Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolest uprostřed prsa,... bolí to doteť tak co tam furt rukou děláš,...

15. 10. 2014
2
2
509
Autor
Košík010

au au au autem mi to nedělej lepší je taxi nebo autobus,...vrat se mi zpátky v pořádku ne po houskách,...

Co s tím mám dělat s takovým odpadem v lásce, to smrdí pěkným zadkem ale taky, sexem ve třech hlavně ne nějakej pes, nebo nedej bože, santáž myslím bado hafo, těch psů je, na co to asi je, nevim ale nšco se mi na tom nezdá, Petře co tam tak dlouho děláš, na záchodě,  co asi utířám si ruce, tam je vody v hajzlu, tak sem si vomil vlasy, ruce Pepa Noh, díky za výdrž sám to nedám, dám si to je dobrota, asi nějakej pejsek nebo kočka,... to byl vtip, v tom je ten vtip, že to je blb§stka ne blbost,... pro pejsomily a láskokočky,... mám taky jednoho hafana, až já ho použiju, tak dostanu horečku, co to je, blýzinec, vy ste z vesnice nebo přespolní, asi vám hrabe ale co to znamená nevíte,... díky za smrt, nehrozí vám snad,... Ptáci to nepsali tak co s těma klukama ze západu nemám nic společnýho, s holkama z Moulinge Ruoge taky ne, mám vlastní ochranu gumu u auta,...


2 názory

Benetka
18. 10. 2014
Dát tip
*PAŘEZ*

Hrušková
16. 10. 2014
Dát tip

:))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru