Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Májový bulvár

14. 05. 2012
1
1
757
Autor
Slavoj

Zaručene nezaručené.

Nešťastná láska:

Na Základnej škole Jána Amosa Komenského sa žiak ôsmeho ročníka zamiloval do svojej triednej učiteľky. Podľa overených správ mu v súčasnosti hrozí dvojka z chovania, pretože o nemenovanú učiteľku má záujem aj riaditeľ školy.

Láskyplné nezhody:

Čerství novomanželia sa nevedeli dohodnúť koľko medových týždňov už majú za sebou. Mladomanžel sebaisto tvrdil, že si už spolu užívajú celé tri týždne. Jeho milovaná to však videla len na slabé dva týždne. Na podnet privolanej poriadkovej služby sa nakoniec dohodli, že začnú počítať odznova.

Pravidlo pravej ruky:

Vodič Jaroslav K., po požití silnej dávky  prírodných afrodiziak, nevenoval pozornosť vedeniu svojho vozidla. Namiesto toho, aby dal prednosť vodičke prichádzajúcej z pravej strany, sa do nej zamiloval na prvý pohľad. Spôsobenú škodu bude teraz splácať celý život.

 

Štatistické údaje:

Podľa najnovších štatistických údajov sa zistilo, že v priemere každá tretia manželka neverí svojmu manželovi. Z uvedeného vyplýva, že každá prvá a druhá manželka sa nechá ľahkovážne oklamať.

 

Kuriózny prípad:

Občan štátu Oklahoma v USA bol obvinený zo sexuálného obťažovania  svojej kolegyni . Ako dôvod uviedla, že všetci muži sú rovnakí. Aj keď sa ešte jej kolega o nič nepokúsil, určite myslí len na jedno, ako ju dostane do postele. Obvineného čaká ťažká úloha, dokázať, že existujú aj výnimky.

 


1 názor

Petr.II
14. 05. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru