Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sex ve městě II Vůně ženy

19. 01. 2011
15
23
3520
Autor
Sebastiana

Tak, chtěli jste pokračování a chtěli jste tam všichni víc sexu. Máte to mít. Ale bude to trochu jinak, než myslíte …

 

Sotva se Irena vysprchovala, zazvonil jí mobil. Oznámila nám, že má domluvenou schůzku s tím číšníkem, co jí utíral z nohou tu rozlitou limonádu. Věděly jsme, že Irena má sklony k sadismu. Doma měla přítele Rexe, který byl jejím otrokem.

„Víš ale, že jsi domina, třeba se to tomu chlapci nebude líbit, ...“

„Když mi tak klečel u nohou a sbíral ty střepy, … vzrušilo mě to, nejhezčí je chlap vkleče,“ zasnila se Irča.

Než odešla, všimly jsme si, že s sebou bere podezřelou tašku. Zvědavě jsme do ní nakoukly a zjistily, že tam má krásný bičík a kdoví co ještě.

„No, alespoň ona si to užije,“ zavrtěla sebou na manželské posteli Jitka.

„ Láďa je teď pořád unavený a na mě nemá čas,“ postěžovala si.

„Víš co je to měsíc bez sexu?“

„Vždyť já jsem tak nadržená, že místo do očí, koukám mužskejm do rozkroku a za chvíli se přistihnu , že myslím na to, jak asi vypadá bez kalhot. A to mám Láďu ráda a nevěrná mu být nechci.“

„No, ...a zkoušela jsi si třeba pomoct? Víš, jak to myslím, ...“

„Neumím to, nikdy jsem to nepotřebovala, vždycky byl po ruce někdo, nebo později Láďa, ...“ zrůžověla ve tvářích Jitka.

„No, tak mám pro tebe dvě zprávy- jednu dobrou a druhou trochu horší, ale vyrovnáš se s tím.“

„Tak – můžeme si užít sex, aniž by jsme byly nevěrné – to je ta dobrá .“

„Ale nebude u toho chlap, to je ta druhá zpráva.“

Odhodila jsem svoji růžovou noční košilku přes lampičku a vytvořila tak krásné přítmí. Jitka mne pozorovala rozšířenýma očima.

„Už jsi si sáhla na jiná prsa, než na svoje?“

Jitka nesměle natáhla ruku a dotkla se mě. Pohladila prsa a zkusila zmáčknout.

„Máš ráda, když tě Láďa mačká prsa?“

„Nejdřív něžně a později drsně?“

Jitka pokývala hlavou. Vzrušeně se jí rozšířily oči, když mě pohladila ukazováčkem dole, přidala prostředníček a za chvíli vytáhla prsty vlhké. Vzrušovalo ji, jak jsem reagovala na každý její dotek.

„Tak a teď mě nech, ať tě ochutnám,“ přikázala jsem jí a roztáhla jí nohy.

Věděla jsem přesně, kde mám být jen něžná a kde mohu přitlačit. Věděla jsem, kde se jí to nejvíc líbí a kdy mohu být drsná. Bylo to, jako bych milovala samu sebe.

„Málem jsem z toho dostala infarkt,“ oznámila mi Jitka udýchaně za chvíli.

„Můžu, ...chtěla bych taky, ...“ nemohla se vymáčknout Jitka.

„Chtěla bys mě taky ochutnat?“

„Jo, ale nevím, jestli ...“

„Jestli se ti to bude líbit?“

„Zkus to,“ zavrněla jsem a lehla si na záda.

Jitka mne nejdřív lehce olízla jazykem a chvíli přemýšlela.

„Voníš úplně jinak, než chlapi,“ zamyslela se a pak se usmála a uznala, že se jí to líbí.

Když skončila, zjistila, že je zase vzrušená. V tom se otevřely dveře a dovnitř vpochodovala Irena. Pohlédla na naše zrůžovělé tváře a lesklé oči a bylo jí to jasné. Na blondýnách se světlou pletí je to prostě poznat.

„Nezapomeňte, co jste dělaly, já se jdu osprchovat a jestli mě přiberete, jsem hned u vás,“ rozhodla se bleskově.

„Ale my nejsme masochistky,“ protestovala jsem, když k nám skočila na postel, držíc něco v ruce.

„Jak ti vůbec dopadlo rande?“

„Byl hned hotovej, jak jsem se ho párkrát dotkla bičíkem. A když mi to udělal znova, šla jsem domů. Akorát jsem se vzrušila,“ odfrkla.

„To nemyslíš vážně?“ Rozšířily se oči Jitce, když viděla, co má Irena v ruce.

Měla tam robertka a to stylově černého a velkého.

„Opovaž se dát ty nohy k sobě,“ zašeptala Irena drsným hlasem.

Bylo vidět, že se jí to líbí, a tak jsem se přidala. Chytla jsem Jitce ruce, aby se nemohla bránit a stiskla jí zuby bradavku.

Ráno jsme se probudily v jednom chumlu.

„Víte, jakou má výhodu sex s váma?“ Vrněla Jitka.

„Nemůžeme otěhotnět a tohle se nepočítá jako nevěra,“ odpověděla si hned.

„No, ale Láďovi to radši neříkej.“

„Proč?“

„Třeba, až tu budeme příště, tak by se chtěl přidat,“ napadlo mě.

„A nemohl by?“

„Jo, ale musel by sedět tam na židli a mohl by se jen dívat, … nebo by jsme ho mohly přivázat...“ rozvíjela úvahu Irena.

„Jé, ono bude nějaké příště?“ Rozzářila se jitka.

„Jasně!“ Odpověděly jsme unisono s Irenou.

 


23 názorů

Sebastiana
03. 03. 2012
Dát tip
Dane, dík, doufám, že ses nepohoršil...

S pobavením jsem si početl. Nejen povídku, ale i plamenné dialogy v komentářích. :-)))*

Sebastiana
02. 02. 2011
Dát tip
:0))) Moorgy- řeknu Ireně, ať si připraví bičík

moorgaan
02. 02. 2011
Dát tip
to byste byly hodne.-))..mne jedna ruka staci.-))

Sebastiana
02. 02. 2011
Dát tip
moorgane, židle by byla hoodně blízko a možná, že by jsme ti nechaly volnou jednu ruku ...

Sebastiana
02. 02. 2011
Dát tip
Ede- ač nerad, potěšils mě. Uvěřil jsi v postavy.Stejně jako potěší herce záporné role, když ho potkávají lidi a nadávají mu. Dámy zde jsou smyšlené osoby. Ještě že jsem nepsala o vraždě, Ed by na mě poslal policii, ufff. Jo, můj muž je zapřisáhlý abstinent a není ješitný na své nářadí, aby si nemyslel, že je nenahraditelné.

moorgaan
01. 02. 2011
Dát tip
chlap by nevydrzel sedet na zidli a divat se.-))..teda normalni chlap.-)) - nemyslim si, ze to je porno.. ba naopak.. je to jemne nastinene eroticke dusno..bez popisu extra sceny- vystihuje podstatu...a lesbicka tamatika neni asi zadnemu muzi proti srsti.. - a kde by byla ta zidle?

Edvin1
30. 01. 2011
Dát tip
Přidávám se k Stývnovi, a píšu Vám to veřejně - Vaše texty jsou prachobyčejné, natvrdlé porno. Milostná erotika se od porna neodlišuje tím, že v pornu jsou vulgární výrazy. Předpokládám, že v takovém pornu pro snoby, jakým je nepochybně Playboy, neslušné slovo nenajdete. Jo - a pokud Vašim mužům Vaše lesbické vztahy nevadí, byť pouze ve fantazii, pak by rozhodně měli pít denně o pár piv míň. Dámy, zklamaly jste mne - považoval jsem Vás nejen za nadané, nýbrž i za moudré ženy. Škoda. Ed :-(

Sebastiana
20. 01. 2011
Dát tip
dík všem, jsou to jen fantazie.

..žeby???.::)))

BigBivoj
20. 01. 2011
Dát tip
no jo, je to tak, jaro se blíží... :))

..juuu..seb..jsem zapomněla tipnout..:))))

Metta
20. 01. 2011
Dát tip
kdyby mi nejaka blondynka zmackla prsy, asi bych s ni triskla pres rameno o zem:)

Sebastiana
20. 01. 2011
Dát tip
renegátka, Hrušková-:0))dík Prosecký- také mě to napadlo, možná by to šlo zrealizovat. Není to špatný nápad.

Hrušková
20. 01. 2011
Dát tip
:DD ***

Prosecký
20. 01. 2011
Dát tip
Tak se nám tu erotická literatura pěkně rozvíjí, aniž by měla vlastní kategorii. Ono také proč, bu´d je to povídka nebo poezie. Dávám tip. Ptám se, jestli si někdo ošetřil, jestli neporušujeme zákon (máme dávat před některé texty výzvu, ať zájemce potvrdí, že je mu osmnáct?). Jakmile se to vyřeší, otevřeme naše nejintimnější archívy. Allons enfans!

renegátka
19. 01. 2011
Dát tip
Konečně vím co znamená:Tichá voda, břehy mele.*

...jooooooooo...)))))))))

Sebastiana
19. 01. 2011
Dát tip
Šepotko, Mirorko, chtěli sex, mají ho.

:o))) ..šmánkote!!!!!...seb..)))) ..teda..to je překvapení!!!!! ..kulím oči jak blbááá..:))) ..a to mi StvN napsal.-.že ta má povídka je levné porno.::)))) ..dobrýýýý.::)))) avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru