Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ch l e b a

10. 04. 2012
25
15
2246
Autor
Honzyk

...jsem o Velikonocích potkal náhodou kluka, se kterým jsme se zakecali v hospodě.Líp: rozpovídala ho herečka Veronika (Bajerová), umí to. A on nám prozradil , že trpí tzv. demofobií, což je strach z lidí vůbec - on to má střižený ještě tím, že se bojí nasednout do jakýhokoli dopravního prostředku. No, letadlo, to vůbec, ale ani auto, tramvaj: všude po Praze chodí pěšky...mě teda pro něj napadla tahle "básnička", ale nevim...

A to mě podrží když ouzko :

vybavím si vůni chleba

když v krajině cizí nevím kudy kam.

*

Širé setkává se ve mně s bludným tak často......(!)

...pak nutím i nesmlouvavou budoucnost

aby ustoupila.


15 názorů

Čudla
28. 09. 2012
Dát tip
/*

Čudla
28. 09. 2012
Dát tip
/*

Zajímavé. *

avox
11. 04. 2012
Dát tip
moc pěkné... jdu zadělat na chleba, pro tu vůni */

pété
10. 04. 2012
Dát tip
jo. i kdyz mne by stacila i ta prvni pulka..proste a pravdive. t

srozumeni
10. 04. 2012
Dát tip
Také se ráda obklopuji jistotami a chleba k nim patří také.....***

macecha
10. 04. 2012
Dát tip
Honzyku, nemám slov. Napsal jsi to krásně. Vůně chleba, to je vůně, kterou nic nenahradí.A je zvláštní, že chléb se nepřejí. Když mám chleba, vím, že jsem v bezpečí.

Josephina
10. 04. 2012
Dát tip
vůně chleba kdekoli je základ! *

Honzyk
10. 04. 2012
Dát tip
ste me potesili...): me bylo kluka fakty lito, pac ja kdyz este padal z manie velky do deprese, nedokazal jsem vyjit z domu treba, trosku vim, vo cem mluvil, zeo...---no dik..)

léčitelka
10. 04. 2012
Dát tip
Ano, ten chleba je symbol domova, nasycenosti, jistoty. Lidé, když drží různé diety, mají největší problém s omezením chleba. A se sladkostmi. Chléb i sladkosti vyvolávají pocit sladkého štěstí, chléb navíc domácího štěstí. Je to všechno o psychice. Důkazem je tvoje malá poezie...vybavím si vůni chleba... Je výborné, když ti stačí vybavit si. Horší je to, když se hned zasycuješ. Např. sladkostmi. Poté, co kuřák přestane kouřit (ztratil svůj příděl opojného štěstí), hledá náhražku - nejčastěji sladkosti. Tvrdí, že musí mít něco v puse místo cigarety. Ne, on musí mít nějaké jinou náhražku štěstí. V mysli. Ne v puse či v těle! I mne se to týká.

Oldjerry
10. 04. 2012
Dát tip
To se za jistých okolností týká i mne *

Petr.II
10. 04. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru