibě široké veřejnosti...
05.11.2010 14:56:21dát kritice tipKlíč
Podle mě je to příjemná změna a nápad to špatnej není. Otázkou je, nakolik by se to lidí, jejichž jména jsou vsazena do poroty, dotklo. Do toho nevidim, možný to je, ale když se v tom nikdo nebude šťourat, tak by problém snad nastat neměl.. Faktem je, že dneska se celebrity soudí kvůli každý kravině.
05.11.2010 14:55:03dát kritice tipvon Amehr
Svěrák je komediant (hoci dobrý) a z definície ho možno zneužiť.


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.