Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je to skurvené

29. 05. 2011
1
3
1331
Autor
pejprdoll

Je to skurvené.

všetko.

Skurvený svet,

skurvený život

skurvená škola...

ešte ani tá kultúra nestojí za nič...

skurvené cestovanie,

skurvené autá,

skurvené autobusy,

...berú ľudí o čas, priateľov, zážitky...

vyciciavajú ich ako upírsku potravu...

aj tak na ceste zostáva tá skurvená krv!

JE to skurvené!

Všetci odídu a môj život zostane.. skurvený.

dobré odišlo a to, čo zostalo je aj tak ... na nič.

4 mesiace pekla a skurvených kravín!

mám chuť si skurvene niečo spraviť,

lebo tú kurevskú samotu už neznesiem.

nemá to cenu.

Je to skurvené!


3 názory

oran
03. 02. 2012
Dát tip
mi to lhostejne neni, je to vylev bez manipulaci. jako kontra k pokrytectvi, co tu beha plnymi dousky. proste je to skurvene a je to pravda.

Tragicus
29. 05. 2011
Dát tip
Koukam, ze mas dobrou naladu. :) Cekal jsem nejake vypointovani, ktere u takovych del zalozenych na opakovani je potreba (viz treba http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=121946, i kdyz uz to ted zpetne neni tak dobre), jinak je to mdle v prubehu i nakonec, zadna zmena, pro kterou bych alespon na chvili mel pocit, ze neco citim. Je to ted takove styskani si, ktere se ani nesnazi dobrat nejake zmeny a konecne samota je vlastne logicky zaver, ktery vsak je prave proto ctenari lhostejny. Jinak, chces-li odstranit samotu, zajdi do nejakeho baru, urcite se najde nekdo, kdo se ti bude venovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru