Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

17. 01. 2002
11
0
3257
Autor
Semipalakva

Sen ,,Jen tak pro radost v Uvozofkách\"

Oči zaostřily malou modrožlutou tečku daleko za obzorem a po zádech mi přeběhl mráz. Chvilku čekání vystřídalo bláznovské strhávání přehozů z křesel a útěk do stínů zdí. Nevnímal jsem nadávky rodičů ani jejich výkřiky vzteku, později bolesti. Ukrutné utrpení zaplavilo už podruhé mou mysl. Necítil jsem nic jiného.
Žlutá pekelná záře pronikla až do stínu deky, jako by si pro mne přišla. Oslepila mne i přes zavřená oční víčka a štiplavá bolest po celém těle mne utišila na několik příštích hodin.
Po probuzení se z komatu jsem nemohl dvěma stínům vysvětlit, jak mi je líto, že jsem se celej život choval jako největší blbec. Nevšímal jsem si přitavené látky na svém těle a svoje prsty jsem zabořil do zdi plné stínů. Omítka se mi dostala pod nehty a z puchýřů na prstech vytryskla krev. S něžností smrti jsem rozšlápl maminku - prach jsi a v prach se obrátíš.

shim
27. 01. 2006
Dát tip
mno..na můj vkus je tam moc stínů, jinak zvláštní..

POMNĚNKAa
30. 08. 2003
Dát tip
Tip

Čolito
14. 04. 2002
Dát tip
hezký!

myrinda
23. 01. 2002
Dát tip

clovrdik
23. 01. 2002
Dát tip
takový sny naštěstí nemám ... je to síla, dobře podchycená nálada ... TIP a zařazuju k sobě do klubu

Ziggy
23. 01. 2002
Dát tip
dostať sa z vlastnej kože nuže do toho! *

clovrdka
23. 01. 2002
Dát tip
nevím proč, ale běhá mi z toho mráz po zádech dávám TIP, protože se mi to líbí :-)

valerinka
19. 01. 2002
Dát tip

Leata
19. 01. 2002
Dát tip
žjóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóvááááááááááá... ...stíny deky...štiplavá bolest mne utišila.............jo !

cup_of_tea
19. 01. 2002
Dát tip
To je strasne nadherny...bolestivy,zdrcujici,nezvratny,dokonany a nenacaty...strasen zvlastni!!!!!! *** Mam pocit,ze to je vazne hodne hluboky...

Semipalakva
19. 01. 2002
Dát tip
Děkuju vám všem za troufalost ohodnotit positivně tuhle gramaticky nedokonalou ... depresi... moc mi to pomohlo zbavit se komplexu ze snů, který se zdají být tak reálný...tak moc:-(

Semipalakva
19. 01. 2002
Dát tip
Rebecco... přesně ti asi nerozumim. Písmák je docela živý místo. Nádherný místo k psychyckýmu skolabování... možná si naší společnost zastihle v období hromadnýho kolapsu... a rpoto prosím Měj s námi trpělivost a slibuji ti že brzy skolabuješ taky...

Amanda
19. 01. 2002
Dát tip
Z obsahu je mi tak nejak hodne smutno... napsala bych co si skutecne myslim ale na to je to asi dost silna privat emotinons tak radej mlcim...

Krel
19. 01. 2002
Dát tip
... síla...!*

Semipalakva
18. 01. 2002
Dát tip
ůůůůůůůůůůůůúúúúúúúúú ou Leat

Fluctuatio
17. 01. 2002
Dát tip
Hezký...........:))))*

Jenn
17. 01. 2002
Dát tip
... zvláštní ... dost zvláštní. Ale na ty obraty zírám.

Leata
17. 01. 2002
Dát tip
fjůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů... !

PecKer
17. 01. 2002
Dát tip
něco podobného ale podstatně víc anžmagnábandážovaného jsem kdysi četl v čítance na ZDŠ. Ty stíny mi to nějak připomenuly.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru